Stránka 14 z 15
Napsal: 01 bře 2019, 11:11
od NOVON
lokotka: I ALH ma v serii vice nez 66 kw

Nicméně bych do toho nevrtal,kdyz ti to slape bez problémů.
Napsal: 01 bře 2019, 11:34
od Lokotka
techi píše:Tak jestli jezdíš o eco rally. Já bych ti radil vypnut egr + lehké přidání předvstřiku v té oblasti(ale to je dost velká neznámá) + vypnutí turba. Mělo by to snad znamenat nějaké snížení spotřeby.
Jo, to zní taky rozumně.
Zatím to vidím na dynamický řízení EGR (použití pro ohřev a udržování teploty motoru) s hodnotama, co napsal TDi Fun v tomhle foru:
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=171178
Ohledně teploty motoru, která má na spotřebu významnej vliv, tak dám termostat, co se otevírá tak o 5°C později.
No a před čipováním (pokud k němu vůbec dojde) si ještě pohraju s nastavením předvsřiku a volnoběžný dávky.
Pak taky sundám ty hagusy a možná, pokud mi známej udělá pořádnej zesilovač bez šumu, tak namontuju "žraloka" s vykuchaným vnitřkem.
Napsal: 01 bře 2019, 13:11
od Forest
palinator píše:To by těch ukradených SW muselo být asi mnoho a krádeže by musely trvat neustále.
To, ze se o tom nemluvi a nepise neznamena, ze se tomu tak nedeje
... jak jinak bys dokazal logicky vysvetlit propastne rozdily vysledku a urovne kvality? Jakoze jednou vi a umi, a jindy zase nevi a neumi?

Napsal: 01 bře 2019, 14:17
od palinator
Jaký propastný rozdíly výsledků a úrovně kvality máš na mysli?
Napsal: 01 bře 2019, 14:22
od Forest
palinator píše:Jaký propastný rozdíly výsledků a úrovně kvality máš na mysli?
Mluvim o tech zlodejich, kteri nejsou schopni udrzovat nejakou stalou uroven kvality, ktera je ovlivnena tim, ze nevedi poradne co delaji a vysledna kvalita se odviji od zdroje ... uz chapes?

Napsal: 01 bře 2019, 15:29
od palinator
To ale přece není případ tohohle softu/úpravce.

Výsledky jsou úměrný tomu, na jaký železo se to aplikuje. U rotačky je prostor pro snížení spotřeby nejmenší.
Napsal: 02 bře 2019, 11:18
od Lokotka
Tak začínám přehodnocovat to snížení auta, co doporučil Turbo kamna power.
Vepředu si to opravdu z dříve popsaných důvodů nemůžu dovolit, ale zadek by tak o 2-3cm dolů jít moh.
1) Nebude se to ale hádat, když dám dozadu "sportovní pružiny a vepředu zůstanou seriový?
2) Musej se koupit "sportovní" snížený, nebo lze nějak zkrátit ty seriový?
Nějaká doporučení zadních pružin na Octavia I Combi 1,9 TDi (1U) r.v 2004?
Předem se omlouvám za laický dotaz, ale nikdy jsem ty svý pružiny venku ani neviděl, tak nevím, jaký maj zakončení atp....
Napsal: 03 bře 2019, 08:35
od NOVON
Myslím,že RS je nižší tak akorát,tak bych šel touto cestou..
Zadní pružiny nejdou řiznout,jsou zakonceny malými závity.
Napsal: 03 bře 2019, 08:44
od Lokotka
A ty z RSa jsou zakončením stejný a jen nižší?
O kolik?
A předpokládám, ze budou tvrdší, že?
Napsal: 03 bře 2019, 22:15
od turbo kamna power
Než snižovat jen zadek, tak to raději nechat, jak to je. Z hlediska aerodynamického odporu je výhodnější mít auto do klínu, tzn. předek níž. Když to bude naopak, tak tam v lepším případě nebude benefit žádný, nebo to bude ještě horší.
Vůbec bych se nebál pružin z RS, který jsou cca o 15 mm nižší. Jsou trochu tužší, ale stále dostatečně komfortní. Akorát je otázka, zda takové decentní snížení bude mít vůbec na spotřebu měřitelný vliv. Nejspíš podobný, jak to křídlo z RS, drobný benefit bude znát až při vyšších rychlostech.
Napsal: 04 bře 2019, 18:58
od Lokotka
Z hlediska aerodynamickýho odporu se pleteš, poněvadž splývavá záď je aerodynamičtější, proto má sedan lepší koeficient cx než combi. Nejvýhodnější je sklon střechy okolo 15°, tak jak to vyplývá z tý studie o těch křídlech na konci střechy, cos sám vložil jako odkaz.
Takže přesně naopak, snížení zadku je správná volba, alespoň co se obtékání přes střechu týká. Navíc snížením zadku i trošku víc skloníš čelní sklo (vytvoříš ostřejší klín).
Obrázek níže ukazuje jedno z aut s velmi nízkým cx 0,25
Podstata snížení jsou ale ty pružiny, o kterých vím kulový.
Opravdu budou na běžnou Octavia I Combi 1,9TDi po faceliftu (r.v. 2004) pasovat jak vpředu, tak i vzadu ty z toho RSa? A budou chodit se sériovejma tlumičema?
A z jaký motorizace?
Předpokládám, že to není jedno.
Napsal: 04 bře 2019, 20:04
od martinsidlo
No teď ses ukázal. RS je jen jedno a s tou splívavou střechou máš pravdu ale zapoměl jsi,že zmenšíš průchod pod autem vzadu. Takže,zpět do školy!!
Napsal: 04 bře 2019, 20:30
od palinator
Lokotka píše:Z hlediska aerodynamickýho odporu se pleteš, poněvadž splývavá záď je aerodynamičtější, proto má sedan lepší koeficient cx než combi.
To není pravda. Např. jedničková Fabie byla podle technickejch údajů nejrychlejší ve verzi combi, co se týče karosářskejch variant. Tzn. kombík měl ze všech nejmenší aerodynamický odpor. Problematika aerodynamiky je komplexní úplně stejně, jako problematika ladění motorů. Paušálně se proto nedá říct vůbec nic. Někdy se zdánlivě neaerodynamickým řešením vyřeší jiný problém, který ve výsledku uspoří daleko víc.
Každopádně už řešíš blbosti.
Napsal: 04 bře 2019, 20:43
od Lokotka
Nemám potřebu se zde nějak ukazovat.
Obtékání horem má na cx větší vliv, než spodem.
Lehké zvýšení rychlosti průtoku vzduchu v oblasti od zadní nápravy po zadní spoiler by mohlo přinést sotva pozorovatelný nárůst přísavného efektu.
Jinak děkuju za zpřesnění, že jednickovy RSo se dělalo jen s jedním motorem. To asi budeš 100% vědět i to, zda mělo shodný pružiny pro sedan i combi a zda teda budou i 100% pasovat na TDičkovýho kombajna a o kolik snižej tu světlou výšku vpředu a vzadu a rád mně poradíš, že?j
Napsal: 04 bře 2019, 20:47
od martinsidlo
Pružiny se dávaj dle váhy .To asi ale nevíš. Tudíž,RS není stejně těžké jako TDI.