Stránka 14 z 124

Napsal: 02 čer 2011, 14:45
od oldaf
bjukemen píše:..ok ..dakovala :D no zmeria sa to a premyslí atd. ale vidím to tak že bude treba nastaviť rozvod asi bude vytianhnuta retaz lebo za tepla to zle štartuje je ta stale tak isto cele tri roky čo to mame...a v nizkych to nič nejde,už som videl aj lepšie TDSka ale toto nasňchipovane a pridane tlak stale to nieje ono s mojím peugeotom otcovi ujdem,asi bude treba uvolniť vyfuk..ale pekna debata o TDS somrad že aspon tu lebo inde tento motor hania a podla mna je viac než dobry aj na tuto dobu..už sa teším ked ho budem mať v e36 :D
To že ti to blbě chytá za tepla je tím že máš vyběhanou rozdělovací hlavu v čerpadle. Proto ti auto nikdy pořádně nepojede. Pístek co stlačuje naftu v rozdělovací hlavě má vůli a palivo kolem něj jde zpět do čerpadla, takže máš málo paliva na tryskách :D Projevuje se to hlavně u teplýho motoru, za studena ti to určitě jede líp

Napsal: 02 čer 2011, 15:03
od bjukemen
..no može byť za studena to chyta dobre aj ide to trocha inak,poriešim nejaku hlavu zanovnu a uvidí sa ako to bude :)

Napsal: 06 čer 2011, 14:48
od bjukemen
..ake najväčšie turbo pasuje na zvody TDS..?? neviete nahodou.?

..a ked už tak brat 2260 alebo 2556..??


..trisky s MB 300TD..?

..až by sa niekomu chcelo napišeto to tak v skrake čo a ako myslím že par ludom sa to može zisť tak isto ako aj mne :)

Napsal: 06 čer 2011, 15:37
od dawe2706
bjukemen píše:..ake najväčšie turbo pasuje na zvody TDS..?? neviete nahodou.?

..a ked už tak brat 2260 alebo 2559..??


..trisky s MB 300TD..?

..až by sa niekomu chcelo napišeto to tak v skrake čo a ako myslím že par ludom sa to može zisť tak isto ako aj mne :)
Turbo je největší GT2260V ...i já bych do něj šel...ale mám GT2556V (wallbash)
I co se používají BMW biturba,tak tu GT2260V mají jako pro plnění v horních otáčkách.
Trysky nevím přesně z jakého mercedesa jsou,ale jsou to tyhle DN0SD265
Takže asi tak 8)

Napsal: 06 čer 2011, 19:39
od bjukemen
..dík dawe a ešte ma zaujíma aky je skutočny rozdiel medzi motormy s hliníkovým saním a tým novším plastovým iba že stary nema vahu vzduchu.???

Napsal: 06 čer 2011, 19:42
od dawe2706
bjukemen píše:..dík dawe a ešte ma zaujíma aky je skutočny rozdiel medzi motormy s hliníkovým saním a tým novším plastovým iba že stary nema vahu vzduchu.???
Tak to nevím...to by Ti řekl Oldaf. Já mám motor s hliníkovým sáním a bez váhy vzduchu.

Napsal: 06 čer 2011, 20:52
od oldaf
bjukemen píše:..dík dawe a ešte ma zaujíma aky je skutočny rozdiel medzi motormy s hliníkovým saním a tým novším plastovým iba že stary nema vahu vzduchu.???
Mezi motorama není skoro rozdíl, jsou dva typy bloků a to starší typ , ten má hliníkovou přírubu u čerpadla. A druhej blok je celolitinovej. Oba jsou mezi sebou zaměnitelný. U hlav je rozdíl jen v přírubě na sání, plastový sání má jiný příruby k hlavě, takže plastový sání nejde na hlavu s hliníkovým sáním a naopak. Ale obě hlavy pasujou na jakýkoliv blok, takže si můžeš dát na spodek z roku1991 hlavu s plastovým sáním z roku 2000. Rozdíly jsou ve vstřikovacích čerpadlech jsou 3 typy. Váhu tam začaly dávat jen kvůli emisím.

Napsal: 06 čer 2011, 21:11
od dawe2706
oldaf píše:
bjukemen píše:..dík dawe a ešte ma zaujíma aky je skutočny rozdiel medzi motormy s hliníkovým saním a tým novším plastovým iba že stary nema vahu vzduchu.???
Mezi motorama není skoro rozdíl, jsou dva typy bloků a to starší typ , ten má hliníkovou přírubu u čerpadla. A druhej blok je celolitinovej. Oba jsou mezi sebou zaměnitelný. U hlav je rozdíl jen v přírubě na sání, plastový sání má jiný příruby k hlavě, takže plastový sání nejde na hlavu s hliníkovým sáním a naopak. Ale obě hlavy pasujou na jakýkoliv blok, takže si můžeš dát na spodek z roku1991 hlavu s plastovým sáním z roku 2000. Rozdíly jsou ve vstřikovacích čerpadlech jsou 3 typy. Váhu tam začaly dávat jen kvůli emisím.
Váhu tam začaly dávat jen kvůli emisím.
Ještě,že se tohle mě netýká (rofl) (rofl)

Napsal: 07 čer 2011, 06:06
od bjukemen
..takže defacto je to uplne jedno aky typ motora bude kedže nieje vhodne vozidlo s novším motorom

Napsal: 16 srp 2011, 13:29
od veselacek
mel bych jeste jeden dotaz pry tds M51 od roku 94 meli jinou prirubu na cerpadlo nebo jsem to spatne pochopil a cerpadlo ma jinej "stekr" kvuly imobilizeru ????

Napsal: 16 srp 2011, 15:55
od oldaf
veselacek píše:mel bych jeste jeden dotaz pry tds M51 od roku 94 meli jinou prirubu na cerpadlo nebo jsem to spatne pochopil a cerpadlo ma jinej "stekr" kvuly imobilizeru ????
Novější čerpadlo má větší přírubu. Čerpadla jsou tři typy 515, 575 a nebo 300. Číslo je vyražené zboku na čerpadle.

Napsal: 16 srp 2011, 20:35
od bjukemen
..tak aj naš bavor podstúpil liečbu nakolo začalo niečo klepať v hlave a išiel na 4-5 valcov..a vyseledok.?..čerpadlo kaput zodrate na maderu,ešte tak vydrate nevideli odhadli to na 600 000km a zomlete zdvihatka v hlave a ešte nejake drobnosti tak čerpadlo komplet repas,nastavenie vstrekou,komplet nove zdvihataka a konečne motor ide ako ma,to ticho sa neda ani opisať,štartuje uplne na prvu šupu a tah je tiež lepší..holt - 1025€ :(

Napsal: 05 kvě 2012, 23:08
od bjukemen
..tak ako som kukal tak TDS s tryskami DN0SD265 ma nejako podivne o dost vyssiu spotrebu.?..vsimli ste si aj vy takuto zmenu.?

Napsal: 05 kvě 2012, 23:13
od oldaf
bjukemen píše:..tak ako som kukal tak TDS s tryskami DN0SD265 ma nejako podivne o dost vyssiu spotrebu.?..vsimli ste si aj vy takuto zmenu.?
Já na nich jezdim v průměru za 8,5l oleje

Napsal: 05 kvě 2012, 23:14
od bjukemen
..hmm a to je dost alebo malo..za mna vela keby jazdim na naftu asi by som skrachoval..bo oleja uz nikde niet :(