Stránka 15 z 19
Napsal: 26 lis 2014, 18:57
od arlie
Řeším trochu dilema. Sehnal jsem jiný motor BPW a nemá vůbec vyvažováky, pouze čerpadlo jako 1.9tdi pd. Chtěl jsem tam namontovat celý modul s pohonem bez řetězu z jiného motoru a nejsou tam na to ani díry. Blok motoru je stopro BPW. Dále nás zarazilo, že to je pravděpodobně z auta, kde byl napříč. Poznali jsme to podle ložiska na klice pro uložení hřídele diferáku, pak kde byly držáky motoru a taky délka kabelu od snímače kliky. Nesetkal se s tím někdo?
Napsal: 26 lis 2014, 20:15
od Jirka.
BPW se dával jen do A4 a co vím tak vyvažováky má vždy. Jiné ložisko na klice může být tiptonic/manuál.
Napsal: 26 lis 2014, 20:19
od arlie
Jirka. píše:BPW se dával jen do A4 a co vím tak vyvažováky má vždy. Jiné ložisko na klice může být tiptonic/manuál.
To mě napadlo taky - že by to mohl být automat. Ale ten blok má na sobě vyraženo BPW a čerpadlo tam jiné nejde dát.
Napsal: 26 lis 2014, 20:42
od sharik4x4
Nebude to překlepaný? BPW se dával jenom do Audi a tam je motor podél.Ložisko v klice je k automatický převodovce.Pokud to nemá vůbec přípravu va vyvažováky je to celkem prapodivný,aby to byl origo BPW. Tak tam nech to klasický čerpadlo,když je na to blok a vyvažováky tam nedávej. Bude taky fungovat.
Napsal: 27 lis 2014, 04:55
od arlie
Dneska jeste kouknu jestli neni na bloku nejake cislo a podle toho by se neco dalo najit. Aby to nebyl blok z 1.9.
Jinak lozisko to prave nema a u staryho je.
Zajimave.
Napsal: 27 lis 2014, 18:39
od arlie
Tak nové zjištění - blok má kód 038 103 071 AN. To jsem nikde nenašel. Kód BPW nevypadá že by byl falešný.
Dalo by se nějak poznat, zda se nejedná o blok z 1.9 pd aniž by se sundala hlava?
Napsal: 27 led 2015, 20:20
od michalturbos
Ahoj,prosím kod motoru CFHC v Octavii 2010 šestihran už pořešený?
díky Michal
Napsal: 28 led 2015, 16:48
od sharik4x4
Octávka má vyvažováky pouze nová OIII v RS , ta je má už pořešený.
CFHC žádný šestihran,ani vyvažováky nemá,ale pokud ho chceš,kup si ho za stovku a dej si ho do kapsy.

Napsal: 28 led 2015, 18:41
od michalturbos
Ahoj,
díky za odpověď,
aspoň něco pozitivního

Napsal: 11 bře 2015, 17:40
od jiriace
Ahoj
Mám Passata B6, motor CBAC, najeto 166t km. Jakou má hřídel 77mm, nebo 100mm?
Napsal: 11 bře 2015, 18:00
od sharik4x4
Do roku 11/2009 hřídelka 77mm-problém,od toho data vejš 100mm-tam u problém není.
Napsal: 11 bře 2015, 20:21
od Jirka Kužel
nedávno jsem delal superba 125kw cbbb hridelku jsem menil preventivně byla tam 100mm auto mělo 430 tkm a řeknu ti že ta díra i když je hlubší byla pěkne vykloktaná..
Napsal: 11 bře 2015, 20:43
od jiriace
No právě, je to 11/2009 CR, tam se to láme. Prostě to vymontuju a uvidim. Objednam obě osy. Jestli tam bude ta 77, tak budu zvažovat předělávku na lepšá uložení hřídelky.
Napsal: 11 bře 2015, 21:42
od sharik4x4
Musíš to brát,že většina aut ani půl milionu nenajede,takže životnost 100mm tyčky je dostačující.Oproti tomu starší verze 77mm se protočí vždycky, je to jen otázka času,nejčastěji kolem 200tkm.
Napsal: 16 bře 2015, 21:13
od petr66
Pozorně jsem si pročetl problematiku s protočením hřídelky pohonu olej. čerpadla a šel se domluvit do škodovky na preventivní výměnu a divte se, servisní technik na mě čuměl jako puk co to vlastně chci a proč to chci měnit,že o žádném možném protočení šestihrané hřídelce ještě neslyše,l tak jsem si nechal zavolat automechanika a ten mi danou problematiku potvrdil a doporučil výměnu s tím,že se neví v jakém stavu bude protikus,ale i tak.
Mám motor CBBB 125 kw 5/2010 najeto 142 000 km a má tam být hřídelka 77 mm,alespoň dle zjištění v databázi vozidla ve škodovce.
Jsem zvědavý v jakém bude stavu.
Není na preventivní výměnu brzy? Co myslíte.