Stránka 16 z 19

Napsal: 07 pro 2014, 00:41
od Fahrer
"Vrhač sraček" jéžiši to je peklo, při čtení tohohle příspěvku jsem brečel smíchy a ještě nás tu někdo bude poučovat o emisích. Já když na to pořádně šlápnu tak za mnou není vidět. Emise a STK se v tomhle státě navíc kupuje, vlastně tady když máte dost peněz tak si můžete koupit cokoliv a kohokoliv a nějakej blb nás tu bude poučovat o EURO normách. :D :D :D (rofl)[/quote]

Kontrolní otázka. "Pokud si koupíš emise a technickou, tak nejsi vrhač sraček? Doufám, že jsi jenom popleta a nemyslíš si, že můžeš koupit celou STK." :roll:

Napsal: 07 pro 2014, 01:29
od pepe276
slovacek.milos píše:
pepe276 píše:Dani34el: Mám na autě Euro 2 a jestli budu výhledově něco kupovat, tak maximálně Euro 3
Nemám rád motory, které hulí jako studenřírodu co nejvíc šetřil... ;-)
koše z banámi co řešíš jezdi a níkdo si tě nevšimne pokud teda nechceš řešit dekru :?
Neřeším nic :-) Miloši, tím jsem myslel, že z hlediska běžného uživatele je nejlepší rotačka a mechanické vstřiky, žádné PD, ani rail a ty zkurvené piezáky, které se podělají, jen co projedeš jednou kolem místní pumpy v JZD :D Dieselu stačí k jeho provozu 12V na chcípák na čerpadle, nebo maximálně rotačka 1.9TDi, ostatní složitosti navíc jsou jen kurvítka. Když otevřu haubnu a nějakého railu, tak ten motor pod těmi dráty není ani vidět a je mi z té elektrárny kolem motoru zle.
Ale kdo si to chce koupit, ať si to koupí, jezdí, opravuje a platí, nikomu to nevymlouvám :-)

Napsal: 08 pro 2014, 17:28
od radluk
pepe276 píše:
slovacek.milos píše:
pepe276 píše:Dani34el: Mám na autě Euro 2 a jestli budu výhledově něco kupovat, tak maximálně Euro 3
Nemám rád motory, které hulí jako studenřírodu co nejvíc šetřil... ;-)
koše z banámi co řešíš jezdi a níkdo si tě nevšimne pokud teda nechceš řešit dekru :?
Neřeším nic :-) Miloši, tím jsem myslel, že z hlediska běžného uživatele je nejlepší rotačka a mechanické vstřiky, žádné PD, ani rail a ty zkurvené piezáky, které se podělají, jen co projedeš jednou kolem místní pumpy v JZD :D Dieselu stačí k jeho provozu 12V na chcípák na čerpadle, nebo maximálně rotačka 1.9TDi, ostatní složitosti navíc jsou jen kurvítka. Když otevřu haubnu a nějakého railu, tak ten motor pod těmi dráty není ani vidět a je mi z té elektrárny kolem motoru zle.
Ale kdo si to chce koupit, ať si to koupí, jezdí, opravuje a platí, nikomu to nevymlouvám :-)
Hochu bacha, dalsi takovy, co bude tvrdit jak je nafta v JZD horsi jak od pumpy? Nechci tady urazet bezne uzivatele vozidel, ale ve vetsine JZD maji pumpy v lepsim stavu jak u bezne cerpacky. O kvalite nafty moc nepochybuj. Casy kdy jezdily Zetory 7245 a lepsi nebyl jsou davno pryc. Dnes bys za cenu noveho Superba nekoupil ani motor do nejnovejsi sklizeci mlaticky, ci traktoru. PDcka mely Catterpillary snad driv jak VW v osobaku. Dnes uz z linky pomalu nejede nic bez CR.
Az dokazes za sezonu vyjezdit 3500-4000 litru JZD nafty, tohle vynasobit 12x, startovat na brnk bez zhaveni i v zari rano bez jedine generalky motoru ci palivoveho systemu, tak smeknu klobouk. (crazy)

Napsal: 08 pro 2014, 17:48
od pepe276
Myslel jsem tím takové podivné pumpy někde ve dvoře v JZD v 90. letech, kde jsi natankoval všechno, co teklo a ne ty současné. Je mi jasné, že Fendty, John Deery apod. už nějaké srajdy nesežerou a zkurví se. A opravy jsou za šílené rakety.

Napsal: 08 pro 2014, 17:57
od slovacek.milos
ono navíc si každý jezedák každý den spočítá velice rychle jakou kvalitní naftu bude tankovat, po skončení pracovní doby mu vyjedou třeba z kejsu všechny údaje, a nějaký aušus co mu zvedne o třetinu potřebu více nekoupí,

to se prodává blbcům u cesty co nic neví,

s benálem to samí, proč bych jezdil se spotřebou 6,7 a ušetřil 2O korun za levnější plivo, když mohu jezdit na kvalitní za 4,6 a ušetřit 6O korun,

to kvalitní se těžko hledá, je zaplaceno zkušenostmi, (LOL)

Napsal: 08 pro 2014, 18:05
od slovacek.milos
[quote="pepe276"]Myslel jsem tím

jo už sis odpověděl

myslet znamená hovno vědět, místo myšlení se někam zajed podívat na ty pumpy z devadesátých let, co musí mít revize, jsou omezeny dobou, předpisy pro dotace,

to jsi se ocitl někde na štrečce co na páru veze cukrovku do uherského hradiště a hrabě chorýnský si pochvaluje úrodu ;)

vrhač sračrk

Napsal: 08 pro 2014, 18:20
od truck
Dani34el píše:
slovacek.milos píše:
Fantomas píše:Mimo jiné, dotaz na Partner, Berlingo a vyfrit+nafta..........máte někdo zkušenost...?
berla je v pohodě, napřímo meřo,ale aditivovat, uvnitř palivové soustavy to rezne i na naftu,

čerpadlo je prej nesmrtelné kazí se akorát regulátory tlaku, pokud se něco vys.... nemí to pohroma regulátor tlaku 2OOO, přetěsnění 25OO, vstřik 45OO, bez záruky 35OO ;)
JSTE BLAZNI ! Moderní motory jsou uzpůsobené na co možná nejnižší emise. Pokud tankujete rostlináč nebo cokoliv jiného než´naftu, není garantováno, že Váš motor splnuje emisn í normu, pro kterou je homologován. Zejména to platí pro EU 4, kde platí přísný režim i u studeného motoru. Rostlinný olej žene nahoru PM10, tzn. jemné částice a sumárně pak nesplnuje emisní předpis. Takové auto nemá v silnčnim provozu co dělat !!!!!! německy Dresckscheluder tzn. vrhač sraček !
[/quote

Tož ogare nési s tej financ stráže :D :x

Napsal: 08 pro 2014, 19:38
od pepe276
slovacek.milos píše:
pepe276 píše:Myslel jsem tím

jo už sis odpověděl

myslet znamená hovno vědět, místo myšlení se někam zajed podívat na ty pumpy z devadesátých let, co musí mít revize, jsou omezeny dobou, předpisy pro dotace,

to jsi se ocitl někde na štrečce co na páru veze cukrovku do uherského hradiště a hrabě chorýnský si pochvaluje úrodu ;)
Miloši, nepochopils mě, myslel jsem ty pochybné pumpy tenkrát na začátku 90. let, co prodávaly starý zvodnatělý benzín od vojáků a místo nafty sračky, že ti to po pár km ucpalo filtr, ne teď :-D Teď musí být razítko, povolení, revize, nebo návod na všechno, pomalu i na použití toaleťáku :-D

Napsal: 08 pro 2014, 20:31
od slovacek.milos
[quote="pepe276"][quote="slovacek.milos"]

v poho ale že by ty pochybné benzíky hned ucpávaly filtry to jsem taky nikdy nezjistil a vyjezdil jsem tisíce litrů nafty a zažil jsem tankování s tatrou 111 ta měla ručičky jak na ciferníku, jezdil jsem plechové kavalerie s E512 od komárna až porakovník, moje půvoní povolání je mechanizace zemědělské výroby specializace opravy traktorů a automobilů ;)

Napsal: 08 pro 2014, 20:47
od Metiu
ako je na tom bionafta od vena-trade v zime? jazdíte na to celoročne bez problémov?

Napsal: 08 pro 2014, 20:51
od slovacek.milos
Metiu píše:ako je na tom bionafta od vena-trade v zime? jazdíte na to celoročne bez problémov?
do čeho to chceš lít? jinak se dotahujou na mínus dvacet

Napsal: 09 pro 2014, 00:44
od Metiu
P405 1.9d 47kw
Jazdil som cele leto na filtrovany aj novy olej, preto ma len zaujima ci ta bionafta nahodou netuhne podobne rychlo ako olej.

Napsal: 09 pro 2014, 08:10
od slovacek.milos
Metiu píše:P405 1.9d 47kw
Jazdil som cele leto na filtrovany aj novy olej, preto ma len zaujima ci ta bionafta nahodou netuhne podobne rychlo ako olej.
nejlépe když se zeptáš přémo u pumpy kde to točíš

Napsal: 09 pro 2014, 19:08
od dadaTD
do tohodle motoru to klidně mužeš hrnout podle libosti, mám ten motor ve 205 celou zimu jezdím na B100 a žádnej problém ;)

Napsal: 24 pro 2014, 16:06
od WHITE-CZ
Já jezdím ve Fabii 1.9 TDI PD 74KW ATD 2003 na B100 27.90kč a zatím pohoda. Dnes jsem vyčistil EGR a zaslepil. Takže snad PD bude jezdit.