Stránka 17 z 38
Napsal: 26 led 2016, 13:44
od Forest
Napsal: 26 led 2016, 14:14
od TDI tech
Je to podnikanie zo zakona. Ale ved to je dobre nie? Tak to ma byt. Sak toto sme chceli nie? Je to uplne v poriadku. Trebalo nam cerkat klucikami v Novembri 89.
Napsal: 26 led 2016, 19:45
od lp
Napadlo někoho, že to jak automobilky lhaly o emisích nás stojí nejen zdraví, ale i peníze? Filtry DPF jsou konstruovány na kouřivost co uvádí oficiální údaj a tak je i dimenzován, ale jelikož je údaj zfalšován je filtr rychle zaplněn a nefunkční a nutí nás kupovat nové. Proč bychom to měli za někoho platit!!!!!!!!
Napsal: 28 led 2016, 03:54
od NOVON
Chlapi mel bych dotaz,mam O1 tdi s motorem AGR .Jak se to bude merit v mem pripade?Taky napichovat nebo po staremu?Diky
Napsal: 28 led 2016, 17:50
od Forest
TDI tech píše:Je to podnikanie zo zakona. Ale ved to je dobre nie? Tak to ma byt. Sak toto sme chceli nie? Je to uplne v poriadku. Trebalo nam cerkat klucikami v Novembri 89.
Pockej, my jsme chteli soukrome nemocnice, mit moznost si priplatit za kvalitu, my chteli konkurenci podporujici rust kvality, ale v pripade monopolu?! My jsme snad chteli soukromou policii?!

Napsal: 28 led 2016, 19:58
od standa123
NOVON píše:Chlapi mel bych dotaz,mam O1 tdi s motorem AGR .Jak se to bude merit v mem pripade?Taky napichovat nebo po staremu?Diky
pokud to je ta co mas v popise dole r.v. 97 .....tak urcite ne. Tam by nemely co vyčítat. Mám ASV r.v. 2000 a nic vycitat nebudou.....taže bud v klidu. mame ještě starý jednotky naštěstí

Napsal: 31 led 2016, 01:01
od Tomas.cz
NOVON píše:Chlapi mel bych dotaz,mam O1 tdi s motorem AGR .Jak se to bude merit v mem pripade?Taky napichovat nebo po staremu?Diky
Napíchnout můžou na paměť závad, což by měli i dnes, ale tvoje jednotka nemá readiness code a ani uložené VIN vozu

Napsal: 13 úno 2016, 11:57
od octavie81
tukydydes píše:projde tohle nebo ne

čau,mám tdi dvojku,77-100kw od funa,egr off,alektronicky od něj,dnes jsem se díval na ty kody a ukázalo to tohle-neprojde to,že? A pujde to nějak vymazat nebo upravit?obrázek jsem použíl od kolegu,ale mám ty chyby uplně stejné...
Napsal: 13 úno 2016, 12:15
od Tomas.cz
A v paměti závad něco je?
Napsal: 13 úno 2016, 12:45
od octavie81
pamět je prázdná..,mám stk až za rok,ale raději jsem se podíval ted...ale podle mě,kdo má čiplé auto a egr elektronicky off,má to samé co já...
Napsal: 13 úno 2016, 13:24
od jericho-3
Mě říkal kámoš, že byl na STK a technik který jej zná mu povídá, neprodávej to auto /volvo 1999 rok výroby/, je pěkné a nebudeš mít na STK problémy s emisemi..Auta do roku 2002 jsou v pohodě, ale ty novější, to je vždy kabaret...Že by se postupně zvedly ceny starých Passatů apod.?
Napsal: 13 úno 2016, 13:28
od Tomas.cz
jericho-3 píše:Mě říkal kámoš, že byl na STK a technik který jej zná mu povídá, neprodávej to auto /volvo 1999 rok výroby/, je pěkné a nebudeš mít na STK problémy s emisemi..Auta do roku 2002 jsou v pohodě, ale ty novější, to je vždy kabaret...Že by se postupně zvedly ceny starých Passatů apod.?
Tak minimálně nebudou klesat, ostatně mě říkalo několik majitelů starších rotaček, že je zatím budou držet v provozu.
Napsal: 13 úno 2016, 13:29
od Tomas.cz
octavie81 píše:pamět je prázdná..,mám stk až za rok,ale raději jsem se podíval ted...ale podle mě,kdo má čiplé auto a egr elektronicky off,má to samé co já...
Pokud bude rozhodující paměť závad tak by auto projít mělo, pokud však dojde na readiness tak ne.
Napsal: 13 úno 2016, 19:33
od uiqjirka
Octavie81 : Od 1.7 bude povinny i readiness, takze neprojde.
Tomas.cz: To se týká i prvních PD, už jsem měl několik zájemců na odkoupení za fakt slušnou cenu.
Napsal: 13 úno 2016, 20:12
od Ladas
zatím je realita že od 1.7 nikdo pořádně neví co bude...