Stránka 17 z 40
Napsal: 14 úno 2008, 17:39
od Petr98
14.2. 2008 V polsku na brzdě. Meine ARL (série) + čip (Forum ze sev. moravy)
Velký problém je sériový výfuk.

Bohužel to zde neumím lépe vložit (pro lepší čitelnost)
140kW, 370NM
Napsal: 14 úno 2008, 18:12
od JasteR
Petr98 píše:14.2. 2008 V polsku na brzdě. Meine ARL (série) + čip (Forum ze sev. moravy)
Velký problém je sériový výfuk.

Bohužel to zde neumím lépe vložit (pro lepší čitelnost)
140kW, 370NM
189koniku jestli vidim dobre, pekny vysledek, huli to ?
Napsal: 14 úno 2008, 19:01
od Petr98
No na brzdě to hulí vždy mi bylo řrčeno. Až jsem byl překvapen jak. Po mě se měřily ještě 2 TDi a to už frajer vytahoval rouru na odsávání výfuku. Jinak to moc nehulí, tak akorát.
Napsal: 14 úno 2008, 19:06
od JasteR
Petr98 píše:No na brzdě to hulí vždy mi bylo řrčeno. Až jsem byl překvapen jak. Po mě se měřily ještě 2 TDi a to už frajer vytahoval rouru na odsávání výfuku. Jinak to moc nehulí, tak akorát.
..vykon peknej akorat ten prubeh je nakej divnej...mozna jen laickej pohled..
Napsal: 14 úno 2008, 19:09
od Petr98
asi výfuk nestíhá. Jak tam je u 4000 ten skok- výkonový kopanec jak prase. Je třeba tam dát nějaký lepší. Je tam origo. A 1.7b s origo exhaustem je na ...........
Napsal: 14 úno 2008, 19:28
od JasteR
Petr98 píše:asi výfuk nestíhá. Jak tam je u 4000 ten skok- výkonový kopanec jak prase. Je třeba tam dát nějaký lepší. Je tam origo. A 1.7b s origo exhaustem je na ...........
mas tam jeste kat a egr? ja je dal pryc a ted se tomu o dost lepe dejcha a lip vytaci...
Napsal: 14 úno 2008, 20:33
od Petr98
mám, říkám zatím vše série.
Napsal: 14 úno 2008, 21:47
od reesha
Při pohledu na graf dostávam pomalu mořskou nemoc

.. Pokud by nestíhal výfuk, tak to není jak rozbouřená hladina

a nevyskočí ve 4000 otáčkách výkon nahoru.
Napsal: 14 úno 2008, 22:02
od jipi
Bosch 764 , 11mm cerpadlo ,FMIC, 130pd turbo tlak 1.5bar

Napsal: 15 úno 2008, 14:12
od Petr98
reesha píše:Při pohledu na graf dostávam pomalu mořskou nemoc

.. Pokud by nestíhal výfuk, tak to není jak rozbouřená hladina

a nevyskočí ve 4000 otáčkách výkon nahoru.
Hm, nějakou podobnou odpověď jsem čekal, no nic no, vyměním váhu, vyřežu kat, dám sport. filtr a pak to ještě odbrzdím. Ostatní grafy třeba ten, co je nademnou je good. Takže chyba je na mé autě. Je tam stará origo 115PD váha upravená pouze softwarově, tam bude taky jeden z kamenů úrazu..........
Napsal: 23 úno 2008, 19:32
od Madmin
GOLF IV 4X4 RACE520HF, GT22V, 12mm, ARL IC

Napsal: 02 bře 2008, 08:41
od crossic
Aaaale notaaaak, proč tady nehodíš ten graf svým jménem...vtejně, dle komponent všichni víme kdo seš

Napsal: 02 bře 2008, 08:51
od Madmin
crossic píše:Aaaale notaaaak, proč tady nehodíš ten graf svým jménem...vtejně, dle komponent všichni víme kdo seš

rad bych ale svuj ucet mam zablokovanej atak asi tak

Napsal: 06 bře 2008, 21:55
od cupra
tak vcera som bol merat TDI 150 ARL + chip (asi micu tuning Trnava) decent soft...spokojnost...


175,5 HP a 385,7 NM

Napsal: 06 bře 2008, 23:11
od dramatiq
Tiez vcera odbrzdene...cista seria, zaciatocna uroven, uvidi sa po upravach. Motor AXR..
