Stránka 17 z 18
					
				
				Napsal: 06 čer 2012, 09:32
				od red snail
				To by měl být koncentrát KOH spíš ne? Myslím 30-40%, cca 3 lžíce na litr destilky 

 
			
					
				
				Napsal: 06 čer 2012, 11:00
				od Stewa
				peopleman píše:Já jsem si to nakonec vyrobil sám v amatérském provedení,vyšlo to na tácek a jsem ve fázi testů jaký koncentrát NOH bude nejlepší a kolik plynu to vyrobí na jednu baterku bez dobíjení-do auta to dávat ani nechci,spíš jako třeba plynový vařič na chatu 

 

 a z čeho budeš brát elektřinu pro ten tvůj plynový vařič 
 
Obecně je efektivnější střídavý proud. Koncentrace roztoku KOH v destilované vodě: "Do 0,5l destilované vody vsypte cca 2-3 velké -10ml ,lžíce hydroxidu, nechejte rozpustit a vlejte do zásobníku" (dle jednavodu.cz)
 
			
					
				
				Napsal: 06 čer 2012, 16:06
				od peopleman
				KOH nemám,stačí NOH a právě mě zajímá,jak na jednu baterku z auta budu dlouho vařit 

 
			
					
				
				Napsal: 16 črc 2012, 09:07
				od red snail
				Nějaké novinky? 

 
			
					
				
				Napsal: 07 zář 2012, 10:26
				od kota.j
				mtapaj píše:Mam 17-doskovy gen suchu bunku v mojom passate...
Na plnu nadrz to je cca 65 l spravim 1200km sucha cesta ,,,, s vodikom som ledva spravil 1050km mavam pravidelnu cestu 560km tam a 560spet prevazne po dialnici ustalenou rychlostou asi 115-125km hod tempomat
Mam taky pocit ze to nieco pomaha ale pri 1900ot_min co je asi 95km_h ustalenou rychlostou....
Vela zalezi aj od kvality nafty ked natankujem rakusku naftu tak to vidiet uz aj na palubaku ze spotreba je lepsia palubak mi pise priemer 5,7 s vodikom 6,1,,,,,,privod vodiku je za vahou-pred turbo odber prudu cca 20A vykon minimalne  2 l za minutu
zlaty fritak ,,,, keby som mal prisun oleja tak spravim prestavbu a frcim na olej,,,,na lagune som nabehal celkom 60 000km bez poruchy akurat som menil filtre a zhavice a uspora bola obrovska... 

 
Zkuste nastavit odběr na 3-5 ampér a spotřeba vám klesne.Tady neplatí pravidlo čím víc tím líp. 

 
			
					
				
				Napsal: 09 zář 2012, 12:09
				od buben
				Předem se omlouvám, že tady zasahuju takovejma "blbostma", ale pořád přemýšlím o tom vodíku, a jinejch alternativách, že mně tak napadlo a ptám se zde, jestli to už někdo nezkusil.
Co třeba másto těžkejch generátorů na hovno zkusit pouze nádobku, v ní nějaký topný ložisko napíchnutý buď na baterku a nebo na vodu motoru a mít v té nádobce buď vodu, která se přemění vlivem tepla na vodní páru a tu díky podtlaku pouštět do sání? Mělo by to nějakej úspěch? Co myslíte?
A nebo druhá varianta, místo vody tam narvat klasickej benzín, nějak trochu rozhejbat molekuly benzínu, aby se začal vypařovat a ty výpary pouštět do sání? Co myslíte? Bylo by to možný? I když vím, že benal je suchej a nafťáci ho nemají rádi, ale kdyby šlo jen o zlepšení hořivosti vzduchu, mělo by to výsledky?
Zkoušel to už někdo?  

 
			
					
				
				Napsal: 19 říj 2012, 22:36
				od tucnak007
				Asi po roční odmlce mne přišel email od 
http://actualpower.blogspot.cz/,čekal jsem menší cenu.Před rokem sliboval i ukázku a přístroj v reálu vyzkoušet.Třeba se najde odvážlivec kdo do toho pujde.
 
			
					
				HHO
				Napsal: 06 led 2013, 20:48
				od pripo
				Ja som hho namontoval do felicie 1.3 BMM,citim že auto je trochu živšie,ale nebadam aby my klesla spotreba.Neviem či mam dobre nastaveny ovladač na sondu:mam tento 
http://auto.bazos.sk/inzerat/21222545/O ... -sondu.php.
Poradte na kolko mam nastavit zosilenie a vystupne napetie.
 
			
					
				
				Napsal: 07 led 2013, 13:43
				od peopleman
				Ty to ještě nevíš,že v autě tento klumprcajk nefunguje? 
 
 
Opak tvrdí jen ti,kteří ho prodávají 

 
			
					
				
				Napsal: 07 led 2013, 13:48
				od Stewa
				peopleman píše:Ty to ještě nevíš,že v autě tento klumprcajk nefunguje? 
 
 
Opak tvrdí jen ti,kteří ho prodávají 

 
Bohužel pravdu díš...zatím to ještě nefunguje
 
			
					
				
				Napsal: 07 led 2013, 17:22
				od radluk
				Stejne je to divne, muselo by to byt perpetum mobile.
Ten zisk energie z vyvijece musi byt mensi nez prikon odebrany navic alternatorem. Zatizeny alternator je prakticky motorova brzda, ubira vykon motoru. Cili kde je ta rentabilita, kdyz by se to prepocetlo skrze jednotlive jednotky, od odberu, vyvinu plynu, spotreba paliva, namereny vykon pri zatezi altiku vyvijecem??  

 
			
					
				
				Napsal: 11 led 2013, 11:59
				od bahno
				Ved to je uplne jasne!Rentabilita je vo vrecku predajcu toho zazraku,ci nie? 

 
			
					
				
				Napsal: 11 led 2013, 19:00
				od radluk
				Takze perpetum mobile for money pro predajce 

 
			
					
				
				Napsal: 12 led 2013, 08:31
				od bahno
				Ale funguje perfektne,ci nie?
			 
			
					
				hho
				Napsal: 12 led 2013, 18:37
				od pripo
				Jasne,motor ožil.