Kat Off

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
RastoN15
Sběrač informací
Příspěvky: 39
Registrován: 14 led 2012, 13:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od RastoN15 »

A kde sa to da kupit?
Passat Variant 2.0 TDI 81kw CBDC
MiroMNE
Přispěvovatel
Příspěvky: 443
Registrován: 22 zář 2010, 14:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Cerna Hora Montenegro

Příspěvek od MiroMNE »

Jayson píše:Není to zrovna nejlepší řešení, ale lepší jak přicpanej nebo vysypanej kat. Proč jste nekoupili za pár eur metrovou 55mm trubku?
hele kamo, to 55mm je to puvodni promer nebo je tam 52mm, asi zejtra zajdu a koupim metr trubky, jenom zase to cele sundavat my se nak nehce (LOL)

A hele co opravdu myslyte o tom, ze bych rozrezal zadni tlumic a vytahnul ten tlumici material, jakej by to melo zvuk?
Uživatelský avatar
Jayson
Aktivista
Příspěvky: 1693
Registrován: 14 zář 2008, 16:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od Jayson »

55mm je původní rozměr.

Jinak radši si kup průchozí tlumič, kastrovat tlumič nemá moc smysl :)
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

MiroMNE píše: A hele co opravdu myslyte o tom, ze bych rozrezal zadni tlumic a vytahnul ten tlumici material, jakej by to melo zvuk?
nechci tě zklamat, ale když rozřízneš tlumič, tak v něm dost pravděpodobně žádnej tlumící materiál nenajdeš, protože vevnitř jsou jen přepážky a perforovaný trubky ;)
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
MiroMNE
Přispěvovatel
Příspěvky: 443
Registrován: 22 zář 2010, 14:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Cerna Hora Montenegro

Příspěvek od MiroMNE »

Jayson píše:55mm je původní rozměr.

Jinak radši si kup průchozí tlumič, kastrovat tlumič nemá moc smysl :)
ok diky :)
MiroMNE
Přispěvovatel
Příspěvky: 443
Registrován: 22 zář 2010, 14:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Cerna Hora Montenegro

Příspěvek od MiroMNE »

turbo kamna power píše:
MiroMNE píše: A hele co opravdu myslyte o tom, ze bych rozrezal zadni tlumic a vytahnul ten tlumici material, jakej by to melo zvuk?
nechci tě zklamat, ale když rozřízneš tlumič, tak v něm dost pravděpodobně žádnej tlumící materiál nenajdeš, protože vevnitř jsou jen přepážky a perforovaný trubky ;)
aha taak to jsem nevedel, jeden kamarad na Ibize TDI vytahoval z toho neco, a pri ma super zvuk :roll: co to daval ven to nevim...

po nake dobe jsem slisel ten zvuk, a je parada :)
xkain
Přispěvovatel
Příspěvky: 385
Registrován: 28 říj 2010, 21:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od xkain »

Sice je to již starší téma, ale taky přispěju něčím ze svých pokusů. Zkoušel jsem 2 druhy home made vejfuku. Měl jsem origo výfuk a kat venku - nepocítil jsem skoro žádný rozdíl, když jsem si kat prohlídl proti baterce, byl čistej. při jednej příležitosti jsem se rozhodl udělat další verzi výfuku - trubka průměr 70 kat jsem vrátil, vynechal jsem středoví tlumič a koncoví jsem použil sportovní. Hluk téměř žádný a zlepšil se náběh turba. Tak toto bych řekl, že je pracnější návod pro ty, kteří chtějí trochu pomoci auto a při tom nekait pocit z jízdy tomu za mnou. Já jezdím přes 2500 km měsíčně. něco jiného je auto, které jezdí jen na sprintech, či okruhách, tam bych také na ekologii sral a řešil poníky a koníky...
Uživatelský avatar
gummy
Přispěvovatel
Příspěvky: 130
Registrován: 13 bře 2009, 00:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Duchcov

Příspěvek od gummy »

Zdravim

Sice je to starsi tema,ale snad mi nekdo odpovi :)
mam OII 2.0TDi BKD najeto 160 000Km chci dat kat pryc,jde to vubec u tohoto motoru? nebo to bude hlasit nejakou chybu??
Škoda Octavia II combi 2.0TDI/16V BKD
103Kw/155Kw 320Nm/490Nm hybrid,EGR off,4bar map senzor r.v.2005


Ctyri valce staci,kdyz hybrid tlaci..... :)
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14447
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Nic to hlásit nebude, ale podle mě to nemá cenu ;)
Spíše si iniciativu nech na případné jiné opravy :)
Uživatelský avatar
gummy
Přispěvovatel
Příspěvky: 130
Registrován: 13 bře 2009, 00:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Duchcov

Příspěvek od gummy »

Uvidim :) prava vsichni co znam,tak ma 1.9 :/ nikdo 2.0
Škoda Octavia II combi 2.0TDI/16V BKD
103Kw/155Kw 320Nm/490Nm hybrid,EGR off,4bar map senzor r.v.2005


Ctyri valce staci,kdyz hybrid tlaci..... :)
speedart
Přispěvovatel
Příspěvky: 271
Registrován: 26 srp 2012, 11:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Veselí nad Moravou

Příspěvek od speedart »

když tam byl KAT tak to divně smrdělo,KAT off,má to příjemnou vůni spálené nafty,na volnoběh je pěkně slyšet jak se vrtí turbo a když tomu dám plný v záběru tak to má krásný zvuk a když pustím plyn tak si to odfoukne přes výfuk.A že by se zhoršil průběh sem nijak nepocítil.Časem uvažuju o trubce až dozadu + nějaká epesní koncovka. :D P.S na nějakou ekologii jim seru :lol2:
Leon 1M ASV TOP SPORT kit , egr off,kat off ,turbo 1749VA,Sprint 764,soft by TDIFUN

Pracovní auto Mitsubishi pajero 2.5 TD
drakon
Sběrač informací
Příspěvky: 47
Registrován: 13 úno 2013, 11:12
Odpovědi: 0

Příspěvek od drakon »

Ja mam v plane nerez trubka, namiesto katu rezonator a dozadu uz len dva koncove sportove vyfuky, pripadne napadlo ma ci by sa ten sportovy vyfuk nedal nahrasit rezonatorom a navarit uz len sportovu koncovku...poradte ktoru moznost, aby som sa mohol do toho pustit
audi a6c5 s6 2.5tdi akn vymenene za bdg, 110kw +ABT čip, EGR, KAT, MAF OFF, podvozok TA technics nastavitelny, brzdy 312/25 Zimmerman sport , zadne klasika ATE, v priprave kit RS6, nerez vyfukova sustava s difuzorom
tomik leon11
Přispěvovatel
Příspěvky: 119
Registrován: 29 pro 2012, 21:42
Odpovědi: 0
Bydliště: Pieštany

Příspěvek od tomik leon11 »

ja mam len holu ruru a na konci len sportovy tlmic a som spokojny aj zvuk je pekny aj to splna svoj ucel
LukasA3
Nováček
Příspěvky: 1
Registrován: 18 črc 2013, 15:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od LukasA3 »

zdravim len mam otazocku ohladom tejto temy,najskor som kat vykuchal na A3 1.9 tdi 81 kw nespozoroval som rozdiel, tak som na miesto uz len obalu navaril holu rulu a taktiez som nic nespozoroval, kedze niekto pise jak mu viac piska turbo atd,turbo ma nabeh od skorsich otaciek ale ja neviem, bud som od toho cakal trosku viac alebo to nic nespravilo,mam v plane tam dat turbo zo 110 kw, bude to mat az potom nejake to pozitivum a objavi sa to az po vymene turba ci zvysenie vykonu samotneho,kto mi to dokaze vysvetlit?dakujem
wolverine
Přispěvovatel
Příspěvky: 178
Registrován: 02 zář 2010, 08:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od wolverine »

Procetl sem si hezky cele tema :) a ze prispevku hodne :). Tez pujde kat pryc a nahradiho jen pruchozi trubka. Uz ma preci jen 420 majeto:). Jen nevim zdali mam dat pryc i stredovy tlumic.

A jak sem cetl tak nekterym vadi smrad z tdi kdyz tam kat neni. Uprime muzu rict a nekteri budou i souhlasit ze novy katalizatory jsou nekdy jeste horsi. Kdyz mi prijede novy auto na dilnu a necha to klapat na volnobeh tak to by clovek chcipnul smrady co z toho jde neda se to vubec čuchat natoz dychat. Kdyz takhle klape starsi tdi tak ta vune spalene nafty je prijatelnejsi a da se to vydrzet. Souhlasit samozrejme nemusi kazdy je to jen muj nazor :).
Skoda octavia 1.9tdi. Vw golf Country 4x4.
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“