Kat Off
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 443
- Registrován: 22 zář 2010, 14:26
- Bydliště: Cerna Hora Montenegro
hele kamo, to 55mm je to puvodni promer nebo je tam 52mm, asi zejtra zajdu a koupim metr trubky, jenom zase to cele sundavat my se nak nehceJayson píše:Není to zrovna nejlepší řešení, ale lepší jak přicpanej nebo vysypanej kat. Proč jste nekoupili za pár eur metrovou 55mm trubku?

A hele co opravdu myslyte o tom, ze bych rozrezal zadni tlumic a vytahnul ten tlumici material, jakej by to melo zvuk?
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
nechci tě zklamat, ale když rozřízneš tlumič, tak v něm dost pravděpodobně žádnej tlumící materiál nenajdeš, protože vevnitř jsou jen přepážky a perforovaný trubkyMiroMNE píše: A hele co opravdu myslyte o tom, ze bych rozrezal zadni tlumic a vytahnul ten tlumici material, jakej by to melo zvuk?

Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 443
- Registrován: 22 zář 2010, 14:26
- Bydliště: Cerna Hora Montenegro
aha taak to jsem nevedel, jeden kamarad na Ibize TDI vytahoval z toho neco, a pri ma super zvukturbo kamna power píše:nechci tě zklamat, ale když rozřízneš tlumič, tak v něm dost pravděpodobně žádnej tlumící materiál nenajdeš, protože vevnitř jsou jen přepážky a perforovaný trubkyMiroMNE píše: A hele co opravdu myslyte o tom, ze bych rozrezal zadni tlumic a vytahnul ten tlumici material, jakej by to melo zvuk?

po nake dobe jsem slisel ten zvuk, a je parada

Sice je to již starší téma, ale taky přispěju něčím ze svých pokusů. Zkoušel jsem 2 druhy home made vejfuku. Měl jsem origo výfuk a kat venku - nepocítil jsem skoro žádný rozdíl, když jsem si kat prohlídl proti baterce, byl čistej. při jednej příležitosti jsem se rozhodl udělat další verzi výfuku - trubka průměr 70 kat jsem vrátil, vynechal jsem středoví tlumič a koncoví jsem použil sportovní. Hluk téměř žádný a zlepšil se náběh turba. Tak toto bych řekl, že je pracnější návod pro ty, kteří chtějí trochu pomoci auto a při tom nekait pocit z jízdy tomu za mnou. Já jezdím přes 2500 km měsíčně. něco jiného je auto, které jezdí jen na sprintech, či okruhách, tam bych také na ekologii sral a řešil poníky a koníky...
Zdravim
Sice je to starsi tema,ale snad mi nekdo odpovi
mam OII 2.0TDi BKD najeto 160 000Km chci dat kat pryc,jde to vubec u tohoto motoru? nebo to bude hlasit nejakou chybu??
Sice je to starsi tema,ale snad mi nekdo odpovi

mam OII 2.0TDi BKD najeto 160 000Km chci dat kat pryc,jde to vubec u tohoto motoru? nebo to bude hlasit nejakou chybu??
Škoda Octavia II combi 2.0TDI/16V BKD
103Kw/155Kw 320Nm/490Nm hybrid,EGR off,4bar map senzor r.v.2005
Ctyri valce staci,kdyz hybrid tlaci.....
103Kw/155Kw 320Nm/490Nm hybrid,EGR off,4bar map senzor r.v.2005
Ctyri valce staci,kdyz hybrid tlaci.....

když tam byl KAT tak to divně smrdělo,KAT off,má to příjemnou vůni spálené nafty,na volnoběh je pěkně slyšet jak se vrtí turbo a když tomu dám plný v záběru tak to má krásný zvuk a když pustím plyn tak si to odfoukne přes výfuk.A že by se zhoršil průběh sem nijak nepocítil.Časem uvažuju o trubce až dozadu + nějaká epesní koncovka.
P.S na nějakou ekologii jim seru 


Leon 1M ASV TOP SPORT kit , egr off,kat off ,turbo 1749VA,Sprint 764,soft by TDIFUN
Pracovní auto Mitsubishi pajero 2.5 TD
Pracovní auto Mitsubishi pajero 2.5 TD
Ja mam v plane nerez trubka, namiesto katu rezonator a dozadu uz len dva koncove sportove vyfuky, pripadne napadlo ma ci by sa ten sportovy vyfuk nedal nahrasit rezonatorom a navarit uz len sportovu koncovku...poradte ktoru moznost, aby som sa mohol do toho pustit
audi a6c5 s6 2.5tdi akn vymenene za bdg, 110kw +ABT čip, EGR, KAT, MAF OFF, podvozok TA technics nastavitelny, brzdy 312/25 Zimmerman sport , zadne klasika ATE, v priprave kit RS6, nerez vyfukova sustava s difuzorom
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 119
- Registrován: 29 pro 2012, 21:42
- Bydliště: Pieštany
zdravim len mam otazocku ohladom tejto temy,najskor som kat vykuchal na A3 1.9 tdi 81 kw nespozoroval som rozdiel, tak som na miesto uz len obalu navaril holu rulu a taktiez som nic nespozoroval, kedze niekto pise jak mu viac piska turbo atd,turbo ma nabeh od skorsich otaciek ale ja neviem, bud som od toho cakal trosku viac alebo to nic nespravilo,mam v plane tam dat turbo zo 110 kw, bude to mat az potom nejake to pozitivum a objavi sa to az po vymene turba ci zvysenie vykonu samotneho,kto mi to dokaze vysvetlit?dakujem
Procetl sem si hezky cele tema
a ze prispevku hodne
. Tez pujde kat pryc a nahradiho jen pruchozi trubka. Uz ma preci jen 420 majeto:). Jen nevim zdali mam dat pryc i stredovy tlumic.
A jak sem cetl tak nekterym vadi smrad z tdi kdyz tam kat neni. Uprime muzu rict a nekteri budou i souhlasit ze novy katalizatory jsou nekdy jeste horsi. Kdyz mi prijede novy auto na dilnu a necha to klapat na volnobeh tak to by clovek chcipnul smrady co z toho jde neda se to vubec čuchat natoz dychat. Kdyz takhle klape starsi tdi tak ta vune spalene nafty je prijatelnejsi a da se to vydrzet. Souhlasit samozrejme nemusi kazdy je to jen muj nazor
.


A jak sem cetl tak nekterym vadi smrad z tdi kdyz tam kat neni. Uprime muzu rict a nekteri budou i souhlasit ze novy katalizatory jsou nekdy jeste horsi. Kdyz mi prijede novy auto na dilnu a necha to klapat na volnobeh tak to by clovek chcipnul smrady co z toho jde neda se to vubec čuchat natoz dychat. Kdyz takhle klape starsi tdi tak ta vune spalene nafty je prijatelnejsi a da se to vydrzet. Souhlasit samozrejme nemusi kazdy je to jen muj nazor

Skoda octavia 1.9tdi. Vw golf Country 4x4.