Stránka 17 z 19

Napsal: 01 led 2017, 13:13
od octaviask
ano cele vybrat a poslat na opravu.. on ti to tam nastavi a cele to len zalozis.

Napsal: 01 led 2017, 14:15
od roman1648
Ok domluvim se se Sharikem

Napsal: 09 srp 2017, 14:24
od misoVW
Tiguan 12/2008 ,CBAB, 188tis km. 77mm tycka, par km pred pretocenim :) Oprava modulu u Sharika na pockanie. Vyborna kvalita opravy, odporucam.

Napsal: 08 pro 2017, 08:21
od Deivid
Pánové,pokud chcte mít klidné spaní a hlavně klidné ježdění s dopravou po vlastní ose a ne na odtahovce,zajeďte za Sharikem,je to fakt člověk na svém místě co tomu rozumí a navíc s ním i výborně pokecáte o všem možném,akorát ho nezdržujte tak jako já :-)))))

Ještě jednou díky za pokec a výborně odvedenou práci

TDI CR CBAB

Napsal: 30 zář 2018, 21:41
od Woko_O
Nevíte jestli Pavel ještě funguje a stále provádí tuhle práci? Psal jsem email ohledně vyvažováků a zatím bez odpovědi, tak abych zbytečně nevolal.. třeba má jen moc práce. Nevím jestli ještě chodí sem na forum. Díky

Napsal: 03 kvě 2019, 12:46
od Tomas6
Passat BMP, protočený šestihran, turbo ko, zkusmo jedna ojnice na 4 válci ok, než se přišlo na to že to nemaže to běželo asi dvě minuty. Co bylo předtím nevím. No při běhu motoru sem tam kovové klepnutí. Sundal se tandem, nedělal podtlak,asi mu bylo sucho, vačka vypadá takhle.
Obrázek
Setkal se s tím někdo že by byla tak vymačkaná? Tandem se točí dobře, měl jsem ho kuchlý, žádné známky zadření nejsou.
Motor půjde ven,je tam vytřepaný šteft na hlavě tak stejně by se to tahalo,tak se prohlédne komplet spodek jak na tom je. Je mi divné to sem tam klepnutí.

Napsal: 03 kvě 2019, 16:43
od dhfool
Setkal, byla to neoriginál vačka...

Napsal: 05 kvě 2019, 22:55
od martes25
Pozeram že na tej hlave od privodneho kanalika k vačke máš dosť vyjazdenú čiernu cestu.. netlačilo ti tade naftu do oleja? Pretože ja som mal zodretý vrch, v oleji bola nafta. Myslim si že tadeto sa tam dostala lebo niekto predomnou dal tandem na silikon a takto tam bolo vidiet takuto cestičku ako keby to tade tlačilo. + som zaroven pretesnoval vstreky a odvtedy nepribuda tak dufam ze uz je ok, myslim si ze to bolo okolo toho tandemu.
A preto zodrelo vrch + bol vypadnuty na vahadle jeden cuplik na mazaci kanal a jedna tryska mala zlomenu poistku na pružinu.
Daval som novu vačku, vahadla, gufero tesnenia gumičky šroby olej, šesthran, trysku som opravil, nastavil som ich atd.

Odvtedy asi 3tis km olej sa zda ze sa drži ok, zvuk ma pekny, korekcie paradne, ťah tiež.
Akurat ma trapi že niekedy na volnobeh dost smrdi ako stara avia hlavne studeny na mieste, po dlhsej trase ok. Štartuje pekne. Vačka na -2 tak bolo asi najlepsie ale stale sa mi zda spotreba vysoka. Volnobeh 0.6-0.7 ked bolo teplo aj 0.5 ale za jazdy tak 0.5-1L vyššia ako by mala si myslim.

+ je to dsg a neviem ci to robi motor alebo prevodovka ale niekedy ked sa rozbieham tak začnu kolisal otačky ako keby sa nevie rozhodnut ale to ked jemne pridavam. Ked prudko pridam zoberie sa pekne spojka nešmyka. To iste robi ked zastavujem napr na parkovisku pustim plyn a začne cukať ako keby stlačam a puštam spojku. Alebo ked idem cez mesto 55 tempomat rovina vedia kolisat otačky na 4ke hore dole cca o 100ot ako ked je zly hydromenič, ale to ja nemam. Dvojmota ok, neklepe, diagnostika bez zavad

Tak neviem :D

Napsal: 06 kvě 2019, 04:29
od sharik4x4
Vyvažováky.cz sttále fungují, takže pokud jsem někomu neodpověděl na dotaz, tak se omlouvám, ale bylo to v návalu práce. Pokud to spěchá je lepší zavolat, na psaní nějak není tolik času.

Napsal: 01 srp 2019, 20:02
od leguan
chlapi mam dotaz motor 2.0 tdi 105 kw CBAC ma take problemy s hřidelkou pohonu čerpadla?

Napsal: 02 led 2020, 19:36
od dilong
Ahojte chlapi,

viete mi poradit? Kupil som Audi A6 (C6) 4F, 2.0 TDI 16V, marec 2008, motor BRF - belgicka verzia, 100kW. Az dodatocne som zistil, ake ma ten motor rizika. Spet to uz vsak nevezmem, preto chcem predijst problemom.

Auto ma najazdene poctivych 151 tis (kompletna historia z AUDI v belgicku). Prve co chcem urobit je opravit uchytenie napinacej rozvodovej kladky a vymena sesthranu.
Viem, ze istota je sharik, ale je dost od ruky - mam to 750km daleko (1500 tam a spet). Neviete mi poradit niekoho odskusaneho a spolahliveho, kto sa tomu venuje na slovesnku - ideal okolo vychodneho slovenska (som z Kosic)?
Nechcem riskovat a davat prerabat uchyt kladky alebo opravu vyvazovakov kde komu. To radsej zajdem 750km za sharikom :)

Dik za typy :)

Napsal: 07 úno 2021, 20:17
od Tibunkto123
BA PK SC hľadám niekoho kto mi preventívne výmeny ten šesť hran(Unášač olejového čerpadla )

Napsal: 08 úno 2021, 09:38
od dilong
Tibunkto123 píše:BA PK SC hľadám niekoho kto mi preventívne výmeny ten šesť hran(Unášač olejového čerpadla )
Odporucam https://www.vyvazovaky.cz/. Venuje sa tomu dlhu dobu. Ja som si zo svojou A6 taktiez zasiel radsej k nemu. Urobil to na pockanie k plnej spokojnosti. Bolo na case. Mal som 151tis a sestrhran uz bol pred koncom svojej zivotnosti

Napsal: 08 úno 2021, 17:26
od Tibunkto123
dilong píše:
Tibunkto123 píše:BA PK SC hľadám niekoho kto mi preventívne výmeny ten šesť hran(Unášač olejového čerpadla )
Odporucam https://www.vyvazovaky.cz/. Venuje sa tomu dlhu dobu. Ja som si zo svojou A6 taktiez zasiel radsej k nemu. Urobil to na pockanie k plnej spokojnosti. Bolo na case. Mal som 151tis a sestrhran uz bol pred koncom svojej zivotnosti
Už som to pozrel na web stránke,mám to 400km je niekde nad Prahov,má tam aj cenník cca 320€

Napsal: 09 úno 2021, 15:39
od dilong
Tibunkto123 píše: Už som to pozrel na web stránke,mám to 400km je niekde nad Prahov,má tam aj cenník cca 320€
Ja som to mal 650km, ale nelutujem :) Prisiel som rano a o pol druhej som uz odchadzal. Okrem vyvazovakoch som si hned dal prestiftovat aj rozvodovu kladku - problem zo slabym uchytenim rozvodovej kladky sa tykal aj mojho kodu motora - velmi radi sa lamali a rozbijali rozvody.