Stránka 18 z 18

Re: Logy - kontrola a hodnocení

Napsal: 30 říj 2022, 17:27
od MARKYS
Ahoj, mám tu trochu atypický problém- O1 1.9TDI AHF 2001, veľmi neskorý nábeh turba.
Do núdzaku to nepadá, ale auto je citelne lenivšie pri nízkych otáčkach, je to pekne vidno na logu 2, požadovaný tlak to dosiahne až pri 3000 otáčkach, pripadá mi to, akoby bola zle nastavená baňka regulácie, ale nikto sa regulácie nechytal.
Takto sa to auto predtým nechovalo, viď log 1, ten som robil pred výmenou podtlakových hadičiek a ešte som menil hadicu turbo-intercooler, tá pravdepodobne mala netesnosť. Podtlaky som prekontroloval, sú zapojené správne. EGR odpojený
Čo sa týka variability, tá chodí ťažšie, ale hýbe sa, čo je mi jasné že nie je dobré a že to treba vyčistiť, ale nemá to typické príznaky zatuhnutej variability. (LOL) (wallbash)
Ešte mi napadá, že ako som rukou skúšal či chodí tá variabilita, či sa náhodou nezasekli nejaké lopatky v privretej polohe a či to nebude tá príčina :shock:
Prikladám logy na trojke, prvý je pred výmenou, druhý po výmene.
Ďakujem :-)
LOG pred a po.png
LOG pred a po.png (288.47 KiB) Zobrazeno 6095 x
LOG-01-003-010-011.CSV
(5.88 KiB) Staženo 134 x
LOG-01-003-010-013.CSV
(4.37 KiB) Staženo 126 x

Re: Logy - kontrola a hodnocení_AMP

Napsal: 05 lis 2022, 19:44
od AMP
Ahoj
Můžete mi pls vyhodnotit logy??
Auto už má namotáno cca 380 000km. Auto začalo trocho škubat. Ale jen když "jemně lechtám" plyn a při řazení. A celkově motor začal více vibrovat (ve vnitřním zpětném zrcátku nerozeznám auto) Pocitově ten motor není nic moc. Popř napište co mám ještě nalogovat.
Díky všem.....
LOG-01-001-013-023.CSV
(17.47 KiB) Staženo 122 x
LOG-01-001-004-011.CSV
(16.88 KiB) Staženo 111 x
LOG-01-001-003-011.CSV
(21.01 KiB) Staženo 114 x
LoG-01-001-013-023.CSV
(9.91 KiB) Staženo 117 x

Re: Logy - kontrola a hodnocení

Napsal: 07 led 2023, 16:24
od cedan
Dobry den muzete se me prosim podivat na muj log a zhodnotit jeho parametry ktere jsem nameril? Duvod mereni je ze auto tahne mene nez bych cekal a spotreba paliva ma relativne vysoke hodnoty. Vse jsem ale nastavil dle jak synchro vacky, vstriky jsou OK, spotreba 0.6l /hod.
Dekuji vsem za rady
https://webshare.cz/#/file/GeChL0046Z/l ... 10-011-rar

Re: Logy - kontrola a hodnocení

Napsal: 07 led 2023, 17:12
od DOMI
cedan píše: 07 led 2023, 16:24 Dobry den muzete se me prosim podivat na muj log a zhodnotit jeho parametry ktere jsem nameril? Duvod mereni je ze auto
Já bych řekl v pohodě.

Re: Logy - kontrola a hodnocení

Napsal: 03 bře 2023, 22:57
od michal15cz
Hoj byl by nekdo ochotný a kukl na log ? Jedná se mi hlavně o bip časy vstřiku za tepla se obcas propadne az na -103. Mělo by to být videt v case 1015 za tepla se korekce na 3 valci poybuje kolem +0.65 az+0.75. Za studena do tech +0.20 spís min. Motor je po kompletni go (+0.50) vč. hlavy - šachty ok, nová vačka ET , 2 vstriky uplne ko 1 napul 1 dobry byli opraveny a serizeny v bosch stroj servis. Na motor najeto 1200km.
PS. Není spatný termostat kdyz by měl otvirat při 87 a teplota byla max 82.9 při rychosti cca 90km a venkovni teplote 11C ?

Log z dalnice cca 10km
https://uloz.to/file/kH9zp4O6Jywc/tep-0 ... qZrwpmZj==

Predem dekuji

Re: Logy - kontrola a hodnocení

Napsal: 28 dub 2023, 12:18
od Garážník
Ahoj,

Vyzkoušel jsem udělat záznam z jízdy. Octavia 2 2.0 TDi 103kW
Zkoušel jsem již hledat na fóru ale něco jako "jak číst grafy" jsem nenašel.
Nemá někdo chvilku na nějaké základní vysvětlení případně nějaký zajímavý odkaz třeba na video zde by bylo vysvětleno co vše lze z logu vyčíst ?
Konkrétně u mého auta mi přijde že jede bez problémů. Měl bych pár dotazů níže:
1. recirkulace po celou dobu max 96,6% - nikdy se nezavře na 100% přitom skutečná hodnota kopíruje průtok vzduchu?
2. řízení plnícího tlaku má za mně divný průběh v grafu - jízdně je auto ok. proč spadne hodnota na 6% a pak udělá co ještě udělá ? nemělo by to mít jiný průběh ?
3. průběh požadovaný / aktuální plnící tlak - celkem rozdíl po rozjezdu požadováno 2,3 reálně 2,6 bar.

Děkuji za nějaké nasměrování k studiu tohoto tématu.

Re: Logy - kontrola a hodnocení

Napsal: 19 bře 2025, 12:28
od Rotten
Zdravím. Kouknete mi prosím na log? Jsem lopata tak to mám jen PrintScreen. Je to Oktávkua 1.9 81kw. Bylo to na 2 plný plyn. Děkuji moc Už si nevím rady. Baňka nová,N75 nový a nejede i když není v nouzáku.

Re: Logy - kontrola a hodnocení

Napsal: 25 črc 2025, 15:41
od dury2
Ahoj, reším problém s motorem CAGA. Do 3200 ot je vše uplně v pohodě, jakmile přesáhnu 3200ot, auto přestane táhnout, otačky spadnou buď na volnoběh nebo auto chcípne a VAG vypisuje mi chybu:
5213 - Palivo; systemovy tlak/tlak Rail
P0088 00 [10100111] - prilis vysoky

na autě je nový regulační ventil na čerpadle, nový regulator tlaku na railu, nový snímač tlaku na railu, zpátečka paliva je průchozí, ani svedení zpátečky do kanystru se nic nezlepší. Tlak na podávacím čerpadle je něco málopřes 4 bary, soft je origo, čili objektivně všechno v pohodě. V příloze přikládám LOG, ze kteráho je vidět, že požadovaná hodnota tlaku kolem 3200 ot je 1413 barů, skutečná 1497 barů a rozdíl je 84 barů, pak to skočí do nouze, někde v těch mistech je v logu udělaná značka.
Zajímalo by mě, kde dále hledat a jak velká má byt maximální regulační odchylka?
Děkuji.

Adresa 01: Motor Labely: SVO\03L-906-019-CAG.clb
Objednací číslo řídící jednoky: 03L 906 022 NN HW: 03L 906 019 AL
Systém a/nebo verze: R4 2.0l TDI H29 9980
Kódování: 12194012232403080000
Číslo dílny: WSC 44549 001 1048576
ASAM Dataset: EV_ECM20TDI03L906022NN A02016 (AU48)
ROD: EV_ECM20TDI03L906022NN.rod
VCID: 7EA12DA5B072E3DAFD6-802A
1 nalezena chyba:

5213 - Palivo; systemovy tlak/tlak Rail
P0088 00 [10100111] - prilis vysoky
Kontrolka závad ZAP - Nepotvrzeno - Testováno od smazání paměti
info o závadě:
Priorita závad: 2
Frekvence závad: 1
Kilometry: 273623 km
Datum: 2025.07.24
Čas: 19:04:51

Otáčky motoru: 1309.00 /min
Normovaná hodnota zátěže: 99.6 %
Rychlost vozidla: 22 km/h
Teplota chladicí kapaliny: 78 °C
Teplota nasávaného vzduchu: 38 °C
Tlak okolního vzduchu: 980 mbar
Napětí svorky 30: 14.160 V
Čítač zapomenutí po OBD: 80
Teplota paliva: 38.7 °C
Průměrné množství vstřikování: 33.31 mg/stroke
Stav regulace tlaku Rail-Bits 0-7: 5
Vysoký tlak paliva: skutečná hodnota: 1249800 hPa
Vysoký tlak paliva: požadovaná hodnota: 926800 hPa
PCV fac Adapt: 0.9974
Com vol Fl Tnk Qnt: 11.00 l