Co dovede Castrol
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Podobně vypadala hlava na felicii 1.3 MPi mého otce.
Měl jí od novoty a vždy jezdil do značkového servisu na výměny oleje, až po dlouhých letech jsem ho ukecal aby auto svěřil mě, že výměna oleje bude stát jen olej a né 4000,- jako v servisu a to mu tam naleji to co koupím.
Po sundání víka ventilů jsem čučel jak tele na nové vrata. Čekal jsem krásný čistý motor, ale toho karbonu a špíny co tam bylo jsem ještě neviděl.
Jeho felda měla najeto kolem 140 000 km za cca 10 roků.
V saloonu škoda mu tam vždy nalily Castrol tuším GTX 15W40 a i s filtrama a prací platil vždy kolem 4000,-.
Tady pár odkazů na fotky, to jsem si musel vyfotit.
Při ceně jedné výměny a vynásobením počtem výměn mi vychází solidní sumička za pomalé ničení motoru.
http://img8.rajce.idnes.cz/d0803/4/4842 ... .jpg?ver=0
http://img8.rajce.idnes.cz/d0803/4/4842 ... .jpg?ver=0
http://img8.rajce.idnes.cz/d0803/4/4842 ... .jpg?ver=0
Jinak já na feldě jezdil po špatných zkušenostech z Castrolem Magnatec 10W40 jen Valvoline a vždy bez problémů.
Na svém PD jsem lil zezačátku Mobil 5W30 ale přešel jsem na Valvoline 5W40 a přijde mi motor mnohem tišší jak na Mobil takže u něj už zůstanu.
Měl jí od novoty a vždy jezdil do značkového servisu na výměny oleje, až po dlouhých letech jsem ho ukecal aby auto svěřil mě, že výměna oleje bude stát jen olej a né 4000,- jako v servisu a to mu tam naleji to co koupím.
Po sundání víka ventilů jsem čučel jak tele na nové vrata. Čekal jsem krásný čistý motor, ale toho karbonu a špíny co tam bylo jsem ještě neviděl.
Jeho felda měla najeto kolem 140 000 km za cca 10 roků.
V saloonu škoda mu tam vždy nalily Castrol tuším GTX 15W40 a i s filtrama a prací platil vždy kolem 4000,-.
Tady pár odkazů na fotky, to jsem si musel vyfotit.
Při ceně jedné výměny a vynásobením počtem výměn mi vychází solidní sumička za pomalé ničení motoru.
http://img8.rajce.idnes.cz/d0803/4/4842 ... .jpg?ver=0
http://img8.rajce.idnes.cz/d0803/4/4842 ... .jpg?ver=0
http://img8.rajce.idnes.cz/d0803/4/4842 ... .jpg?ver=0
Jinak já na feldě jezdil po špatných zkušenostech z Castrolem Magnatec 10W40 jen Valvoline a vždy bez problémů.
Na svém PD jsem lil zezačátku Mobil 5W30 ale přešel jsem na Valvoline 5W40 a přijde mi motor mnohem tišší jak na Mobil takže u něj už zůstanu.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
-
TheJarko895
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 69
- Registrován: 08 čer 2013, 10:09
- Bydliště: Slovensko
Za to bych mechanika zastřelil, mistra poblil a majitele servisu inzultoval..Dodnes je vidět, že servisy vedou bývalí socialističtí pracovníci-flákači a zloději . Lidé se diví, že na D1 dělníci nepracují, ale co dělají jejich mistři stavební dozor apod. Mistři koukají, co šmejknout a stavební dozor dozoruje materiál, aby dobře dorazil na jejich chatu..Je to prostě český bordel ... 
nepropadat panice...
To je přesně ono jak píšete, kde beru jistotu že ten olej opravdu měnili. Tímto jsem argumentoval i mému otci. Problém je že ty řeči otom jak se olej nemění a nebo né všechen se vedou dlouho, ale vždy mě někdo zasvěcený přesvědčil otom že tohle si servis nemůže dovolit a je nemožný aby se toto stalo.
No a vidíte, stačí sundat víko ventilů na jedné felicii a hned to všechno vezme za své.
Já jsem každý svoje auto který jsem kdy měl dal do servisu vždy jen jednou a pokaždé jsem litoval a proto jsem peníze místo za servis začal strkat do vybavení dílny a snažím se vše dělat sám.
No a vidíte, stačí sundat víko ventilů na jedné felicii a hned to všechno vezme za své.
Já jsem každý svoje auto který jsem kdy měl dal do servisu vždy jen jednou a pokaždé jsem litoval a proto jsem peníze místo za servis začal strkat do vybavení dílny a snažím se vše dělat sám.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 33997
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
doře jsi udělal ted budeš mít ten nejlepší servis v české republicefavo píše:To je přesně ono jak píšete, kde beru jistotu že ten olej opravdu měnili. Tímto jsem argumentoval i mému otci. Problém je že ty řeči otom jak se olej nemění a nebo né všechen se vedou dlouho, ale vždy mě někdo zasvěcený přesvědčil otom že tohle si servis nemůže dovolit a je nemožný aby se toto stalo.
No a vidíte, stačí sundat víko ventilů na jedné felicii a hned to všechno vezme za své.
Já jsem každý svoje auto který jsem kdy měl dal do servisu vždy jen jednou a pokaždé jsem litoval a proto jsem peníze místo za servis začal strkat do vybavení dílny a snažím se vše dělat sám.
konečně něco spolehlivého
Podvodníci mají jednu obrovskou nevýhodu. Zeptáš - li se na něco, ihned musí lhát, protože neví, co je pravda nebo lež..Zrovna včera jsem potkal svou známou zákaznici v krámu a ona povídá, měnil jsi mi když jsi byl s autem na STK také olej?A já povídám, nevím, nepamatuji si to, chtěla jsi to měnit ? A ona, já nevím, tuhle jsem si vzpomněla, že je to dlouho, co se měnil..Tak jí říkám, jestli jsi to tehdy chtěla, tak tam je a bude tam cedulka..A ona, jo podívám se, ale teď chci jet a nevím, kolik ho v motoru je..Tak povídám, vždy kontroluji olej a vodu i když měním i jen zrcátko, takže tam bude..Stála tam s kamarádkou a já vypadal jako podvodník chycený na švestkách...Tím chci jen říci, že je obrovská výhoda nepodvádění, že člověk ví, že tohle prostě nedělá..Když odcházela, tak jí říkám, píš si to, ať víš, co je na autě uděláno../měl bych taky, ale bohužel na to kašlu/. Takže spíše věřím soukromníkovi , který sám maká, než servisu s firemními kabáty, sekretářkami a různými psychlogickými tlaky, které snáze zamaskují podvod..Máte na to papír?
nepropadat panice...
To je hnus ten ventil dekl u tý feldy.
To výko u favorita po 330 tis na mogul GX Pro vypadalo o 100% líp.
a že se ten olej měnil +- po 20 tis km.
Teď má 370 a šlape furt.
nevim zda je to castrolem, ale na mogul 10w-40 to vypadalo podtatně lépe
To výko u favorita po 330 tis na mogul GX Pro vypadalo o 100% líp.
a že se ten olej měnil +- po 20 tis km.
Teď má 370 a šlape furt.
nevim zda je to castrolem, ale na mogul 10w-40 to vypadalo podtatně lépe
R. LAGUNA II 2,0 DCi 110 KW 530 TIS KM
O1 SLX RV 8.96 Jedna z prvníchTDi :AGR, Vstřiky 502 FB + úprava ECU RudisTDic. 1,2bar, EGR off, kat ON,dlouhá 5 ka.
EX AR 147 JTD 85 kw
EX B5 Synro 1,9 TDi AFN combi
O1 SLX RV 8.96 Jedna z prvníchTDi :AGR, Vstřiky 502 FB + úprava ECU RudisTDic. 1,2bar, EGR off, kat ON,dlouhá 5 ka.
EX AR 147 JTD 85 kw
EX B5 Synro 1,9 TDi AFN combi
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 33997
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
[quote="maiello"]To je hnus
já dávám standartně mogul vše OK v motorech se dá snídat,
měl jsem dva případy motor KO ale jeden ke mě přestal jezdit a kufru měl pár flašek s různým olejem i od převodáku a výrobce oplatek si olej do převodovky u fábky nedoleje,
druhý borec kutil tym zamrdal se mu telefon a upadly ventily
kámoš měl zamrdaný motor na kastrol a vykrastalizovaly na kuličky jak z kalafuny jakoby je do motoru někdo nasypal,
a mlj tonda párkrát nalil převodák do motoru a motory se zadřely
moje podezření je na převodový olej a pak motorý nefachčí jak má
já dávám standartně mogul vše OK v motorech se dá snídat,
měl jsem dva případy motor KO ale jeden ke mě přestal jezdit a kufru měl pár flašek s různým olejem i od převodáku a výrobce oplatek si olej do převodovky u fábky nedoleje,
druhý borec kutil tym zamrdal se mu telefon a upadly ventily
kámoš měl zamrdaný motor na kastrol a vykrastalizovaly na kuličky jak z kalafuny jakoby je do motoru někdo nasypal,
a mlj tonda párkrát nalil převodák do motoru a motory se zadřely
moje podezření je na převodový olej a pak motorý nefachčí jak má
kdyz ste u toho kamos ten co mu vzdycky vs evychazelo dost nadhernou felinu najeto 100 tis pouze servis skoda serviska vse po prvjim majiteli zadarmo dal kolegovi cokoladu. a ja rikm tak vymenime olej. a on,ze rpej tma lili castrol,ze chce taky rikam vole to je jedno za 500 ti tam dam olej co prodavame denne. on nee dal to byvalymu spoluzakovi do servisu a ten mu tam stejne na 1000% nalil nejakou sracku a 15W40 nauctoval 1200 za vymenu oleje a filtru. prej bere 230 na hodinu nechapu,ale 5 litrovka oleje do feliny stoji 800 nebo 900? pak mu vymenil svicky, pretesnil olejovou vanu a popravil kousek zadniho lemu u narazniku kamos zacaloval 8 tis:D tak si rikam za 8 tis by se mela snad udelat cela GO feliny,ale jeho vec.
ja dal za olej do pd aj s filtrem 600
ja dal za olej do pd aj s filtrem 600
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
-
vonRichthofen
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 183
- Registrován: 03 úno 2012, 22:07
do mého PD leju castrol edge 5w30, cca 150tis. km. po 10tis. km. nikdy žádný problém....měním si sám. spoustě známým oleje měním, někdo chce takový, nebo jiný, ale většinou chtěj castrol. v tý feldě bych to tipl, že olej snad ani neměnili. právě proto si ten olej měním sám.
u castrolu zůstanu, nemám důvod měnit něco co funguje 
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 33997
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
můj kamoš z SK 1,9 D 2O5 lil jen castrol najel půl mega celkem na tacháku 6OO.OOO km, několikrát měnil jen trysky, výměny oleje přesně 1O,OOO km, ty jsem dělal já dvanáct let,vonRichthofen píše:do mého PD leju castrol edge 5w30, cca 150tis. km. po 10tis. km. nikdy žádný problém....měním si sám. spoustě známým oleje měním, někdo chce takový, nebo jiný, ale většinou chtěj castrol. v tý feldě bych to tipl, že olej snad ani neměnili. právě proto si ten olej měním sám.u castrolu zůstanu, nemám důvod měnit něco co funguje
pežotek slouží dál kámoš ho prodal a potkávám ho
Jo, to byly ještě Peugeoty auta. Přesně tak to bylo, jak píšeš. Nic jiného motor nepotřeboval, majitel mimo výměny oleje měl servis na háku.
Tady jde o to, zda Castrol opravdu nemá nekvalitní padělky. Jinak např.Castrol GTX /15W40/byl nejčastější polozávodní olej s velkým renomé.
Tady jde o to, zda Castrol opravdu nemá nekvalitní padělky. Jinak např.Castrol GTX /15W40/byl nejčastější polozávodní olej s velkým renomé.
nepropadat panice...
leju vsude valvoline a nikdy jsem nemel zadnej problem, posledni dobou jsme nekolikrat pouzil repsol a myslim, ze s tim taky neudelam chybu...
na favoritu mam 340 tisic a kdyz jsem delal kastli, jen tak mimochodem jsem rozhodil motor a z nej by se dalo jist
...jedna zadrena 1,6SR jezdici na castrol se mi vali doma pod ponkem 
na favoritu mam 340 tisic a kdyz jsem delal kastli, jen tak mimochodem jsem rozhodil motor a z nej by se dalo jist
felda 1,3 72 koní
..ex
OI 1,9TDI 66kW ALH>mrtvá
OI 2,0MPI LPG - top stav - prodano
favo 64kw
Fabia RS ASZ - KO - duchodce z vedlejsi
OI 1,9TDI ASV LaK
OII 2,0TDI CEGA RS
OI 1,9TDI 66kW ALH>mrtvá
OI 2,0MPI LPG - top stav - prodano
favo 64kw
Fabia RS ASZ - KO - duchodce z vedlejsi
OI 1,9TDI ASV LaK
OII 2,0TDI CEGA RS
-
vonRichthofen
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 183
- Registrován: 03 úno 2012, 22:07