Ty trubky totiž nechtějí jezdit v kraksnách, kterých je plná silnice a nemají jistotu, že to přežije záruku..Zrovna dnes čtu SM speciál a je to dnes spíš humoristický časopis, protože i když jsou technici v SM velmi zdatní, tak jsou poplatní výrobcům, aby jim příště auta půjčili, jinak si to nelze vysvětlit.Jejich reference jsou často k smíchu..A hlavně kupující , ti to odskáčou..Ještě nedávno vychvalovali např. motory Renault , které jsou i v Daciích , ale stává se to i u jiných výrobců..Ten tříválec-čtyřválec okolo litru , to je bomba, samé tabulky, grafy , ověření na brzdě atd. a prohlášení, ti chytráci z vesnic/asi se to týká také mě/tvrdí, že tříválec s malým obsahem nestačí nahradit dřívější motory vyššího obsahu,ale on má sily dost apod..A lidé chudáci do toho jdou, vezmou od půl mega nahoru úspory a jsou opojeni spotřebou , kterou SM měří na setinky. A ono se to neskutečně sere..Takže místo ušetřených setinek vyvalí znova desetitisíce anebo se už nesvezou..Protože přijdou nové typy motorů, /eko na to nemá moc vliv/a v SM napíší, že je to upravený starý, ale vlastně nový, protože on blok byl špatný, pak se musela udělat nová hlava , pak bylo třeba ještě vyřešit chlazení, ohřívání motoru apod..A teď to hlavní, ony ty malé motory není dobré dávat do větších a těžších vozů -PROTOŽE MALÉ MOTORY NEMOHOU BÝT NEUSTÁLE PŘETĚŽOVÁNY , TAKŽE SE BUDOU MONTOVAT POUZE DO MALÝCH AUT...A DO TĚCH VĚTŠÍCH PŘIJDOU ZASE TY VYŠŠÍ OBSAHY..Tak si říkám, k čemu je tak vysoká odbornost, když dotyční ztrácí rozum? A chudáci kupující si jen povzdechnou.., proč nám to neřekli dřív? Hlavně fekálku, aby ten tvůj stroj v řadě výstřelů od koncernu něco vydržel a ty tvoje úspory nepřišly vniveč...Upřímnou soustrast....

nepropadat panice...