Stránka 19 z 40
Napsal: 13 bře 2008, 20:18
od cupra
tak ja som bol dnes chipovat A6 3,0 TDI tu je graf(ak sa mi ho podari poslat)

audina je vladne vozidlo v nasej firme,čiže generalneho riaditela,ktoreho vozim,ale len na dlhsie vzdialenosti...zaujimave ze v serii chybalo 15 hp a 30 nm cca... a to v profituningu cistili aj vahu a j filtre ale nepomohlo,vysvetlit by to mohol zaneseny palivovy filter,ktory sa menit kazdych 60 tis,ale menil sa pred 36 tis...ale teraz to ide velmi slusneeee...

dakujem p .Soltysovi za super odvedenu pracu a snahu najst pricinu zdechlych 15 hp...

Napsal: 13 bře 2008, 21:10
od forgi
Pekná práca škoda že ten filter sa nevymenil predtým Krivka toho krutáku je vynikajúca a prepad je sposobený automatom. Ivo pekná práca.
Napsal: 13 bře 2008, 23:32
od JasteR
Huml píše:tak jsem konečně zkusil ten K-power, jelikož jsem to neměl zatím kde zvážit, tak jsem tam zadal 1450kg, ale když jsem zkoušel měnit váhu po 50kg, mění se výkon asi o 5kW na oněch 50kg
..tak to bych mel mit podobne kone kdyz mame stejnou sestavu, jakou tam mas vlastne spojku?
Napsal: 13 bře 2008, 23:59
od Huml
z G60
Napsal: 14 bře 2008, 00:09
od JasteR
Huml píše:z G60
Kolik udrzi cca Nm ?
Napsal: 14 bře 2008, 00:10
od Huml
Kornout píše:čoveče, ten krouťák je nějak velkej, zrychlení máš jako já

todle bylo první měření, zkusím to ještě, bys nevěřil jak je těžký najít v Brně pořádnou rovinku, kde by se to dalo řádně nalogovat
Napsal: 15 bře 2008, 08:35
od Kornout
Huml píše:Kornout píše:čoveče, ten krouťák je nějak velkej, zrychlení máš jako já

todle bylo první měření, zkusím to ještě, bys nevěřil jak je těžký najít v Brně pořádnou rovinku, kde by se to dalo řádně nalogovat
Ale věřím, já to měřím 40km od baráku! Naštěstí tamtudy často jezdím, jinak bych se na to vyprd. V pondělí jdu asi na brzdu, tak to budu mít už konečně potvrzený, pak to sem dám.
To Jaster: Kolik tlačíš?
Napsal: 15 bře 2008, 15:00
od JasteR
Kornout píše:Huml píše:Kornout píše:čoveče, ten krouťák je nějak velkej, zrychlení máš jako já

todle bylo první měření, zkusím to ještě, bys nevěřil jak je těžký najít v Brně pořádnou rovinku, kde by se to dalo řádně nalogovat
Ale věřím, já to měřím 40km od baráku! Naštěstí tamtudy často jezdím, jinak bych se na to vyprd. V pondělí jdu asi na brzdu, tak to budu mít už konečně potvrzený, pak to sem dám.
To Jaster: Kolik tlačíš?
Zatim jen serii 1,5b nemam jeste IC.
Napsal: 15 bře 2008, 16:16
od cupra
JasteR píše:Kornout píše:Huml píše:todle bylo první měření, zkusím to ještě, bys nevěřil jak je těžký najít v Brně pořádnou rovinku, kde by se to dalo řádně nalogovat
Ale věřím, já to měřím 40km od baráku! Naštěstí tamtudy často jezdím, jinak bych se na to vyprd. V pondělí jdu asi na brzdu, tak to budu mít už konečně potvrzený, pak to sem dám.
To Jaster: Kolik tlačíš?
Zatim jen serii 1,5b nemam jeste IC.
nechcem rypat,ale potom asi nemozes mat 185 hp a 390 nm,aky mas kod motora?
Napsal: 15 bře 2008, 21:20
od Kornout
cupra píše:JasteR píše:Kornout píše:
Ale věřím, já to měřím 40km od baráku! Naštěstí tamtudy často jezdím, jinak bych se na to vyprd. V pondělí jdu asi na brzdu, tak to budu mít už konečně potvrzený, pak to sem dám.
To Jaster: Kolik tlačíš?
Zatim jen serii 1,5b nemam jeste IC.
nechcem rypat,ale potom asi nemozes mat 185 hp a 390 nm,aky mas kod motora?
Proč by nemohl? S tou sestavou co tam má, otázkou je jak to auto hulí. To jaster: jaký máš čidlo tlaku, už Céčkový?
Napsal: 15 bře 2008, 21:39
od Bóďa
Napsal: 15 bře 2008, 21:49
od Petr98
Je to nějaké divné, ale jasně, že byly zahřáté na provoz. teplotu. Teda aspoň já jsem to měl zahřáté. 60km na brzdu a poté měření....
Napsal: 15 bře 2008, 21:49
od Madmin
boda: spis sondu na teplotu oleje nechali polozenou na stole
Napsal: 15 bře 2008, 21:50
od jipi
nezapojený snímač teploty oleja k brzde
Napsal: 15 bře 2008, 21:50
od Petr98
Madmin píše:boda: spis sondu na teplotu oleje nechali polozenou na stole
jo no. Olej měřili až na druhé měření. jojo.
