bublinky v naftě
Moderátoři: šulda, Moderátoři
mám dotaz, ohledně padání nafty (přisávání vzduchu), jestli jste někdo nekoukal odkud jde ta bublinka v průhledný hadičce? Mě když chcípnu auto přijede od čerpadla. Za chodu jdou občas, ale né nijak hodně. Tak mě napadlo, že buď je netěsnost někde kolem čerpadla a nebo tam ta bublinka v čerpadle je furt a nákým způsobem si jí to neveme. Protože kdyby to netěsnilo někde u filtru, tak se začnou tvořit směrem od filtru ne? Opravte mě pokud se mýlím. Díky
Ahoj
Ahojte co říkáte na toto množství bublinek v průhledné hadičče? děkuji
https://www.youtube.com/watch?v=LpZss5v ... e=youtu.be
https://www.youtube.com/watch?v=LpZss5v ... e=youtu.be
Re: Ahoj
vyměn ten termoventil na filtru a na víku na nádrži sundej hadičku z vývodu a nejakou kulatinou co vejde divnitř proraz zpětný ventil který už je za ty roky vadný a funguje už jako odpor průchodu paliva.. když ho prorazíš bude po bublinách.. běžný problém u starých tdi.. a nebo mužeš koupit uplně nové víko se sacím košem.Pajda077 píše:Ahojte co říkáte na toto množství bublinek v průhledné hadičče? děkuji
https://www.youtube.com/watch?v=LpZss5v ... e=youtu.be
O1 1.9TDi combi AGR 96kw
BMW E39 525 MTDS sedan 150kw?
BMW E39 525 MTDS sedan 150kw?
Tak jsem dnes rozebral ten sací koš a nečistoty nikde zjevné pokud nejsou někde v těch trubičkách...ale byly průchodné obě ....kdyžtak zakroužkujte kde má být sítko protože á jsem tam žádné neviděl....a prorazit myslíš přesně co? tu jednu z trubek na víčku kde se nacvakávají rychlospojky? To mi příjde drastické:-(
Jinak nevím co to znamená ale obě ty trubice se dají podtlakem nasat a drží ...těžko říct...pořád jsem foukal a nevěděl jsem proč:-)))







Jinak nevím co to znamená ale obě ty trubice se dají podtlakem nasat a drží ...těžko říct...pořád jsem foukal a nevěděl jsem proč:-)))







Ano v tě s šipkou k motoru je zpětný ventil který na 90% octavii golfu atd nefunguje ( ty taky říkáš ze jdou foukat i napsat) jen brzdí průtok nafty. Takže ten drasticky vyvrtat vytáhnout pružinku a všechny zbytky a vyměnit ten okrouzek (pozor na jeho kvalitu je potřeba aby byl určen do nafty) na tě tyčce (trubičce) a našponovat více tu tlačnou pruzinu a fičime 😂😂
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
To jsem čéče nezkoušel....Dnes jsem opravoval na autě, když jsem se chystal na výjezd a nastartoval tak bublinky najednou nikde. i po 15 minutách nastartovaného auta....(no prostě ani náznak na začátku průhledné hadičky) video mám též ...když jsem vyletěl ven a protáhl jí tak bublinky se opět objevili.....motor bez bublinek byl klidnější....už mě to sere:-( Čím to? Proč tam jednou jsou jednou ne?TDI tech píše:Otazka: Nieje povoleny odkalovaci srub zo spodku na palivovom filtry ??? Ta potvora dokaze narobit poriadne starosti. Tiect natfa cez neho nebude, no staci to na to aby si cerpadlo cuclo vzduch.
Tím asi odkalovák na filtru můžeme vyloučit, poněvadž bubliny by měli valit neustále s povoleným odkalovákem
Jinak konstatuji , že mám už vyměněný sací koš za nový + termoventil také nový...bubliny?(však už víte)
mne na ALH robil problémy s bublinami práve filter BOSCH
čo som sa našpekuloval so spätnými ventilmi a hadičkami, aj sací koš bol vonku a vyčistený. priamo od koša priehladná hadička a tam nič. bordel to robilo až za filtrom. dal som MANN a pohoda
nechápal som
Škoda Felícia 1.9D r.v. 11*98
VW Golf MK4 1.9TDi - 66kW ALH
SEAT Leon MK1 1.9TDi - 81kW ASV
VW Golf MK4 1.9TDi - 66kW AGR
VW Golf MK4 1.9TDi - 66kW ALH
SEAT Leon MK1 1.9TDi - 81kW ASV
VW Golf MK4 1.9TDi - 66kW AGR
Já měl bubliny i při originál filtru bohužel,ale zkusit bych mohl manna:-) ...pravda je, že odkalovák jsem nikdy nezkoušel dotahovat! Děkuji Ti za rychlou reakci PEPOpipo444 píše:mne na ALH robil problémy s bublinami práve filter BOSCHčo som sa našpekuloval so spätnými ventilmi a hadičkami, aj sací koš bol vonku a vyčistený. priamo od koša priehladná hadička a tam nič. bordel to robilo až za filtrom. dal som MANN a pohoda
nechápal som
Je to stále stejné na tomhle fóru. Členové jako Ty by chtěli, aby jim každý co nejdříve poradil při řešení jejich problému, aniž by si sami před tím pořádně přečetli dané téma a nezadávali tak otázky, které jsou již v tomto tématu dávno zodpovězeny a někdy i několikrát. Dané téma se pak neúměrně natahuje a často se začínají řešit i věci, které do daného tématu nespadají. Ti, kteří by byli ochotni poradit jsou pak nuceni trávit mnoho času nad přečtením celého tématu, pokud chtějí správně poradit a neopakovat se. Většinou však odpoví okamžitě bez přečtení předchozích 19-ti stran jako v tomto tématu, protože nemají času nazbyt. Tím se téma stále více a více nafukuje i když návod k řešení problému je již dávno v tématu uveden.Pajda077 píše:To jsem čéče nezkoušel....Dnes jsem opravoval na autě, když jsem se chystal na výjezd a nastartoval tak bublinky najednou nikde. i po 15 minutách nastartovaného auta....(no prostě ani náznak na začátku průhledné hadičky) video mám též ...když jsem vyletěl ven a protáhl jí tak bublinky se opět objevili.....motor bez bublinek byl klidnější....už mě to sere:-( Čím to? Proč tam jednou jsou jednou ne?TDI tech píše:Otazka: Nieje povoleny odkalovaci srub zo spodku na palivovom filtry ??? Ta potvora dokaze narobit poriadne starosti. Tiect natfa cez neho nebude, no staci to na to aby si cerpadlo cuclo vzduch.
Tím asi odkalovák na filtru můžeme vyloučit, poněvadž bubliny by měli valit neustále s povoleným odkalovákem
Jinak konstatuji , že mám už vyměněný sací koš za nový + termoventil také nový...bubliny?(však už víte)
Konkrétně Tvůj dotaz o bublinkách, které Tě již serou, je mnou zodpovězen na stránkách č. 9 a 10.
Octavia I 1.9TDI 81Kw AHF r.v.2000
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip