Ekologická nafta - MEŘO
Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34055
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34055
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
myslim ze nejak prelomem roku 2000se tam ten motor prestal davat i kdyz uz jely JTDcka 3 roky v plnym proudu.slovacek.milos píše:na rok dva tisíce až pozoruhodné a abs nemáš takydeflector píše:Fiat Marea, 1,9TD 2000rv 55kw...klasika bosh cerpadlo..v tom aute neni snad nic elektonickeho (krome stahovani oken a radia)
miloš
ABS tam asi met nebude protoze to byla priplatkova vybava a kdo si kupocval v te dobe takovy motor dal si social edition:D
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
o rychlost vubec nejde. Sice je auto s ABS o hdoen nakladnejsi(loziska,naboje,brzdove komponenty,cidla atd),ale noev auta to maji stejne vscehny nevyhnem se...deflector píše:sikin: spravne, abs nemam..a ni me to nevadi, moc rychle to stejne nejezdi
ale chtel sem rict ze sem minuly tyden jel 55 v desti a podival se na seklundu na chodnik a v tu chvily to tranzit predemnou zadupl na cervenou a ja brzdil jak o zivot. nemit ABS v plne rychlosti sem v nem. auto brzdilo jak vztekly kopalo do pedalu a skoncil sem pul metra za nim
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34055
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34055
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
deflector píše:milosi..jj..kazdopadne si myslim, ze neni nad motor z traktoraJa mam pod kapotou neco podobneho
http://www.youtube.com/watch?v=5XiVx5m7 ... re=related
myslite ze kdyz zacnu tankovat ekonaftu ze se mi posewrou nejake tesneni atd? mam tdi rotacku
Audi A4 B5 1.9TDI 66kW AHU 1997, MAF OFF, EGR OFF. Firds alá SPRINT764
Audi A6 C5 2,5TDi Q-tiptronic 132kW
VW Passat B5 AFN 81kW EGR OFF, MAP SL
Audi A6 C5 2,5TDi Q-tiptronic 132kW
VW Passat B5 AFN 81kW EGR OFF, MAP SL
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34055
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
stres3d píše:myslite ze kdyz zacnu tankovat ekonaftu ze se mi posewrou nejake tesneni atd? mam tdi rotacku
zkus si do života zapamatovat jedno pořekadlo
myslet znamená hovno vědět, zda se ti něci v brzké době podělá ví zde http://www.vestirna.com/www2/_koule/index.php
čerpadla se kazí i na normální naftu nebo i pře přechodu na zimní
- mistrkutil
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 448
- Registrován: 11 čer 2008, 22:50
Tak mám najeté cca 800km na 100% MEŘO a moje poznatky jsou: Když nastartuju studený motor, opravdu cosi cítím, ale nic strašného. Jinak startuje to v pohodě hned, ikdyž je chladno. Výkon mi přijde prakticky stejný, o něco horší to asi bude, ale je to těžko poznatelné. Motor mi připadá tišší a že líp zvládá nízké otáčky (líp se chytá a nevybruje)... že by projev lepší mazivosti? Celkem jsem tedy s ekonaftou za 23,9 od Unicornu spokojen, lituju akorát, že jsem na to nejezdil celé léto... teď přes zimu budu asi jezdit na směsnou.