Co je moc to je moc.
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Re: Co je moc to je moc.
je to 2octavia kamoš to kupil za pár korun /prac auto/ dávam mu to dohromady trochu. Najhoršie je že ta jednotka dverí s motorom stahovania byla hodená do dverí a je to komplet vytopene a kabelaž s pinama hnilá
Honda CR-V, Peugeot Partner,VW Caddy, Škoda 1000MB DELUXE
Re: Co je moc to je moc.
Někteří lidé jsou holt kouzelníci, to je marný...viděl jsem i prahy zatažený lepidlem a perlinkou a podobný prasárny 

Re: Co je moc to je moc.
Ideální koupit od zedníka. Pěna, lepidlo, perlinka, to jsou kolikrát umělci. K nám jezdí borec, má Ducato, rozstřelil zrcátko, sklo dal nové, vnitřek a kloub pošruboval sádrařskýma šroubkama a nějakýma držáčkama co se taky používají u sádrokartonu, zbytek dotvořil z pěny a nějakého tmelu. Na první pohled nepoznatelné, no měnil jsem mu žárovku v blinkru a když jsem odcvakl sklo, tak jsem myslel že se vyvrátím. Prvně úžasem a následně smíchem.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
FI HTP LPG 340 000km
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5068
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Odpovědi: 0
Re: Co je moc to je moc.
Alespoň si to umí navenek opravit. Radši nevidět zevnitř auta dotažený k nám,hlavně ty v očích sousedů luxusní,co maj kde kutilsky vyspraveno.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Re: Co je moc to je moc.
to mam takhle divokýho souseda,prahy na dodávce vypadaj jak maltou,voskem ve spreji co nanosil z práce nastříkaný všechno včetně skel,světel a pěkně celý kotouče. Dělal teda spodek,ale vzal to důkladněji..Jo,gumy taky. Pak zastříká nějakej flek,korozi sprejem,no,to taky je pak na skle světle atd. Nejlepší na tom je,že si s tím i dá docela práci,ale pak si to vždycky znehodnotí nějakou zbytečnou prasečinou. A nedá si říct. Izolačka a taková ta pěnová izolace potrubí,tak tím opravuje boční lišty a jelikož jsou černý a ta izolace šedá,tak to vzal nějakým černidlem asi na podvozek či co. A spousty dalšího,ale jinak to je dobrej kluk.
Re: Co je moc to je moc.
Někdy když vidím ty auta musím se smát, flekatý jak dalmatin jak se dotyčný ve snaze vyřešit(skrýt) korozi sprejem z Penny za 50 korun a nevyřešil nic
, to samý některý ty rádoby jeepy, ohneš se pod to, na šasi půl centimetru asfaltu ale šroubovákem to propíchneš durch, hlavně že je to ošetřený
, jeden u nás měl kdysi bílého favorita, stříkal do dutin tak precizně že pokaždý když na to auto v létě začalo prát slunko, byl kolem auta flek jak to z prahů a dveří teklo ven, v autě se samozřejmě nedalo dýchat jakej tam byl smrad ale on byl spokojenej, pak mu to kluk někde otočil na střechu a bylo to 



Re: Co je moc to je moc.
Já mám třeba na autě taky fleky od opravy koroze.
Vybrousil jsem bublinku na čistej plech a pak zatřel epoxidovou základovkou a přemáznul vrchní barvou.
Sprej v barvě kvůli tomu fakt kupovat nebudu (stejně by to bylo flekatý, jen míň). A lakovat celej díl fakt taky nebudu. Nejezdím s tím na výstavy.
Spíš naopak se divím lidem, co to kvůli tomu aby to neměli flekatý raději nechaj zreznout durch a nezastaví korozi v samém počátku.
A pak u karosáře pláčou, že by oprava stála víc jak auto.
Vybrousil jsem bublinku na čistej plech a pak zatřel epoxidovou základovkou a přemáznul vrchní barvou.
Sprej v barvě kvůli tomu fakt kupovat nebudu (stejně by to bylo flekatý, jen míň). A lakovat celej díl fakt taky nebudu. Nejezdím s tím na výstavy.
Spíš naopak se divím lidem, co to kvůli tomu aby to neměli flekatý raději nechaj zreznout durch a nezastaví korozi v samém počátku.
A pak u karosáře pláčou, že by oprava stála víc jak auto.
Re: Co je moc to je moc.
jasný,ale uděláš to tak,že se snažíš,aby to nějak vypadalo a ne,že kvůli zabarvení koroze na zadním víku máš od barvy pnematiky,čelní okno,kliky,př nárazník a spz. A buhvíco ještě...Já to sprejem teda vemu,flekatý to většinou je,ale když se to zamaže,tak to ani neni poznat. Beru motip spreje,ty se trefí do origo barvy líp,než míchaný od lakýrů. A těch pár stovek..
Re: Co je moc to je moc.
Výměna oleje Toyota Hilux:
Re: Co je moc to je moc.
na topení dobrý ne? 

- hansdob
- Aktivista
- Příspěvky: 9197
- Registrován: 17 zář 2009, 18:21
- Bydliště: Vysočina-Dobronín
Odpovědi: 1
Re: Co je moc to je moc.
Ja bych nechtěl vidět co zažívají mechoši v toyotě s našimi hiluxy




přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Re: Co je moc to je moc.
Proč hiluxy. Onehdá jsem vybral u fabie z deklu pod motorem pomalu kýbl drti frakce 16-32....
Ono jaké je prej druhé nejlepší terénní vozidlo? No přece služební fabie. A úplně nejlepší služební vozidlo? Kolegova služební fabie.
No a ještě jedna perlička, jeden stavoš před pár lety vjel s a4 do čerstvého betonu. Nabral plný dekl a jak couval ven, nebo teda spíš jak ho tahali, tak to nateklo nad nápravnici na řízení a přes něj. Všude beton, chladiče, motor, řízení.... Něco se ven i sekalo....
Ono jaké je prej druhé nejlepší terénní vozidlo? No přece služební fabie. A úplně nejlepší služební vozidlo? Kolegova služební fabie.
No a ještě jedna perlička, jeden stavoš před pár lety vjel s a4 do čerstvého betonu. Nabral plný dekl a jak couval ven, nebo teda spíš jak ho tahali, tak to nateklo nad nápravnici na řízení a přes něj. Všude beton, chladiče, motor, řízení.... Něco se ven i sekalo....
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
FI HTP LPG 340 000km
- hansdob
- Aktivista
- Příspěvky: 9197
- Registrován: 17 zář 2009, 18:21
- Bydliště: Vysočina-Dobronín
Odpovědi: 1
Re: Co je moc to je moc.
No my jezdíme v hovnech takže si doma asi hnojí



přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Re: Co je moc to je moc.
Hoši jezdí ke mne mladý klučina s O3. Už celkem dlouho, trochu se už známe, celkem slušný kluk, dobrý zákazník. No asi nevěděl že bych mu udělal i STK, tak si tam s tím zajel sám, vyhodili ho na únik oleje. Teklo to pod vanou, do rána kapka jak petikoruna, žádná hrůza. Ale vyhodili ho no. Tak jsem to spravil, umyl dekl, motor, hadrou od technického benzínu utřel nápravnici... Odjel a za týden volá že ho vyhodili znovu, že mu teče nafta. Měl kouslou hadičku u filtru, dírka jak od špendlíku, ta nafta sem tam odkápla, bylo to prostě jen trochu potečené, dekl jen mastný ani kapky to zatím nedělalo. Tak ho vyhodil znovu. To jsem pořešil, celý motorový prostor umyl wapem a carlanem, no neměli volno na rampě , tak jen co jsem dostal zepředu a z poza kola. No dneska dojel že ho zas vyhodil že tam furt něco teče. No ty vole si dělá ten na té technické asi srandu. Mám plné oba zvedáky, tak jsem pod to aspoň lehnul a motor suchý, dekl suchý, nápravnice lehce mastná místy, tam kde jsem hadrou předtím nedostal. A že ho musí poslat pryč , že je to opakovačka, že to musí zespodu nafotit, že by ho kdyby to pustil vyhodili a blablabla. To by mne hergot zajímalo co to mělo znamenat. Nebo jestli ku.va čekal na dvě kila... Ráno tam s tím jedu já, tuším že bude rozmluva o tom kdo je větší kkt.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
FI HTP LPG 340 000km