Stránka 20 z 38
Napsal: 21 úno 2016, 09:46
od TDI tech
Odkedy je kontrolny sucet CID

Som zvedavy ako chcete porovnavat CRC ked nemate ani zakladne znalosti a vybavenie? Netreba to tak prezivat. Vsetko sa da, resp. ked stanice ME nebudu chciet ostat bez prace, tak bude sa musiet dat. To je cele.
Napsal: 21 úno 2016, 10:32
od Honza377
Napsal: 21 úno 2016, 10:33
od Ladas
No co mi povíš tedy k těm městským benzínům a nebo když emise i děláš jak dobře se měří taková naftová felda
A jak chceš ověřovat SW (i kdyby to bylo online a dělal jsi jen škodovky v současnosti kdy bylo spoustu spoustu aktualizací SW nejsi jako technik ME schopen rozpoznávat použitou verzi protože když to někdo zamkne ani se tam nepodíváš...) a na základě toho i když projde ho nejde vyhodit.Ještě jsem neviděl úpravce co by snížil max. otáčky z důvodů emisí to spíš uvidíš vyšší volnoběh kvůli ko setrváku ale to se do tolerance obvykle vejde.
Napsal: 21 úno 2016, 10:36
od Honza377
.

Napsal: 21 úno 2016, 10:38
od Ladas
Co ty městský benzíny na krátké tratě už se ptám po třetí....
Napsal: 21 úno 2016, 10:41
od Honza377
A co máš s nimi ?
Napsal: 21 úno 2016, 10:55
od Ladas
Já nic jen ty jsi řešil jak je to ideální a ani ony nedokážou splnit readinnes pokus se couraj 50 po městě 5km tam 3do krámu a 2 zpět to je přesně to kdy dokážeš ohřát ropáka na 60 prostě ten systém nejni dokonalý akorát buzerace techniků a majitelů aut nic víc ve finále stejně všechny náklady zaplatí majitel vozu protože nový analyzátory už jsou vesměs nakoupený a za 20 to nebylo

Napsal: 21 úno 2016, 11:00
od Honza377
Napsal: 21 úno 2016, 11:01
od Tommy TDI
Když budou nový analizátory,pozná to na Octě1 TDI Kat OFF?
Napsal: 21 úno 2016, 11:07
od Honza377
Napsal: 21 úno 2016, 11:17
od Ladas
Honza377 píše:Readiness code se načítají první 3 hned od vymazání závad řj a zbytek se musí načíst v jízdním režimu, který je u každé značky bohužel jiný. Vše záleží na tom, jaký provoz se s tím jede. Do té doby, pokud se readiness code neřeší to jest do konce června , je zbytečné se bavit na téma readiness code .
Větší problém je s českými šetřílky, kteří valí do svých benzínů Etanol pod dojmem úspory.
To víme a na třetí se nehraje třeba u forda protože přišel přípis ale co po červnu na každý kód motoru bude výpis co jak kdy no nejni to zbytečná byrokracie....
Napsal: 21 úno 2016, 11:17
od kiklop32
Moje auto nemá kat už nejméně 100 000 km ( předchozího majitele asi štval - kamrád ) a turbo furt frčí naprosto v pohodě.
Napsal: 21 úno 2016, 11:26
od Honza377
Napsal: 21 úno 2016, 11:31
od kiklop32
Jo to by mohlo být ono, tak já ho prodam

Napsal: 21 úno 2016, 12:23
od blacklight
Píšeš, že češi s tím vyjebávají... kdo z čechů má na nové auto? Podívej se na průměrný plat, odečti náklady na jídlo, bydlení, nebo třeba děti a spočti si kolik ti zůstane.
A to je průměrný plat, kde to výše vyhánějí poslanci a vyšší pozice. Kdyby ses podíval na medián tak to je ještě horší - střelím tak 16000 hrubého.
Když si pak takový člověk chce koupit auto, tak chce aby to žralo co nejméně a bohužel o tom taky nic neví.
Vláda neustále bere lidem další a další prachy, za posledních 10 let jsem neviděl nařízení, které by v něčem povolilo - všude jsou jen vyšší daně, vyšší poplatky, vyšší pokuty, vyšší tresty, EET, kontrolní hlášení.
A ten obyčejný člověk, když se mu posere EGR, tak bude z rodinného rozpočtu několik měsíců šetřit na nový, nebo třeba měsíc na starší, nebo to nějak ojebe. Koupíš radši dětem boty a bundu, nebo koupíš fungl nový EGR do 12 let staré oktávky?
Ojebával bys DPF a EGR kdybys měl milion na účtu?
Takže to, co píšeš, souhlas, ale ti lidi to neojebávají proto, že by byli zlí, nebo chtěli abychom všichni dostali rakovinu z emisí, oni jsou prostě v hajzlu a nemají na výběr.