Barometr - budík plnícího tlaku [jak to máte vy?]

Noví uživatelé prostudovat jako první! Vytvořený souhrn témat na často probírané dotazy.
Téma mohou zakládat jen moderátoři - pokud máte nápad, kontaktujte Reeshu, nebo Dukese

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
SLIVATOR
Přispěvovatel
Příspěvky: 326
Registrován: 14 dub 2009, 20:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Litomerice

Příspěvek od SLIVATOR »

U Leona jsme nasel pruchodku na ridicove strane..urcite ji tam bude smit taky..heldej...takovej plastovej spuntik prořizlej....
Obrázek pod N75kou
Seat ToledoII ASV, Camouflage look, -70 cely dole, 18", vykonove seriovy louda
Uživatelský avatar
kibi
Aktivista
Příspěvky: 1132
Registrován: 14 čer 2009, 09:17
Odpovědi: 0

Příspěvek od kibi »

u Fabky by měla být právě pod plastem, pod čelním sklem - jen jsem se chtěl zeptt někoho kdo to u Fabky už řešil, ať to nemusím odstrojovat celý :roll: jináč připojení na EGR nakonec vyřešeno přez plastovou rozbočku co byla v balení k budíku - po "mírné" síle šla našroubovat do závitu na EGR...do EGR jsem vrtl dirku 1.5mm - budík fachá, ručka se neklepe...už jen protáhnout do kabiny a je to 8)

tímto dík za rady ;)
FI combi 1.9TDi ATD + domorobo vylepšováky :D
pauli167
Přispěvovatel
Příspěvky: 132
Registrován: 21 úno 2010, 11:34
Odpovědi: 0

Budik tlak turba

Příspěvek od pauli167 »

Chtel bych poradit se zapojenim budiku na tlak turba . mam motor 1.9 tdi AGR a premysel jsem o zapojeni pres hadicku co vede od ridici jednotky pres tecko muzu to na tomto motoru tak udelat? nechci si totiz vrtat do nejakych dilu na aute a pres to tecko se mi to zda dobra volba . kdyz to tak napojim tak mi to nebude asi ukazovat podtlak co ? o to mi ani nejde zas takovy detaily neresim nejsem v tomhle nejak zkusenej . Diky za odpovedi
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

V motore AGR hadicka do RJ nevedie. Ma externe kombinovane cidlo a do RJ vedu len droty. Navrtaj dierku niekde okolo EGRka a narez zavit a nasrobuj do neho 0.6mm kontaktnu spicku (pruvlak) z MIG/MAG horaka. Navlec nanu priesvitnu hadicku zapaskuj a d dostan sa do kabiny. Su tam rozne gumene prechodky takze mas si zcoho vybrat, kadial ist.
pauli167
Přispěvovatel
Příspěvky: 132
Registrován: 21 úno 2010, 11:34
Odpovědi: 0

Příspěvek od pauli167 »

jj dobra kdyz uz tam budu mit diru 0.6 tak uz tam nemusim resit klepani rucicky atd ze ? a co to dat za ventil N75 taky jsem o tom nekde cet
Naposledy upravil(a) pauli167 dne 28 úno 2010, 12:27, celkem upraveno 1 x.
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Presne tak ;)
pauli167
Přispěvovatel
Příspěvky: 132
Registrován: 21 úno 2010, 11:34
Odpovědi: 0

Příspěvek od pauli167 »

a co pres ten ventil ? ale nemerilo by mi to zas jen podtlak ?
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

ked by si ho dal za zdochinaciu klapku tak pri vypinani motora ano (na ten moment). Inac je tam furt pretlak a dalsou vyhodou je ze pekne vidis ci ti funguje zdochynacia klapka.
pauli167
Přispěvovatel
Příspěvky: 132
Registrován: 21 úno 2010, 11:34
Odpovědi: 0

Příspěvek od pauli167 »

takze to napojit pred ten ventil ? a ne na EGR omlovam se jestli jsem to spatne pochopil
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Niekde medzi vytlak turba a motorom, je jedno kde. Alebo navrtaj dierku rovno do sacicich zvodov. Proste kde ti je najmenej roboty ak ti nevadi esteticka stranka veci (u mna plati ze umelecky dojem musi byt, takze musi to aj vyzerat).
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

u AGR netreba nic vrtat ani upravovat. V kompresorovej casti turba je odbocka na hadicku do N75 tam by som to napojil. Ale pokial chces vidiet aj podtlak pri zhasinani, musis to napojit za tu klapku ako uz bolo spomenute.
pauli167
Přispěvovatel
Příspěvky: 132
Registrován: 21 úno 2010, 11:34
Odpovědi: 0

Příspěvek od pauli167 »

takze najdu hadicku ktera vede od turbicka t ventilu N75 a dam mezi ni tecko a povedu to pres filtrik na benzin proti klepani raficky a vse bude ok? zda se mi to jako nejlepsi volba mel by jste nekdo foto te hadicky u toho ventilu ? abych neprestrihl jinou
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

Obrázek
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
pauli167
Přispěvovatel
Příspěvky: 132
Registrován: 21 úno 2010, 11:34
Odpovědi: 0

Příspěvek od pauli167 »

Dekuji za nazorne predvedeni . jeste bych mel dotaz na budiky co by jste mi doporucily za znacku nepotrebuji zadne super staci mi jen takovy standard http://www.tuningshop.cz/interier/palub ... own-cover/ zda se mi ze jsou za slusnou cenu a melo by to i splnovat co ma
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

jj, na AGR do 1,5 uplne staci.
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
Odpovědět

Zpět na „FAQ - časté dotazy - řešení, postupy“