Stránka 3 z 3

Napsal: 23 zář 2012, 15:37
od venouš
v týdnu se tomu chci po práci věnovat,tak dám vědět . (wallbash)

Napsal: 12 lis 2014, 16:57
od Marek77
Tak po delší době se vracím k svému staršímu tématu.

Záhada objasněna. Bylo to souhrou dvou věcí - vadným startérem, co odebíral obrovské množství energie, a starou baterkou. Kombinace těchto dvou jevů způsobovala po prvním studeném startu tak extrémní snahu alternátoru dobíjet baterku, že na napájení palubní sítě nezbývalo. Tím to centrální elektronika vyhodnotila jako nedobíjení a zvýšila si otáčky.

Teď mám startér po repasi a novou baterku a zvyšování volnoběžných otáček po studeném startu se naprosto ztratilo.

Napsal: 12 lis 2014, 17:24
od toefuk
tak to je zaujimave, fajn ze sa to podarilo vyriesit.

Napsal: 12 lis 2014, 19:19
od Marek77
Měl jsem totiž na startéru přechodový odpor na silovém obvodu, který způsoboval kromě jiného extrémní přetěžování baterky. Tím zřejmě došlo i k její předčasné smrti. Po opravě startéru se to zvyšování otáček přestalo dít i se starou baterkou. Ale byla už po smrti, tak jsem koupil jinou.

Teď je to jedna báseň.