co si pořídit za auto když chci zkusit jezdit na olej

..jak jezdit na Slunečnicový, Řepkový, Olivový a podobné oleje ... a nebo, jestli někdo ještě jezdí na naftu, tak o naftě :-) či bionaftě

Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři

Ferenzzo
Přispěvovatel
Příspěvky: 656
Odpovědi: 0
Registrován: 30 lis 2009, 13:21

Příspěvek od Ferenzzo »

mine píše:já mám opačnej problém. Auto na olej mam idealni ( 405 1.9D) ale nemůžu sehnat vyfritovanej oil. :?

odkud si? pošli sz
Naposledy upravil(a) Ferenzzo dne 25 kvě 2012, 09:27, celkem upraveno 1 x.
VW Caddy life 1,9 TDI ... 77 kW (ve vývinu)
Audi TT 1,8T ...153 kW odbrždeno (prodáno)
Opel Astra 1,7TD ...předěláno na mechaniku...pracant do vinohradu :))
vitvit1
Nováček
Příspěvky: 8
Odpovědi: 0
Registrován: 22 kvě 2012, 13:38

Příspěvek od vitvit1 »

mine píše:já mám opačnej problém. Auto na olej mam idealni ( 405 1.9D) ale nemůžu sehnat vyfritovanej oil. :?
máš tam nějaký úpravy nebo problémy?já doufám s olejem problém mít nebudu a když to bude vyfrit bez tuků tak mě doufám odpadne spousta starostí
wauzi
Sběrač informací
Příspěvky: 49
Odpovědi: 0
Registrován: 15 črc 2010, 19:59
Bydliště: Ostravwa

Příspěvek od wauzi »

bobyd píše::D ..............jooooooooo to je druha stranka veci ...znamena to mit obchodniho ducha a par kanystru taky s tim mam problem.....obejit par hospod nabidnout rozumnou cen atd (LOL)


svatá pravda... :D
poslední dobou mám ale daleko lepší zkušenosti se školama! ;)
škoda Octavia L&K TDI 81kW
VW T4 MULTIVAN ALLSTAR 2.4D 57kW
bobyd
Přispěvovatel
Příspěvky: 650
Odpovědi: 0
Registrován: 25 úno 2006, 18:20

Příspěvek od bobyd »

Jooojoo tak toje.... vsude kde to nejde primo z jejich penez jsou ochotny hostinskej bude sroubovat cenu ale kucharka ve skole nebo duchodaku si rada prijde na par stovek k platu kterej je vetsinou mizernej. ;)
Sharan 1.9 TDI 96 kw GOAL
OVCE 2.0 TDI 103 kw BKD
DaveM
Nováček
Příspěvky: 11
Odpovědi: 0
Registrován: 09 úno 2012, 15:35

Příspěvek od DaveM »

Řeším podobný problém, jen cenu mám nastavenou výš. Ty mercedesy jsou sice pěkný, třeba i taková C250 má pořád řadové čerpadlo a nepřímí vstřik, ale při spotřebě kolem 9l není úspora žádná. Jako nejlepší motor se mi zdá 1.9 od peugeotu – je hodně rozšířený takže s dílama není problém, životnost, spolehlivost ujde, spotřeba do 6l. Mám 405 1.8td, všechno celkem ok, ale už je to prostě rozvrzaná stará rachotina tak do práce a já chci kombi kolem roku 2000. Zatím mi nejlíp vychází xsara, ale jak píše bobyd tyhle motory už mají jiné čerpadlo. Otázka zní: dá se tam hodit starý bosch a jaké jsou problémy s tím spojené (stk, emise) ???
Uživatelský avatar
Petr H.
Přispěvovatel
Příspěvky: 523
Odpovědi: 0
Registrován: 26 dub 2007, 18:20

Příspěvek od Petr H. »

Vychvalovali jste leckde jinde oktávku 1.9 TDI. Není to náhodou asi nejjednodušeji dostupné a dnes i cenově? Mimochodem netušíte jaký rozdíl v motoru 1.9 TDI mezi oktávkou a superbem ? mělo by to být asi to samé ne?
nemám žádnou kárku na naftu...
bobyd
Přispěvovatel
Příspěvky: 650
Odpovědi: 0
Registrován: 25 úno 2006, 18:20

Příspěvek od bobyd »

Cerpadla se prehodit nedaj alespon ne jednoduse protoze to novejsi je rizeny elektronikou .........superb podle motorizace http://cs.wikipedia.org/wiki/%C5%A0koda_Superb
ma uz ve vetsine pd cko snad ty nejstarsi dvaapulky maj snad klasiku ale tim si nejsem jistej (LOL) jedna devitka je pdcko urcite
Sharan 1.9 TDI 96 kw GOAL
OVCE 2.0 TDI 103 kw BKD
DaveM
Nováček
Příspěvky: 11
Odpovědi: 0
Registrován: 09 úno 2012, 15:35

Příspěvek od DaveM »

Takže problém nebude po mechanické stránce, ale s řídící jednotkou? Jaké jsou na motoru ještě zněny proti dřívějšku?
bobyd
Přispěvovatel
Příspěvky: 650
Odpovědi: 0
Registrován: 25 úno 2006, 18:20

Příspěvek od bobyd »

Na detaily se optej o par tema vis kazdopadne PD nema klasickym tdi sdi nic spolecnyho co se vstrykovani tyce...
Sharan 1.9 TDI 96 kw GOAL
OVCE 2.0 TDI 103 kw BKD
DaveM
Nováček
Příspěvky: 11
Odpovědi: 0
Registrován: 09 úno 2012, 15:35

Příspěvek od DaveM »

Ok já se ale ptal na peugeot motory (xsara).
burton.b22

Příspěvek od burton.b22 »

De to přehodit. Lucas za bosch
bobyd
Přispěvovatel
Příspěvky: 650
Odpovědi: 0
Registrován: 25 úno 2006, 18:20

Příspěvek od bobyd »

Jo ale ne stary model za novy....
Sharan 1.9 TDI 96 kw GOAL
OVCE 2.0 TDI 103 kw BKD
Uživatelský avatar
oldaf
Aktivista
Příspěvky: 1257
Odpovědi: 0
Registrován: 01 čer 2007, 22:14

Příspěvek od oldaf »

Normálně přehodíš čerpadlo, nechápu co by na tom nemělo jít.
PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
DaveM
Nováček
Příspěvky: 11
Odpovědi: 0
Registrován: 09 úno 2012, 15:35

Příspěvek od DaveM »

oldaf: Teď to nemůžu najít, ale prej pak dělá problémy imobilizér. Ale psal to člověk, co v xsaře měnil komplet motor za ten starý. Proto jsem se ptal jaké jsou změny na nových motorech oproti těm ve 405, 205…
Takže to shrňme:
1.co všechno je třeba měnit? čerpadlo, vstřiky, trubky…? (asi podle typu že)
2.co na to elektronika?
3.co na stk a emisích?
Díky
burton.b22

Příspěvek od burton.b22 »

Trubky i vstřovače mužou zustat. Na tom starem bosch čerpadle je jen stop ventil takže stačí najít drát ve kterém je po zapnutí klíčku 12V. Stk tam jim to muže být jedno a na emise jezdím na kole ;)
Odpovědět

Zpět na „Jak se jezdí na rostlinu, nebo i na naftu“