Stránka 3 z 5
Napsal: 25 kvě 2012, 08:31
od Ferenzzo
mine píše:já mám opačnej problém. Auto na olej mam idealni ( 405 1.9D) ale nemůžu sehnat vyfritovanej oil.

odkud si? pošli sz
Napsal: 25 kvě 2012, 09:11
od vitvit1
mine píše:já mám opačnej problém. Auto na olej mam idealni ( 405 1.9D) ale nemůžu sehnat vyfritovanej oil.

máš tam nějaký úpravy nebo problémy?já doufám s olejem problém mít nebudu a když to bude vyfrit bez tuků tak mě doufám odpadne spousta starostí
Napsal: 25 kvě 2012, 09:35
od wauzi
bobyd píše:
..............jooooooooo to je druha stranka veci ...znamena to mit obchodniho ducha a par kanystru taky s tim mam problem.....obejit par hospod nabidnout rozumnou cen atd

svatá pravda...
poslední dobou mám ale daleko lepší zkušenosti se školama!

Napsal: 26 kvě 2012, 12:22
od bobyd
Jooojoo tak toje.... vsude kde to nejde primo z jejich penez jsou ochotny hostinskej bude sroubovat cenu ale kucharka ve skole nebo duchodaku si rada prijde na par stovek k platu kterej je vetsinou mizernej.

Napsal: 31 kvě 2012, 09:47
od DaveM
Řeším podobný problém, jen cenu mám nastavenou výš. Ty mercedesy jsou sice pěkný, třeba i taková C250 má pořád řadové čerpadlo a nepřímí vstřik, ale při spotřebě kolem 9l není úspora žádná. Jako nejlepší motor se mi zdá 1.9 od peugeotu – je hodně rozšířený takže s dílama není problém, životnost, spolehlivost ujde, spotřeba do 6l. Mám 405 1.8td, všechno celkem ok, ale už je to prostě rozvrzaná stará rachotina tak do práce a já chci kombi kolem roku 2000. Zatím mi nejlíp vychází xsara, ale jak píše bobyd tyhle motory už mají jiné čerpadlo. Otázka zní: dá se tam hodit starý bosch a jaké jsou problémy s tím spojené (stk, emise) ???
Napsal: 01 čer 2012, 21:18
od Petr H.
Vychvalovali jste leckde jinde oktávku 1.9 TDI. Není to náhodou asi nejjednodušeji dostupné a dnes i cenově? Mimochodem netušíte jaký rozdíl v motoru 1.9 TDI mezi oktávkou a superbem ? mělo by to být asi to samé ne?
Napsal: 01 čer 2012, 23:16
od bobyd
Cerpadla se prehodit nedaj alespon ne jednoduse protoze to novejsi je rizeny elektronikou .........superb podle motorizace
http://cs.wikipedia.org/wiki/%C5%A0koda_Superb
ma uz ve vetsine pd cko snad ty nejstarsi dvaapulky maj snad klasiku ale tim si nejsem jistej

jedna devitka je pdcko urcite
Napsal: 02 čer 2012, 08:13
od DaveM
Takže problém nebude po mechanické stránce, ale s řídící jednotkou? Jaké jsou na motoru ještě zněny proti dřívějšku?
Napsal: 02 čer 2012, 12:37
od bobyd
Na detaily se optej o par tema vis kazdopadne PD nema klasickym tdi sdi nic spolecnyho co se vstrykovani tyce...
Napsal: 02 čer 2012, 13:28
od DaveM
Ok já se ale ptal na peugeot motory (xsara).
Napsal: 02 čer 2012, 14:50
od burton.b22
De to přehodit. Lucas za bosch
Napsal: 02 čer 2012, 21:48
od bobyd
Jo ale ne stary model za novy....
Napsal: 03 čer 2012, 21:53
od oldaf
Normálně přehodíš čerpadlo, nechápu co by na tom nemělo jít.
Napsal: 04 čer 2012, 08:32
od DaveM
oldaf: Teď to nemůžu najít, ale prej pak dělá problémy imobilizér. Ale psal to člověk, co v xsaře měnil komplet motor za ten starý. Proto jsem se ptal jaké jsou změny na nových motorech oproti těm ve 405, 205…
Takže to shrňme:
1.co všechno je třeba měnit? čerpadlo, vstřiky, trubky…? (asi podle typu že)
2.co na to elektronika?
3.co na stk a emisích?
Díky
Napsal: 04 čer 2012, 08:50
od burton.b22
Trubky i vstřovače mužou zustat. Na tom starem bosch čerpadle je jen stop ventil takže stačí najít drát ve kterém je po zapnutí klíčku 12V. Stk tam jim to muže být jedno a na emise jezdím na kole
