Felicia 1.6 128kw 180Nm jak na to?

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Markus01
Aktivista
Příspěvky: 1131
Registrován: 21 úno 2006, 18:04
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od Markus01 »

Forest píše:Kdysi mi rikal Pesu (Petr Sedlacek, majitel tuning.cz), ze ladit diesel je nesmysl, navic dle jeho slov "udejchanej ctyrvalec". Tehdy jsem si rikal, jestli naaahodou nema tak trosku pravdu, protoze tehdy bylo 200 koni zbozne prani a vyvoj byl v plenkach.

... ale co se tyce ladeni nepreplnovane Felicie mi pripada jako opravdovy nesmysl, zvlast v dobe, kdy uz existuje seriove reseni ve forme Hondy VTi, na jejiz parametry se nema snad ani za 100tis. CZK Felda dostat.

Takze ANO, vrhni se do toho pokud nevis co s prachama, jinak se na to vykasli a radeji kup neco detem, nebo si za ty penize postav G1 1,8turbo 500k.
To je sice krásný, ale někdo holt chce tu kitovou feldu a já tomu rozumim. Pak to neni jen čistě o kalkulaci, ale i o tom fandovství. Felicia KC je v rally pojem. Auto s parádně nafouklejma blatníkama. To můžu. ;) I kdybych měl mít repliku Felicie KC se 100 koněma tak jí budu mít daleko radši než tuctovou Hondu VTi.
OI: ASV+S764+hybrid RR Auto+soft Dragpower . HP+Eibach+Strongflex+TT puky+23mm stab . FN-III 312mm
dav55
Aktivista
Příspěvky: 1268
Registrován: 20 zář 2006, 20:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Frydek-Mistek

Příspěvek od dav55 »

komu neni rady tomu neni pomoci, necetl jsem vlakno tak se omlouvam ale to je porad dookola
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Markus01 píše:I kdybych měl mít repliku Felicie KC se 100 koněma tak jí budu mít daleko radši než tuctovou Hondu VTi.
Markusi, nepochopil jsi mou myslenku: uvedom si, ze Honda mela promenlive casovani ventilu, DOHC, velke spektrum otacek ... a ted si vem, co ma "pitoma" 1,6 Felda v serii ... nemyslim si, ze si umime predstavit, co vsechno by musel na te Felde udelat aby dohnal tyhle vychytavky od Hondy :roll:
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
mirda15
Přispěvovatel
Příspěvky: 299
Registrován: 18 říj 2009, 17:11
Odpovědi: 0
Bydliště: plzen

Příspěvek od mirda15 »

Jenomže když projede V-TEC a další uječený šikmooký, tak to ani z jedný setiny nepotěší jako kitová felicie :) .Ať má japonec časování jaký chce. :). A navíc má motor na druhý straně. :D
Markus01
Aktivista
Příspěvky: 1131
Registrován: 21 úno 2006, 18:04
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od Markus01 »

mirda15 píše:Jenomže když projede VTEC, VTI a další uječený šikmooký, tak to ani z jedný setiny nepotěší jako kitová felicie :) .Ať má japonec časování jaký chce. :).
Přesně tak. To zas nepochopil Forest. Felicie neni výkřik techniky, ale já když to auto vidim tak si vzpomenu na Trinera jak jede na cílovou rampu na Novym Zélandu. A vovovo tom to je. :-D
OI: ASV+S764+hybrid RR Auto+soft Dragpower . HP+Eibach+Strongflex+TT puky+23mm stab . FN-III 312mm
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Na to Ti staci 220k TDIcko (cca tolik jsem potreboval s G4 kombi na pojeti VTicka).

Mimochodem ano, mas pravdu, ale s jakou investici? Ctvrt a nebo spis pul milionu? ;) Vovovo tom to je? (rofl) Za ty penize si muze postavit Trabanta s motorem z VTi, oturbit to a delat si s tim na sprintech srandu i z Mitsin ... a sklidi s tim vyrazne vetsi ohlas.

To uz bych jako lepsi investici videl stavet stare Erko. To je " to auto", dobre vypada (ne jako plechovka Felicie) a je to proste pojem a krasny auto.

... tot me subjektivni nazory. Pokud ma na rozhazovani, at si postavi co chce ... ale soude podle toho, ze o tom zacal mlit uz v unoru a po pul roce o tom zacina zase a stejnym zpusobem tak odhaduji, ze v takove situaci nebude ... ale mohu se mylit ;)

A pokud to musi byt Felicie, tak at do toho narve nejakej jinej motor, s turbem nebo kompresorem a jako zaklad bude 300 koni ... pak sklidi vice "obdivu" jak s vypiplanou pulmegovou Felinou. Ostatne, proc chodit daleko, tusim, ze je to Skoda120 co ma motor s Audi S2 vzadu a pojizdi v Mimoni temer vsechny.

(a ted do me (LOL))
Naposledy upravil(a) Forest dne 05 zář 2012, 23:06, celkem upraveno 3 x.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
dav55
Aktivista
Příspěvky: 1268
Registrován: 20 zář 2006, 20:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Frydek-Mistek

Příspěvek od dav55 »

nic ve zlem, ale probouzet state veterany??? nechal bych je klepat, a jestli ma nekdo penize tak bych zacal od karoserie
Markus01
Aktivista
Příspěvky: 1131
Registrován: 21 úno 2006, 18:04
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od Markus01 »

Forest píše:Na to Ti staci 220k TDIcko (cca tolik jsem potreboval s G4 kombi na pojeti VTicka).

Mimochodem ano, mas pravdu, ale s jakou investici? Ctvrt a nebo spis pul milionu? ;) Za ty penize si muze postavit Trabanta s motorem z VTi, oturbit to a delat si s tim na sprintech srandu i z Mitsin ... a sklidi s tim vyrazne vetsi ohlas.

To uz bych jako lepsi investici videl stavet stare Erko. To je " to auto", dobre vypada (ne jako plechovka Felicie) a je to proste pojem.

... tot me subjektivni nazory. Pokud ma na rozhazovani, at si postavi co chce ... ale soude podle toho, ze o tom zacal mlit uz v unoru a po pul roce o tom zacina zase a stejnym zpusobem tak odhaduji, ze v takove situaci nebude ... ale mohu se mylit ;)

(a ted do me (LOL))
Řeknu jenom tolik, že jsi nepochopil, že honit nějaký VTi tady nikdo nechce. Někdo se zeptal co obnáší taková a taková úprava a aspoň já jsem z toho usoudil, že to bylo zamítnuto pro finanční neúnosnost. A co se tvýho vkusu týče, vnucuj ho někomu, kdo o to stojí. Jestli se ti Felicie nelíbí, nikdo tě nenutí příspívat do vlákna, který už podle názvu nebude šálkem tvé kávy... Ještě dodam, že Š 130RS je krásný auto a mistr Evropy ve značkách 1981. Felicie je vicemistr světy v kategorii F2 (do 2000ccm s jednou poháněnou nápravou) z roku 1996. Neřekl bych, že to neni pojem.
OI: ASV+S764+hybrid RR Auto+soft Dragpower . HP+Eibach+Strongflex+TT puky+23mm stab . FN-III 312mm
Uživatelský avatar
dolar100
Aktivista
Příspěvky: 1147
Registrován: 09 říj 2008, 13:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od dolar100 »

Debata o ničom....
Mercdes C cdi
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7560
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

Jarda S. píše:pokud vim tak kit car vychází z 1.3 ;)
kit byl 1,3 a z ní 1,5 a pak z 1,6ky

Jinak pro mně je Felda Kit Car taky pojem, svého času to byl úspěšný vůz. Pamatuju si na fabrické co byly k vidění i u nás a pak i na Krestu, tehdá ještě uml řídit ..
Octavia Kit Car to byla taky paráda, WRC nevím proč už mě tak nenadchlo
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Markus01 píše:Řeknu jenom tolik, že jsi nepochopil, že honit nějaký VTi tady nikdo nechce.
To vim ze nechce, ale chce vice, jak jeji seriovy vykon z osmiventilove prehistoricke hajtry. Uz chapes, proc to neustale porovnavam s VTi?! VTi je neco, co (alespon vim ale pravdou je, ze o benziny, zvlaste NA se nezajimam) nebylo prekonano co se tyce vykonu na dany objem.

Co se vskusu tyce, napsal jsem, ze je to muj subjektivni dojem.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
supermuf0090
Přispěvovatel
Příspěvky: 589
Registrován: 22 srp 2009, 20:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od supermuf0090 »

kazda replika dobovyho zavodaku ma vetsi koule nez nejaka honda
Markus01 píše:
Forest píše:Na to Ti staci 220k TDIcko (cca tolik jsem potreboval s G4 kombi na pojeti VTicka).

Mimochodem ano, mas pravdu, ale s jakou investici? Ctvrt a nebo spis pul milionu? ;) Za ty penize si muze postavit Trabanta s motorem z VTi, oturbit to a delat si s tim na sprintech srandu i z Mitsin ... a sklidi s tim vyrazne vetsi ohlas.

To uz bych jako lepsi investici videl stavet stare Erko. To je " to auto", dobre vypada (ne jako plechovka Felicie) a je to proste pojem.

... tot me subjektivni nazory. Pokud ma na rozhazovani, at si postavi co chce ... ale soude podle toho, ze o tom zacal mlit uz v unoru a po pul roce o tom zacina zase a stejnym zpusobem tak odhaduji, ze v takove situaci nebude ... ale mohu se mylit ;)

(a ted do me (LOL))
Řeknu jenom tolik, že jsi nepochopil, že honit nějaký VTi tady nikdo nechce. Někdo se zeptal co obnáší taková a taková úprava a aspoň já jsem z toho usoudil, že to bylo zamítnuto pro finanční neúnosnost. A co se tvýho vkusu týče, vnucuj ho někomu, kdo o to stojí. Jestli se ti Felicie nelíbí, nikdo tě nenutí příspívat do vlákna, který už podle názvu nebude šálkem tvé kávy... Ještě dodam, že Š 130RS je krásný auto a mistr Evropy ve značkách 1981. Felicie je vicemistr světy v kategorii F2 (do 2000ccm s jednou poháněnou nápravou) z roku 1996. Neřekl bych, že to neni pojem.
Ford Galaxy I Ghia 1.9 TDi AFN 81 kW
Škoda 110L
Hyundai Elantra 2.0CRDi
Ford Transit 2,5TD
Fiat 127 MKI
VW Touareg 3.0 TDi
Uživatelský avatar
dolar100
Aktivista
Příspěvky: 1147
Registrován: 09 říj 2008, 13:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od dolar100 »

na zaciatku pisal ze "chceme stavět felicii jen tak na hobby" a ked sa pyta "Která součástka dělá to,že když řadí tak mu palivo bouchá ve výfuku" tak by som im neradil stavat Feliciu Kitcar z viacerych dovodov. Na hobby a na zabavu je naozaj ta Honda dobry zaklad....
Mercdes C cdi
sydny
Sběrač informací
Příspěvky: 41
Registrován: 18 bře 2007, 18:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od sydny »

Forest píše:
Markus01 píše:Řeknu jenom tolik, že jsi nepochopil, že honit nějaký VTi tady nikdo nechce.
To vim ze nechce, ale chce vice, jak jeji seriovy vykon z osmiventilove prehistoricke hajtry. Uz chapes, proc to neustale porovnavam s VTi?! VTi je neco, co (alespon vim ale pravdou je, ze o benziny, zvlaste NA se nezajimam) nebylo prekonano co se tyce vykonu na dany objem.

Co se vskusu tyce, napsal jsem, ze je to muj subjektivni dojem.
překonáno VTi bylo už hodně dávno výkon-objem třeba WANKEL ale to je jiná koncepce
mala spotreba velkej kroutak- Passat 2001 Highline 130hp, Vento 1994 GT 90hp, Peugeot 309 1988 1,9 GTI 120hp, Facko 1989 ten je rad ze jede
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

sydny píše:překonáno VTi bylo už hodně dávno výkon-objem třeba WANKEL ale to je jiná koncepce
Samozrejme, ale ten, jak jsi spravne podotknul je uplne jina koncepce a to je pomalu bliz diesel (nadsazka).
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“