kotouče TRW po 10t zvlněné

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 9240
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

No já jsem měl 280 vše od TRW jezdím jako prase a nikdy mi nic nedělali, dal jsem si velký a mé původní i s těhlicema jsem dal kamarádovi co se mu to pořád chvělo (několikrát měněný kotouče ,ložiska,měřená házivost vše ok) a od chvíle co má moje těhlice s brzdama už má klid. Přiznavám že nevím kde byl zakopanej pes ale někde v těch těhlicích to být musí.
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33940
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

hansdob píše:No já jsem měl 280 vše od TRW jezdím jako prase a nikdy mi nic nedělali, dal jsem si velký a mé původní i s těhlicema jsem dal kamarádovi co se mu to pořád chvělo (několikrát měněný kotouče ,ložiska,měřená házivost vše ok) a od chvíle co má moje těhlice s brzdama už má klid. Přiznavám že nevím kde byl zakopanej pes ale někde v těch těhlicích to být musí.
a kupovals ty brzdy od jednoho dodavatele???

mám jednu dodávku tam jsou volné ložiska že ty kola bloudí,

ale majitel jezdí tak, brzdy jsem dával já kotouče desky starline
s brzdama není problém již několik let, to samé u jednoho iveca naní čas taky bloudí kola z volných ložisek a s brzdama nic vše OK žáné místa to nevymílá ani nic netřepe :?
pitrisek
Přispěvovatel
Příspěvky: 904
Registrován: 05 bře 2007, 20:03
Odpovědi: 0
Bydliště: západ

Příspěvek od pitrisek »

Měl jsem na svým Multivanu kotouče i desky ATE a vždy po prudkém zabrzdění na dálnici mě pak volant málem vyhodil při brždění z okna! Dvakrát jsem je stočil, ale po brždění na dálnici zase to samé, 3ly do šrotu (byli jako nové) a nasral jsem se dal kotouče Starline, desky BOSCH a je už půl roku klid, jen mám pocit že ty brzdy nejsou tak jedovatý jako s ATE
Richi
Přispěvovatel
Příspěvky: 728
Registrován: 29 bře 2008, 07:25
Odpovědi: 0

Příspěvek od Richi »

Mám kotouče i destičky TRW a ... ani nevím, odhadem 70k km, a o žádným třepání nikdy ani pokus.
Zadní třmeny jsou 2x za rok dole, čepy vyčištěné a znovu namazané vazelínou která tam patří. To jen k teorii o možném špatném fungování zadních brzd.

Jediný co mi kdy třepalo s volantem, byl nějaký zmrvený originál kotouč made in Spain, to pořešily až Bosch destičky a disky věčně černý jak z uhelných skladů.
Oc1 81kw. Už není mezi námi.
Oc2 BKD ve výslužbě.
Passat 140/160kw od DP.
OťasTDi
Aktivista
Příspěvky: 4937
Registrován: 22 led 2010, 17:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Děčín

Příspěvek od OťasTDi »

no ale já to svádím na přední kotouče....ty zadní by do řízení asi ani nekopali...
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS Online, Delphi 2020.23
Uživatelský avatar
rehak6co
Přispěvovatel
Příspěvky: 474
Registrován: 30 říj 2009, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od rehak6co »

Miloš má pravdu, měl sem desky, který vyrdžely stejně dlouho jako kotouč i se zvlněním a následný soustružení... tet mam ATE kotouč a origo desky, který už jsou v půlce životnosti a kotouč jak novej...kola to špiní ukrutně když chvátám... (hm)
....320cd
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14460
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Já mám teda na Caddy Ate kotouč + Ate desky a spokojenost, nekopou a auto brzdí pěkně, nedávno jsem dával kotoče Ate na Boru, což je problém jako O1, na ně desky taky Ate a zatím kluk říkal že brzdí bez kopání ( ujeto 8tis. km ).
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33940
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Tomas.cz píše:Já mám teda na Caddy Ate kotouč + Ate desky a spokojenost, nekopou a auto brzdí pěkně, nedávno jsem dával kotoče Ate na Boru, což je problém jako O1, na ně desky taky Ate a zatím kluk říkal že brzdí bez kopání ( ujeto 8tis. km ).
tome pan zemek velice hodný člověk mi dvakrát reklamoval spojku po roce ojetá :o

sedl jsem sním do auta a on na ní pořád stál , že to prej nejde odnaučit

a oni jsou jsou lidi včetně mého hodného zesnulého otce co dojedou za auto a pořád plyn dva metry za autem brzda a pořád se tam kýveš jak nemocný osel to je jízda :roll:
pak potřebuješ brzdit brzdy přehřáté a volant kmitá
a taky znám paka s prominutím že je volant vyhazuje z auta a po desátem silnm brzdění vidím mírný kmit ;)
najmis
Přispěvovatel
Příspěvky: 713
Registrován: 15 úno 2007, 22:28
Odpovědi: 0

Příspěvek od najmis »

slovacek.milos píše:třeba pískání u fábky dělají desky když jsou už tenké po delší jízdě

kotouč se přehřivá kmitá s deskou a ta píská nepomůže desku ani namazat problém se vrací ;)
Mě to ale popískáva pří popojíždění a nebo za jízdy do rychlosti přehlušení jízdou a na pedál nešlapu...jakmile lehounce přišlápnu je klid.A to opravdu lehce že ani nebrzdím..když brzdím tak nepískají.a nědělá to pořád..Ale tohle sem už někde zminoval a ty jsi psal..desky....podle mě začly lehce házet..ložiska nehučí, pedál uplně klidnej.
Naposledy upravil(a) najmis dne 24 říj 2012, 19:11, celkem upraveno 1 x.
VW G V Variant 2.0-103Kw /Xenon/ESP/DSG/10X air./Výhřev sesdaku/Multi volant+pádla/Webasto/Panorama/Tempomat/Dešták/samost. zrc./ zas.230V/Dvojitá podl./atd..:)
OťasTDi
Aktivista
Příspěvky: 4937
Registrován: 22 led 2010, 17:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Děčín

Příspěvek od OťasTDi »

takže mám teda ty kotouče nechat stočit a dát destičky ate???
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS Online, Delphi 2020.23
najmis
Přispěvovatel
Příspěvky: 713
Registrován: 15 úno 2007, 22:28
Odpovědi: 0

Příspěvek od najmis »

Muže někdo vyzkoušet novej kotouč nechat v peci pomalu ohřát a pomalu vychladnout a pak dát na hodinky a dát poznatky případně je stočit a vyzkoušet na svém autě....To by mě zajímalo, když by na ně žádný desky nepusobili.
Třeba je to blbost, třeba by to stálo za pokus než pořád dokola měnit nebo soustružit..Ještě že mě to jen občas pískne... :)
VW G V Variant 2.0-103Kw /Xenon/ESP/DSG/10X air./Výhřev sesdaku/Multi volant+pádla/Webasto/Panorama/Tempomat/Dešták/samost. zrc./ zas.230V/Dvojitá podl./atd..:)
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33940
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

co jí se stěma deskama natrápíl to bylo na šaškec.

to pískání a přišlápneš a nepíská to nevím dělá to i když je tenká lítá na volno, směs, nebo vymletý kotouč třeba z jedné strany :?
miraspetrowski
Přispěvovatel
Příspěvky: 818
Registrován: 15 úno 2007, 20:09
Odpovědi: 0
Bydliště: okr. cr

Příspěvek od miraspetrowski »

slovacek.milos píše:co jí se stěma deskama natrápíl to bylo na šaškec.

to pískání a přišlápneš a nepíská to nevím dělá to i když je tenká lítá na volno, směs, nebo vymletý kotouč třeba z jedné strany :?
mám nějaký HART Sport + stejné desky,kotouče vrtané a drážkované, na krabici bylo psáno i polsky,potřeboval jsem na rychlo udělat přední brzdy, po nettu jsem objednal a do dvou dnů-vše i spoštou asi 2500,- nyní je na nich skoro 45 tis. a nevím že bych měl sebemenší problém,a hlavně jsem ani nic nezajížděl a šel na doraz,jak bylo potřěba,nasadil jsem je tam s tím,že hovno vydržej za ty prachy,a brzo půjdou ven,, teď pri nasazování disků na zimu je vidět,že tam ještě dlouho budou,a sharan má přeci jen pár kilo navíc,než octa,a zasraný disky mám asi úměrně brždění,Starline a Ate jsem taky na něco už dával a nikdo se nevrátil,že má problémi nebo podobně moje zkušenost
moskvich 412, lada 2105, š 120ls,p 309 grd,toyota corolla-mazánek,sharan1 1,9TDI 81kW černá metla-šachovnice na blatníku
lukyno.diesel
Přispěvovatel
Příspěvky: 114
Registrován: 20 úno 2012, 12:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od lukyno.diesel »

tak ja myslim ze proste 280mm jsou brzdy naprosto nahovno, ty co na tom byly z fabriky tak byly nesmrtelny, to dalsi to je proste ksunt, ja sem ted na jednu O1 dal original kotouce i desky a stacilo par tis a vse znovu, nevim jestli ty brzdy jsou tak spatne udelany...

dle me jediny smyslu plny reseni je predelat na 288, daleko lepe brzdi a zdaleka tolik se nekrouti
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33940
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="miraspetrowski"] u toho šaranu je to zas jinak, já se staral o 2,8 neznalo to nic jiného jak starline, jezdilo stím kdejaké hovado a nebyl taky problém, na almaře saline + icer, a na šaranu starline desky, stím lítají kluci žlutí a desky by chtěli nejraději z bambusu za 1O korun

u koktávek, fábek, a IV golf, při špatné směsi desek jsem problémy měl :(
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“