kotouče TRW po 10t zvlněné
Moderátoři: šulda, Moderátoři
No já jsem měl 280 vše od TRW jezdím jako prase a nikdy mi nic nedělali, dal jsem si velký a mé původní i s těhlicema jsem dal kamarádovi co se mu to pořád chvělo (několikrát měněný kotouče ,ložiska,měřená házivost vše ok) a od chvíle co má moje těhlice s brzdama už má klid. Přiznavám že nevím kde byl zakopanej pes ale někde v těch těhlicích to být musí.
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33940
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
a kupovals ty brzdy od jednoho dodavatele???hansdob píše:No já jsem měl 280 vše od TRW jezdím jako prase a nikdy mi nic nedělali, dal jsem si velký a mé původní i s těhlicema jsem dal kamarádovi co se mu to pořád chvělo (několikrát měněný kotouče ,ložiska,měřená házivost vše ok) a od chvíle co má moje těhlice s brzdama už má klid. Přiznavám že nevím kde byl zakopanej pes ale někde v těch těhlicích to být musí.
mám jednu dodávku tam jsou volné ložiska že ty kola bloudí,
ale majitel jezdí tak, brzdy jsem dával já kotouče desky starline
s brzdama není problém již několik let, to samé u jednoho iveca naní čas taky bloudí kola z volných ložisek a s brzdama nic vše OK žáné místa to nevymílá ani nic netřepe

Měl jsem na svým Multivanu kotouče i desky ATE a vždy po prudkém zabrzdění na dálnici mě pak volant málem vyhodil při brždění z okna! Dvakrát jsem je stočil, ale po brždění na dálnici zase to samé, 3ly do šrotu (byli jako nové) a nasral jsem se dal kotouče Starline, desky BOSCH a je už půl roku klid, jen mám pocit že ty brzdy nejsou tak jedovatý jako s ATE
Mám kotouče i destičky TRW a ... ani nevím, odhadem 70k km, a o žádným třepání nikdy ani pokus.
Zadní třmeny jsou 2x za rok dole, čepy vyčištěné a znovu namazané vazelínou která tam patří. To jen k teorii o možném špatném fungování zadních brzd.
Jediný co mi kdy třepalo s volantem, byl nějaký zmrvený originál kotouč made in Spain, to pořešily až Bosch destičky a disky věčně černý jak z uhelných skladů.
Zadní třmeny jsou 2x za rok dole, čepy vyčištěné a znovu namazané vazelínou která tam patří. To jen k teorii o možném špatném fungování zadních brzd.
Jediný co mi kdy třepalo s volantem, byl nějaký zmrvený originál kotouč made in Spain, to pořešily až Bosch destičky a disky věčně černý jak z uhelných skladů.
Oc1 81kw. Už není mezi námi.
Oc2 BKD ve výslužbě.
Passat 140/160kw od DP.
Oc2 BKD ve výslužbě.
Passat 140/160kw od DP.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33940
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
tome pan zemek velice hodný člověk mi dvakrát reklamoval spojku po roce ojetáTomas.cz píše:Já mám teda na Caddy Ate kotouč + Ate desky a spokojenost, nekopou a auto brzdí pěkně, nedávno jsem dával kotoče Ate na Boru, což je problém jako O1, na ně desky taky Ate a zatím kluk říkal že brzdí bez kopání ( ujeto 8tis. km ).

sedl jsem sním do auta a on na ní pořád stál , že to prej nejde odnaučit
a oni jsou jsou lidi včetně mého hodného zesnulého otce co dojedou za auto a pořád plyn dva metry za autem brzda a pořád se tam kýveš jak nemocný osel to je jízda

pak potřebuješ brzdit brzdy přehřáté a volant kmitá
a taky znám paka s prominutím že je volant vyhazuje z auta a po desátem silnm brzdění vidím mírný kmit

Mě to ale popískáva pří popojíždění a nebo za jízdy do rychlosti přehlušení jízdou a na pedál nešlapu...jakmile lehounce přišlápnu je klid.A to opravdu lehce že ani nebrzdím..když brzdím tak nepískají.a nědělá to pořád..Ale tohle sem už někde zminoval a ty jsi psal..desky....podle mě začly lehce házet..ložiska nehučí, pedál uplně klidnej.slovacek.milos píše:třeba pískání u fábky dělají desky když jsou už tenké po delší jízdě
kotouč se přehřivá kmitá s deskou a ta píská nepomůže desku ani namazat problém se vrací
Naposledy upravil(a) najmis dne 24 říj 2012, 19:11, celkem upraveno 1 x.
VW G V Variant 2.0-103Kw /Xenon/ESP/DSG/10X air./Výhřev sesdaku/Multi volant+pádla/Webasto/Panorama/Tempomat/Dešták/samost. zrc./ zas.230V/Dvojitá podl./atd..

Muže někdo vyzkoušet novej kotouč nechat v peci pomalu ohřát a pomalu vychladnout a pak dát na hodinky a dát poznatky případně je stočit a vyzkoušet na svém autě....To by mě zajímalo, když by na ně žádný desky nepusobili.
Třeba je to blbost, třeba by to stálo za pokus než pořád dokola měnit nebo soustružit..Ještě že mě to jen občas pískne...
Třeba je to blbost, třeba by to stálo za pokus než pořád dokola měnit nebo soustružit..Ještě že mě to jen občas pískne...

VW G V Variant 2.0-103Kw /Xenon/ESP/DSG/10X air./Výhřev sesdaku/Multi volant+pádla/Webasto/Panorama/Tempomat/Dešták/samost. zrc./ zas.230V/Dvojitá podl./atd..

-
- Aktivista
- Příspěvky: 33940
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 818
- Registrován: 15 úno 2007, 20:09
- Bydliště: okr. cr
mám nějaký HART Sport + stejné desky,kotouče vrtané a drážkované, na krabici bylo psáno i polsky,potřeboval jsem na rychlo udělat přední brzdy, po nettu jsem objednal a do dvou dnů-vše i spoštou asi 2500,- nyní je na nich skoro 45 tis. a nevím že bych měl sebemenší problém,a hlavně jsem ani nic nezajížděl a šel na doraz,jak bylo potřěba,nasadil jsem je tam s tím,že hovno vydržej za ty prachy,a brzo půjdou ven,, teď pri nasazování disků na zimu je vidět,že tam ještě dlouho budou,a sharan má přeci jen pár kilo navíc,než octa,a zasraný disky mám asi úměrně brždění,Starline a Ate jsem taky na něco už dával a nikdo se nevrátil,že má problémi nebo podobně moje zkušenostslovacek.milos píše:co jí se stěma deskama natrápíl to bylo na šaškec.
to pískání a přišlápneš a nepíská to nevím dělá to i když je tenká lítá na volno, směs, nebo vymletý kotouč třeba z jedné strany
moskvich 412, lada 2105, š 120ls,p 309 grd,toyota corolla-mazánek,sharan1 1,9TDI 81kW černá metla-šachovnice na blatníku
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 114
- Registrován: 20 úno 2012, 12:15
tak ja myslim ze proste 280mm jsou brzdy naprosto nahovno, ty co na tom byly z fabriky tak byly nesmrtelny, to dalsi to je proste ksunt, ja sem ted na jednu O1 dal original kotouce i desky a stacilo par tis a vse znovu, nevim jestli ty brzdy jsou tak spatne udelany...
dle me jediny smyslu plny reseni je predelat na 288, daleko lepe brzdi a zdaleka tolik se nekrouti
dle me jediny smyslu plny reseni je predelat na 288, daleko lepe brzdi a zdaleka tolik se nekrouti
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33940
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
[quote="miraspetrowski"] u toho šaranu je to zas jinak, já se staral o 2,8 neznalo to nic jiného jak starline, jezdilo stím kdejaké hovado a nebyl taky problém, na almaře saline + icer, a na šaranu starline desky, stím lítají kluci žlutí a desky by chtěli nejraději z bambusu za 1O korun
u koktávek, fábek, a IV golf, při špatné směsi desek jsem problémy měl
u koktávek, fábek, a IV golf, při špatné směsi desek jsem problémy měl
