OCT I 4x4, 1.9 TDi 66kw...

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Vacinas
Sběrač informací
Příspěvky: 21
Registrován: 01 lis 2012, 12:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vacinas »

Jo!... A ještě bych rád poprosil o typ vstřiků, který mám zakoupit :)... Předem díky.
jouda1
Přispěvovatel
Příspěvky: 396
Registrován: 11 lis 2010, 19:07
Odpovědi: 0
Bydliště: telc

Příspěvek od jouda1 »

do nedavna jsem mel o1 66kw 4x4 cip brouk trysky fb 764 sprint hulila jako krava ale jela naprosto stejne jako jen cipnuta 81kw diky 4x4 je to proste lenoch a spotrebu jsem mel po upravach tak 6-7 ale zlata stara rotacka bud rad ze to mas nekde psali ze je to nejlepsi okta co kdy vyrobili
ex octa turbo2260,race520,12MM,koler,brzdy rs,organika a vr6,xenony,6speed, ex passat 74kw,hybrid va+vb,vstriky al,nyni ford transit sport van 96kw,turbo z 3.2,vstriky z 2,4,cca200ps
Uživatelský avatar
peeeetr
Aktivista
Příspěvky: 1289
Registrován: 27 zář 2011, 09:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Severní Čechy

Příspěvek od peeeetr »

jouda1 píše:do nedavna jsem mel o1 66kw 4x4 cip brouk trysky fb 764 sprint hulila jako krava ale jela naprosto stejne jako jen cipnuta 81kw dy vyrobili
Co se divíš. Vždyť 81 chipujou běžně kolem 95kw ne? Na takovou hodnotu se u 66kw dostaneš právě tryskama a softem. Já myslim, že pokud dá ty trysky a soft, tak mu to zatim bude bohatě stačit. A když koupí rovnou PP764, má ještě rezervu na další level.
Seat Leon 1.9TDI 100kw - Ukradeno
Audi A4 - FB S764, EGR & KAT OFF, 288 brzdy, jednohmota HDS, FK -40mm, 17" alu, celopolep silver-grey matt
Aktual : Seat Toledo 1.9tdi ASV - zatim jen zakl servis a 17ky :)
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7587
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

podvozek : HP sporting. kdybys chtěl seženu za lepší cenu, zadní tlumiče na 4x4 mám dokonce nové skladem
Uživatelský avatar
marena tdi
Aktivista
Příspěvky: 3597
Registrován: 02 dub 2009, 09:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od marena tdi »

peeeetr píše:
jouda1 píše:do nedavna jsem mel o1 66kw 4x4 cip brouk trysky fb 764 sprint hulila jako krava ale jela naprosto stejne jako jen cipnuta 81kw dy vyrobili
Co se divíš. Vždyť 81 chipujou běžně kolem 95kw ne? Na takovou hodnotu se u 66kw dostaneš právě tryskama a softem. Já myslim, že pokud dá ty trysky a soft, tak mu to zatim bude bohatě stačit. A když koupí rovnou PP764, má ještě rezervu na další level.
do AGR PP764 trysky se mi zdaji trosku zbytecny luxus.
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
Uživatelský avatar
peeeetr
Aktivista
Příspěvky: 1289
Registrován: 27 zář 2011, 09:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Severní Čechy

Příspěvek od peeeetr »

marena tdi píše:
peeeetr píše:
jouda1 píše:do nedavna jsem mel o1 66kw 4x4 cip brouk trysky fb 764 sprint hulila jako krava ale jela naprosto stejne jako jen cipnuta 81kw dy vyrobili
Co se divíš. Vždyť 81 chipujou běžně kolem 95kw ne? Na takovou hodnotu se u 66kw dostaneš právě tryskama a softem. Já myslim, že pokud dá ty trysky a soft, tak mu to zatim bude bohatě stačit. A když koupí rovnou PP764, má ještě rezervu na další level.
do AGR PP764 trysky se mi zdaji trosku zbytecny luxus.
Asi jo-o, máš pravdu. Ale i s těma S764 mu to bude běhat oproti serii pěkně :-)
Seat Leon 1.9TDI 100kw - Ukradeno
Audi A4 - FB S764, EGR & KAT OFF, 288 brzdy, jednohmota HDS, FK -40mm, 17" alu, celopolep silver-grey matt
Aktual : Seat Toledo 1.9tdi ASV - zatim jen zakl servis a 17ky :)
Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 4302
Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Odpovědi: 0
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice

Příspěvek od Jarda S. »

marena tdi píše: do AGR PP764 trysky se mi zdaji trosku zbytecny luxus.
možná ano, ale když jsou všechny za +- stejnou cenu tak proč nevzít rovnou lepší kde bude mít do budoucna rezervu (hm)
Navara 2.5dci 126kw
Passat AVF 96kw
Uživatelský avatar
peeeetr
Aktivista
Příspěvky: 1289
Registrován: 27 zář 2011, 09:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Severní Čechy

Příspěvek od peeeetr »

marena to spíš myslel tak, že u tohoto auta je nejlepším řešením S764 a soft. Pak už je to zbytečné, jelikož je tam tolik věcí na předělání, že by se vyplatilo koupit jiné auto.
Seat Leon 1.9TDI 100kw - Ukradeno
Audi A4 - FB S764, EGR & KAT OFF, 288 brzdy, jednohmota HDS, FK -40mm, 17" alu, celopolep silver-grey matt
Aktual : Seat Toledo 1.9tdi ASV - zatim jen zakl servis a 17ky :)
Uživatelský avatar
marena tdi
Aktivista
Příspěvky: 3597
Registrován: 02 dub 2009, 09:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od marena tdi »

Jarda S. píše:
marena tdi píše: do AGR PP764 trysky se mi zdaji trosku zbytecny luxus.
možná ano, ale když jsou všechny za +- stejnou cenu tak proč nevzít rovnou lepší kde bude mít do budoucna rezervu (hm)
Sprint 764 5500 kč
PowerPlus 764 8150 kč je trosku rozdil :)
klidne bych dal i lepsi pokud by chtel do toho investovat a predelat to na VNT ale na seriove AGR ? dneska vsichni pocitaji :)
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
Vacinas
Sběrač informací
Příspěvky: 21
Registrován: 01 lis 2012, 12:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vacinas »

marena tdi píše:
Jarda S. píše:
marena tdi píše: do AGR PP764 trysky se mi zdaji trosku zbytecny luxus.
možná ano, ale když jsou všechny za +- stejnou cenu tak proč nevzít rovnou lepší kde bude mít do budoucna rezervu (hm)
Sprint 764 5500 kč
PowerPlus 764 8150 kč je trosku rozdil :)
klidne bych dal i lepsi pokud by chtel do toho investovat a predelat to na VNT ale na seriove AGR ? dneska vsichni pocitaji :)
Hoši, dokázal by mi někdo zhruba přiblížit náklady předělání motoru na vnt? Prachy nejsou problém, problém je sehnat toho správnýho člověka kterýmu se dá věřit že to neodsere a opravu tomu rozumí :)
díky
Bóďa
Aktivista
Příspěvky: 2633
Registrován: 23 led 2006, 07:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Bóďa »

Já můžu pro začátek nabídnout krásný první díl výfuku za 1200,-. :)
MORE POWER?
DIESELPOWER!
Touran 2.0TDI Freestyle Dieselpowe®
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“