OCT I 4x4, 1.9 TDi 66kw...
Moderátoři: šulda, Moderátoři
do nedavna jsem mel o1 66kw 4x4 cip brouk trysky fb 764 sprint hulila jako krava ale jela naprosto stejne jako jen cipnuta 81kw diky 4x4 je to proste lenoch a spotrebu jsem mel po upravach tak 6-7 ale zlata stara rotacka bud rad ze to mas nekde psali ze je to nejlepsi okta co kdy vyrobili
ex octa turbo2260,race520,12MM,koler,brzdy rs,organika a vr6,xenony,6speed, ex passat 74kw,hybrid va+vb,vstriky al,nyni ford transit sport van 96kw,turbo z 3.2,vstriky z 2,4,cca200ps
Co se divíš. Vždyť 81 chipujou běžně kolem 95kw ne? Na takovou hodnotu se u 66kw dostaneš právě tryskama a softem. Já myslim, že pokud dá ty trysky a soft, tak mu to zatim bude bohatě stačit. A když koupí rovnou PP764, má ještě rezervu na další level.jouda1 píše:do nedavna jsem mel o1 66kw 4x4 cip brouk trysky fb 764 sprint hulila jako krava ale jela naprosto stejne jako jen cipnuta 81kw dy vyrobili
Seat Leon 1.9TDI 100kw - Ukradeno
Audi A4 - FB S764, EGR & KAT OFF, 288 brzdy, jednohmota HDS, FK -40mm, 17" alu, celopolep silver-grey matt
Aktual : Seat Toledo 1.9tdi ASV - zatim jen zakl servis a 17ky
Audi A4 - FB S764, EGR & KAT OFF, 288 brzdy, jednohmota HDS, FK -40mm, 17" alu, celopolep silver-grey matt
Aktual : Seat Toledo 1.9tdi ASV - zatim jen zakl servis a 17ky
- marena tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3597
- Registrován: 02 dub 2009, 09:39
- Bydliště: Frýdek-Místek
do AGR PP764 trysky se mi zdaji trosku zbytecny luxus.peeeetr píše:Co se divíš. Vždyť 81 chipujou běžně kolem 95kw ne? Na takovou hodnotu se u 66kw dostaneš právě tryskama a softem. Já myslim, že pokud dá ty trysky a soft, tak mu to zatim bude bohatě stačit. A když koupí rovnou PP764, má ještě rezervu na další level.jouda1 píše:do nedavna jsem mel o1 66kw 4x4 cip brouk trysky fb 764 sprint hulila jako krava ale jela naprosto stejne jako jen cipnuta 81kw dy vyrobili
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
Asi jo-o, máš pravdu. Ale i s těma S764 mu to bude běhat oproti serii pěkněmarena tdi píše:do AGR PP764 trysky se mi zdaji trosku zbytecny luxus.peeeetr píše:Co se divíš. Vždyť 81 chipujou běžně kolem 95kw ne? Na takovou hodnotu se u 66kw dostaneš právě tryskama a softem. Já myslim, že pokud dá ty trysky a soft, tak mu to zatim bude bohatě stačit. A když koupí rovnou PP764, má ještě rezervu na další level.jouda1 píše:do nedavna jsem mel o1 66kw 4x4 cip brouk trysky fb 764 sprint hulila jako krava ale jela naprosto stejne jako jen cipnuta 81kw dy vyrobili
Seat Leon 1.9TDI 100kw - Ukradeno
Audi A4 - FB S764, EGR & KAT OFF, 288 brzdy, jednohmota HDS, FK -40mm, 17" alu, celopolep silver-grey matt
Aktual : Seat Toledo 1.9tdi ASV - zatim jen zakl servis a 17ky
Audi A4 - FB S764, EGR & KAT OFF, 288 brzdy, jednohmota HDS, FK -40mm, 17" alu, celopolep silver-grey matt
Aktual : Seat Toledo 1.9tdi ASV - zatim jen zakl servis a 17ky
marena to spíš myslel tak, že u tohoto auta je nejlepším řešením S764 a soft. Pak už je to zbytečné, jelikož je tam tolik věcí na předělání, že by se vyplatilo koupit jiné auto.
Seat Leon 1.9TDI 100kw - Ukradeno
Audi A4 - FB S764, EGR & KAT OFF, 288 brzdy, jednohmota HDS, FK -40mm, 17" alu, celopolep silver-grey matt
Aktual : Seat Toledo 1.9tdi ASV - zatim jen zakl servis a 17ky
Audi A4 - FB S764, EGR & KAT OFF, 288 brzdy, jednohmota HDS, FK -40mm, 17" alu, celopolep silver-grey matt
Aktual : Seat Toledo 1.9tdi ASV - zatim jen zakl servis a 17ky
- marena tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3597
- Registrován: 02 dub 2009, 09:39
- Bydliště: Frýdek-Místek
Sprint 764 5500 kčJarda S. píše:možná ano, ale když jsou všechny za +- stejnou cenu tak proč nevzít rovnou lepší kde bude mít do budoucna rezervumarena tdi píše: do AGR PP764 trysky se mi zdaji trosku zbytecny luxus.
PowerPlus 764 8150 kč je trosku rozdil
klidne bych dal i lepsi pokud by chtel do toho investovat a predelat to na VNT ale na seriove AGR ? dneska vsichni pocitaji
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
Hoši, dokázal by mi někdo zhruba přiblížit náklady předělání motoru na vnt? Prachy nejsou problém, problém je sehnat toho správnýho člověka kterýmu se dá věřit že to neodsere a opravu tomu rozumímarena tdi píše:Sprint 764 5500 kčJarda S. píše:možná ano, ale když jsou všechny za +- stejnou cenu tak proč nevzít rovnou lepší kde bude mít do budoucna rezervumarena tdi píše: do AGR PP764 trysky se mi zdaji trosku zbytecny luxus.
PowerPlus 764 8150 kč je trosku rozdil![]()
klidne bych dal i lepsi pokud by chtel do toho investovat a predelat to na VNT ale na seriove AGR ? dneska vsichni pocitaji
díky