Stránka 3 z 3

Napsal: 04 lis 2012, 14:16
od Vacinas
Jo!... A ještě bych rád poprosil o typ vstřiků, který mám zakoupit :)... Předem díky.

Napsal: 04 lis 2012, 17:49
od jouda1
do nedavna jsem mel o1 66kw 4x4 cip brouk trysky fb 764 sprint hulila jako krava ale jela naprosto stejne jako jen cipnuta 81kw diky 4x4 je to proste lenoch a spotrebu jsem mel po upravach tak 6-7 ale zlata stara rotacka bud rad ze to mas nekde psali ze je to nejlepsi okta co kdy vyrobili

Napsal: 04 lis 2012, 18:27
od peeeetr
jouda1 píše:do nedavna jsem mel o1 66kw 4x4 cip brouk trysky fb 764 sprint hulila jako krava ale jela naprosto stejne jako jen cipnuta 81kw dy vyrobili
Co se divíš. Vždyť 81 chipujou běžně kolem 95kw ne? Na takovou hodnotu se u 66kw dostaneš právě tryskama a softem. Já myslim, že pokud dá ty trysky a soft, tak mu to zatim bude bohatě stačit. A když koupí rovnou PP764, má ještě rezervu na další level.

Napsal: 04 lis 2012, 18:30
od Vici
podvozek : HP sporting. kdybys chtěl seženu za lepší cenu, zadní tlumiče na 4x4 mám dokonce nové skladem

Napsal: 05 lis 2012, 07:25
od marena tdi
peeeetr píše:
jouda1 píše:do nedavna jsem mel o1 66kw 4x4 cip brouk trysky fb 764 sprint hulila jako krava ale jela naprosto stejne jako jen cipnuta 81kw dy vyrobili
Co se divíš. Vždyť 81 chipujou běžně kolem 95kw ne? Na takovou hodnotu se u 66kw dostaneš právě tryskama a softem. Já myslim, že pokud dá ty trysky a soft, tak mu to zatim bude bohatě stačit. A když koupí rovnou PP764, má ještě rezervu na další level.
do AGR PP764 trysky se mi zdaji trosku zbytecny luxus.

Napsal: 05 lis 2012, 07:29
od peeeetr
marena tdi píše:
peeeetr píše:
jouda1 píše:do nedavna jsem mel o1 66kw 4x4 cip brouk trysky fb 764 sprint hulila jako krava ale jela naprosto stejne jako jen cipnuta 81kw dy vyrobili
Co se divíš. Vždyť 81 chipujou běžně kolem 95kw ne? Na takovou hodnotu se u 66kw dostaneš právě tryskama a softem. Já myslim, že pokud dá ty trysky a soft, tak mu to zatim bude bohatě stačit. A když koupí rovnou PP764, má ještě rezervu na další level.
do AGR PP764 trysky se mi zdaji trosku zbytecny luxus.
Asi jo-o, máš pravdu. Ale i s těma S764 mu to bude běhat oproti serii pěkně :-)

Napsal: 05 lis 2012, 10:03
od Jarda S.
marena tdi píše: do AGR PP764 trysky se mi zdaji trosku zbytecny luxus.
možná ano, ale když jsou všechny za +- stejnou cenu tak proč nevzít rovnou lepší kde bude mít do budoucna rezervu (hm)

Napsal: 05 lis 2012, 10:28
od peeeetr
marena to spíš myslel tak, že u tohoto auta je nejlepším řešením S764 a soft. Pak už je to zbytečné, jelikož je tam tolik věcí na předělání, že by se vyplatilo koupit jiné auto.

Napsal: 05 lis 2012, 10:49
od marena tdi
Jarda S. píše:
marena tdi píše: do AGR PP764 trysky se mi zdaji trosku zbytecny luxus.
možná ano, ale když jsou všechny za +- stejnou cenu tak proč nevzít rovnou lepší kde bude mít do budoucna rezervu (hm)
Sprint 764 5500 kč
PowerPlus 764 8150 kč je trosku rozdil :)
klidne bych dal i lepsi pokud by chtel do toho investovat a predelat to na VNT ale na seriove AGR ? dneska vsichni pocitaji :)

Napsal: 09 lis 2012, 00:20
od Vacinas
marena tdi píše:
Jarda S. píše:
marena tdi píše: do AGR PP764 trysky se mi zdaji trosku zbytecny luxus.
možná ano, ale když jsou všechny za +- stejnou cenu tak proč nevzít rovnou lepší kde bude mít do budoucna rezervu (hm)
Sprint 764 5500 kč
PowerPlus 764 8150 kč je trosku rozdil :)
klidne bych dal i lepsi pokud by chtel do toho investovat a predelat to na VNT ale na seriove AGR ? dneska vsichni pocitaji :)
Hoši, dokázal by mi někdo zhruba přiblížit náklady předělání motoru na vnt? Prachy nejsou problém, problém je sehnat toho správnýho člověka kterýmu se dá věřit že to neodsere a opravu tomu rozumí :)
díky

Napsal: 09 lis 2012, 06:44
od Bóďa
Já můžu pro začátek nabídnout krásný první díl výfuku za 1200,-. :)