Felda 1.9TD a la RASTIKOS

Noví uživatelé prostudovat jako první! Vytvořený souhrn témat na často probírané dotazy.
Téma mohou zakládat jen moderátoři - pokud máte nápad, kontaktujte Reeshu, nebo Dukese

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Machča
Přispěvovatel
Příspěvky: 133
Registrován: 24 led 2006, 20:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Panenský Týnec

Příspěvek od Machča »

A to mi vsichni tvrdili kdyz jsem mel mazdu ze oturbit nepujde ze to ten motor nevydrzi pritom taky mel odstrik dna pistu i kdyz tohle bylo asi jednodussi prece jen je to VW
pekny moc
BMW E53 M57D30 facelift, BMW E30 2,5 mTDS. Dacia Duster II 1.5 dci
Uživatelský avatar
Germi
Přispěvovatel
Příspěvky: 161
Registrován: 23 led 2006, 19:31
Odpovědi: 0
Bydliště: ČR

Příspěvek od Germi »

Super, díky za ten olej pro turbo
Uživatelský avatar
monty
Přispěvovatel
Příspěvky: 378
Registrován: 02 bře 2006, 23:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Sever

Příspěvek od monty »

[quote="Andre"]Fotka č.39 je tam asi omylem ne?
Pěkná práce ;) Andre samo myslel proč je tam foto tdi hlavičky kámo.Ciao
Uživatelský avatar
nyxel
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 24 dub 2007, 21:51
Odpovědi: 0
Bydliště: říčany u Prahy
Kontaktovat uživatele:

Také jsme zkouseli :)

Příspěvek od nyxel »

Ahoj panove, take jsem tohle zkousel, porad mam doma veci se kterymi jsem daval dohromady, bohuzel jsem nikdy nenasel odvahu na vymenu vstrikovaciho cerpadla.
Ted mi ale nejakym zahadnym zpusobem cerpadlo umrelo, tak se treba jeste uvidi ;) , kdyz uz by bylo nove cerpadlo, tak TD+vstriky :-)

Obrázek

nekolik fotek a pár keců je tady http://www.hubnermotorsport.com/page.php?7

Preji vam hodne stesti pri podobnych upravach, mate to velmi hezky zpracovane! :-)
Uživatelský avatar
RASTIKOS
Přispěvovatel
Příspěvky: 239
Registrován: 04 lis 2006, 15:48
Odpovědi: 0
Bydliště: RUZOMBEROK

Příspěvek od RASTIKOS »

NIXEL:: ties som jazdil jeden tyzden z povodnym cerpadlom zn. Lucas.
islo to este horsie ako bez turba. az po namontovani cerpadla z vw1.6td to zacalo slapat. nestaci ze dostanes do motora viac vzduchu potrebujes k tomu vzduchu aj primerane mnozstvo nafty as potom to slape. inac ma to zatah od 2000rpm do cca 4300rpm p[otom to uz daha trochu menej asi do 4800rpm. vyfuk mam 52mm az po prvy diel z antikoru a egr a kat. som vyhodil. par ludi co sa natom vozily povedali ze to je uplne ine auto. na semaforoch to nandam 66kw okte
vimen cerpadlo caoo
FELDA 1.9D. Teraz TD
F1 1.9TDi 101Kw.
Uživatelský avatar
scream
Přispěvovatel
Příspěvky: 772
Registrován: 23 led 2006, 15:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od scream »

dobrá prace
Uživatelský avatar
nyxel
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 24 dub 2007, 21:51
Odpovědi: 0
Bydliště: říčany u Prahy
Kontaktovat uživatele:

Dotaz na čerpadlo

Příspěvek od nyxel »

Je k tomu čepradlu zapotřebí ještě nějaká externi elektronika prosim?

Nebo se jen pripoji nafta, vstriky (vymene za TD..) tlak v sacim potrubi za turbem a dratek od elektroventilu na 12V ?

Dekuji za odpoved!
Uživatelský avatar
RASTIKOS
Přispěvovatel
Příspěvky: 239
Registrován: 04 lis 2006, 15:48
Odpovědi: 0
Bydliště: RUZOMBEROK

Příspěvek od RASTIKOS »

ahoj.
ziadna elektronika ozaj len ten drat +12V na cerpadlo. aj vstriky som nechal povodne . a tlak som vzal zo sacieho z vrchu na fotke je to vydiet.
ked sisi uz dal taku namahu a vymenil niekolko turb skus aj to cerpadlo. ahoj
FELDA 1.9D. Teraz TD
F1 1.9TDi 101Kw.
Uživatelský avatar
vita
Přispěvovatel
Příspěvky: 430
Registrován: 11 říj 2006, 12:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Někde mezi Libercem-Kolínem-Janovickou Lhotou

Příspěvek od vita »

Jo pak to asi bude chtít přidat naftu, jinak budeš mít výkon přibližně jako motor ze kterýho je to čerpadlo. Nějak se piluje tyčka co je v tý přetlakový baňce na čerpadle, zkušenosti s tím má přispěvovatel iTD, tak se ho zeptej. Taky nějakej IC je dobrá věc, může dát 10-20% výkonu (s přidáním nafty) oproti verze bez IC.
Vento, AFN 81kw + čip (zatim nevim kolik ale jede líp než orig. 81kw :) )
Uživatelský avatar
RASTIKOS
Přispěvovatel
Příspěvky: 239
Registrován: 04 lis 2006, 15:48
Odpovědi: 0
Bydliště: RUZOMBEROK

Příspěvek od RASTIKOS »

ja som kupil na vrakaci cerpadlo z 1.6TD. zaniesol som ho chlapikovy na stolicu pretesnit a na odskusanie a pital som sa ho aky je rozdiel medzi 1.6td a 1.9td. on mi povedal ze len v mnozstve nafty. tak som mu povedal ze nech mi tam prida na 1.9td. viac som sa do cerpadla nevrtal a slape to. dym ziadny!! tlak turba mam 0.8bar.
caoo
FELDA 1.9D. Teraz TD
F1 1.9TDi 101Kw.
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

minulej týden jsem předělával feldu z Lucasa na Bosch a taky jsem měl k dispozici jen čerpadlo z 1,6D, taky to potřebovalo přidat trochu nafty
Uživatelský avatar
nyxel
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 24 dub 2007, 21:51
Odpovědi: 0
Bydliště: říčany u Prahy
Kontaktovat uživatele:

vstřiky

Příspěvek od nyxel »

ale na fotkach tady v tom vlakne nejsou vstriky ktere ma motor vw 1,9D AEF navic je na jednom navlecena takova ta mala civecka s kablikem ... :-) , predpokladam ze jsou to vstriky z TD, kam se zapoji ten kablik prosim?
(nechci totiz prinest domu cerpadlo za ca. 5k nebo kolik mi rikal vokurka na vrakaci a zjistit ze mi "neco" chybi ..)

Dekuji!

=================
RASTIKOS píše:ja som kupil na vrakaci cerpadlo z 1.6TD. zaniesol som ho chlapikovy na stolicu pretesnit a na odskusanie a pital som sa ho aky je rozdiel medzi 1.6td a 1.9td. on mi povedal ze len v mnozstve nafty. tak som mu povedal ze nech mi tam prida na 1.9td. viac som sa do cerpadla nevrtal a slape to. dym ziadny!! tlak turba mam 0.8bar.
caoo
Jsem student a flákač. To jsem. Nyxel.
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

kdybys to četl pozorně, tak zjistíš, že ta jedna fotka je z tdi, ta k feldě nepatří, byla tam jen pro ilustraci :D
Uživatelský avatar
nyxel
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 24 dub 2007, 21:51
Odpovědi: 0
Bydliště: říčany u Prahy
Kontaktovat uživatele:

:-)

Příspěvek od nyxel »

diky:-)
to uz sedi 8-))
Huml píše:kdybys to četl pozorně, tak zjistíš, že ta jedna fotka je z tdi, ta k feldě nepatří, byla tam jen pro ilustraci :D
Jsem student a flákač. To jsem. Nyxel.
maiello
Přispěvovatel
Příspěvky: 551
Registrován: 03 pro 2007, 20:14
Odpovědi: 0
Bydliště: Doksy + Praha

Příspěvek od maiello »

moc pěkný, vydrží ale puvodně atmosférickej dehet ty tlaky po oturbení?
co životnost ostatních dílů? převodovka, poloosy atd.
neni to rejpání do moc pěkně provedené práce, jen čistě úvaha.
Odpovědět

Zpět na „FAQ - časté dotazy - řešení, postupy“