Vo firme máme FIAT DOBLO 1,9JTD, alebo 1,6 ?, no neviem či nekecám s obsahom, lebo ma to nezaujíma . Má 50tis km, spotreba 7,0 keď sa bicykluješ a keď mu trošku dáš zabrať tak 8-9litrov a je to malá dodávka. Veľký Boxer Max 2,8Hdi hovado - dlhodobá 8,00, no po 200tisíc, sa to kurví, uvaril sa piest a bla bla blasikin1987 píše:muzu do toho vstoupit? taky uz vyhlizim nove auto nemam rad francpze,protoze se blbe opravuji(debilne reseny pristup)
ale motory jako je 1,4 HDi a 1,5 dci se mi moc libi. muzete mi nekdo poradit jak to je se sepotrebou oproti 1,9tkam? kamos me presvedcuje,ze treba 1,3 JTD zere stejne a vic jak 1,9 JTD,ale srovnava to s unijetem.
papirove hodnoty jsou u vsceh nizkobjemovych motoru hezke,ale jaka je realita? opravdu umi jet ty motory za 6 ve emste? pisou aj 5,5 jak kerej
jezdim jen mesto a benzinaky me vzdy sezerou.
dale jak se daji nacipovat? tentokrat chci vybirat auto fakt poradne a ziskat co nejvic informaci
Kupa auta
Moderátoři: šulda, Moderátoři
vw golf 1.9TDI,AHF, 81kw+race 520+egr kat off,MAF-off+ turbo by BH +ARL sanie+vymennik,brzdy 312mm+ jednohmota HDS-57+FMIC+ soft by BH-motor 199PS - 407Nm
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34016
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Je fakt, že jsem uvažoval "zmodernizovat" park a jel jsem s novým Fiatem v záruce Doblo 1,6 diesel a byl jsem zděšen, jako pionýr, něž seplo turbo, je to jízda jako s vlekem, pak se naloží, zatáhne a končí, musí se řadit.Převodovka krkala jako před smrtí, prostě nic, co by mne oslovilo..Píčovina na píčovinu, ráj umělých hmot, no prostě moderní sráč.. a to mám přitom Fiaty TAK RÁD...
A tAK ZŮSTANU U POPELNICE Z ROKU 1992...
A tAK ZŮSTANU U POPELNICE Z ROKU 1992...
nepropadat panice...
Kdyz problem jericho je, ze latat se neda do nekonecna a jednou budes muset vybrat neco jineho :-/
Dodge Durango 2005 AWD Limited 5.7i V8 HEMI - 257kW/570Nm - 20L/100km, 0-100 za 7s
Toyota Auris 2015 Hybrid 100kw/electro - 3L/100km, 0-100 za 10,9s
RIP - Opel Omega 2001 3.2i V6 - 160kw/320Nm - 13L/100km, 0-100 za 9s - strom vyhral nad strojem
Toyota Auris 2015 Hybrid 100kw/electro - 3L/100km, 0-100 za 10,9s
RIP - Opel Omega 2001 3.2i V6 - 160kw/320Nm - 13L/100km, 0-100 za 9s - strom vyhral nad strojem
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34016
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
můj tata si koupil nové embaso v roce 1967 a tak ho látal až sešel stářím,batoo píše:Kdyz problem jericho je, ze latat se neda do nekonecna a jednou budes muset vybrat neco jineho :-/
to auto měl tak rád že po příjezdu zakrýval motor dekou aby nenachládl furt ho leštil, pucoval, mazal, vysával, každý klíč měl zabalený ve speciální hadře aby se nic neodřelo a neklepalo, do benálu přidával M2T aby se i v motoru nic neodřelo a jezdit tak opatrně že nikdy neboural,
nikdy jsem nikoho podobného v životě neviděl aby měl takový vztah k jednomu autu jak můj tata
but mu země lehká
Ved sak prave to je tvoje stastie. Pokial by si si teraz zadovazil niejany novy citron, asi by ta porazilo. Pokial by ti nevadila vymena vstrekovacov po 30 000 a podobne skutocne nakladne zalezistosti asi by to bolo potom ok. Navyse neviem teraz ako je to s autami na vyvoz do sveta, ale pokial su uplne rovnake, potom tu su ludia asi uplny magory a zoseru coho sa len chytia.... Napisem ti do SZ co myslim tou problematikou francuza, ked tu budem asi kopcit ine temi nebude sa to tu moc pacit.citronada píše:muzes mi to prosim vysvetlit co obnasi franzouske auto a ty problemy? mam citroeny a peugeoty dobrejch 15 let, sice 1,9d a 1,9td, ale prisaham ze vzivote se mi na tom nic nevysralo, a to ze jsem docela prase a auto nesetrim, akorat delam beznou udrzbu, mam jeste vw multivan t4 2,5tdi uz taky par let a vsechno taky ok, az na to ze jednou prasknul remen...mimo to mam xsaru 2,0hdi 66kw a krom toho ze to oproti starejm naftakum trva nez to zacne topit tak si na nic nestezuju.
No jo, chapem..ale je to mensie zloFerrari1980 píše:Sayllo, a keď sa začne srať VW, tak to je pohoda
Problem je teraz vtom ze cim novsi francuz, tym je to horsie.
Na porovnanie Megan 1 DTI s rotackou a priamimi vstrekmi ide teraz este normalnec Megane 2 DCI uz melie s posledneho... V celej palivovej su namlete piliny stej super Delphy pumpy....potom odydu vstreky, hlavne ze cavovia nacpu nove a jedemeee. Lenze tie piliny stoho systemu akosi zabudli odstranit. Filter nadrz potrubie. Vseetko treba demontovat a dokladne vycistit.
Toto som este za tie roky u VW nemusel.
A ty mas dojem, ze CR vstrikovace Bosch a Siemens pouziva jenom PSA, kdyz argumentujes vymenou za 30t?
Zlaty PSA, jsem stastnej, ze nemusim resit nejake zkurvene nahony olej. cerpadel, praskajici kliky, praskajici hlavy, nahlou smrt PPD vstrikovacu, vymackane hlavy a podobne VW kokotiny. VW zdar

Zlaty PSA, jsem stastnej, ze nemusim resit nejake zkurvene nahony olej. cerpadel, praskajici kliky, praskajici hlavy, nahlou smrt PPD vstrikovacu, vymackane hlavy a podobne VW kokotiny. VW zdar
VW Touran 2.0TDI BKD Highline chip by dragpower.cz
je to asi i o stesti, ale vim ze novy HDI jsou sracky, ale ne jenom naftaci, celkove mi prijde ze francouzi posledni dobou jsou uplne vymasteny a delaj sami hovna, jak rikam jezdim 15let francouzky auta, ale novyho francouze urcite nekoupim..sam nevim co si casem koupim, dneska mit novyho naftaka to je bud a nebo..Sayllo píše:Ved sak prave to je tvoje stastie. Pokial by si si teraz zadovazil niejany novy citron, asi by ta porazilo. Pokial by ti nevadila vymena vstrekovacov po 30 000 a podobne skutocne nakladne zalezistosti asi by to bolo potom ok. Navyse neviem teraz ako je to s autami na vyvoz do sveta, ale pokial su uplne rovnake, potom tu su ludia asi uplny magory a zoseru coho sa len chytia.... Napisem ti do SZ co myslim tou problematikou francuza, ked tu budem asi kopcit ine temi nebude sa to tu moc pacit.citronada píše:muzes mi to prosim vysvetlit co obnasi franzouske auto a ty problemy? mam citroeny a peugeoty dobrejch 15 let, sice 1,9d a 1,9td, ale prisaham ze vzivote se mi na tom nic nevysralo, a to ze jsem docela prase a auto nesetrim, akorat delam beznou udrzbu, mam jeste vw multivan t4 2,5tdi uz taky par let a vsechno taky ok, az na to ze jednou prasknul remen...mimo to mam xsaru 2,0hdi 66kw a krom toho ze to oproti starejm naftakum trva nez to zacne topit tak si na nic nestezuju.
Sayllo píše:Ved sak prave to je tvoje stastie. Pokial by si si teraz zadovazil niejany novy citron, asi by ta porazilo. Pokial by ti nevadila vymena vstrekovacov po 30 000 a podobne skutocne nakladne zalezistosti asi by to bolo potom ok. Navyse neviem teraz ako je to s autami na vyvoz do sveta, ale pokial su uplne rovnake, potom tu su ludia asi uplny magory a zoseru coho sa len chytia.... Napisem ti do SZ co myslim tou problematikou francuza, ked tu budem asi kopcit ine temi nebude sa to tu moc pacit.citronada píše:muzes mi to prosim vysvetlit co obnasi franzouske auto a ty problemy? mam citroeny a peugeoty dobrejch 15 let, sice 1,9d a 1,9td, ale prisaham ze vzivote se mi na tom nic nevysralo, a to ze jsem docela prase a auto nesetrim, akorat delam beznou udrzbu, mam jeste vw multivan t4 2,5tdi uz taky par let a vsechno taky ok, az na to ze jednou prasknul remen...mimo to mam xsaru 2,0hdi 66kw a krom toho ze to oproti starejm naftakum trva nez to zacne topit tak si na nic nestezuju.
Prečo SZ, veď to napíš verejne, tie problémi. Ja som mal peugeot 106 r.v 1999 a nemožem povedať pol slová. Ale jedno je isté ako tu písali. Asi naj auta sa robili od roku 1997 do 2004. Ja hovorím jedno. Ak natrafíš dobre je to jedno čo to je. kámoš mal Megana - 320tisic km a potom skonal. Niekto chváli Japoncov, niekto Nemcov, niekto francúzov...Rád si vypočujem, každý názor a ten vlastný si vytvorím. Každý chváli to čo má v garáži. Najlepšia na svete je KAWASAKI

vw golf 1.9TDI,AHF, 81kw+race 520+egr kat off,MAF-off+ turbo by BH +ARL sanie+vymennik,brzdy 312mm+ jednohmota HDS-57+FMIC+ soft by BH-motor 199PS - 407Nm
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
Miloši, vím, že mě to čeká, ale pokud mám možnost vyhnout se elektronickému teroru,/ protože půjdu pouze do ojetého auta/ budu prodlužovat životnost popelnice...A klidně poté půjdu, jak píše citronáda např. do P 306 s motorem 1,9 d/možná i TD/, jen sehnat auto s dobrou zadní nápravou a motorem, který nemá milion..Ale dodávku...kterou? Všechny jsou buď nízké, hnusné nebo se zkurveným motorem/konstrukčně/. a abych u těchto skvostů vyndaval žhavičky celý den , popřípadě vyndaval motor kvůli každé hovadině, to mi nehrozí..Protože koupit dodávku, kde zvednu kapotu a vidím celý agregát /a ne abych koukal pod okno, jestli tam vůbec je/už nenajdu..Ale tahle moderní zaostalost má jednu nevýhodu, po případné bouračce, což mezi dnešními natuněnými debily není nic nemožného je po mně..Protože vnitřní koroze, která není vidět, je smrtelná...Stojím na parkovišti s 20 letým sráčem , mám zimní gumy že bych mohl jet do Norska a vedle stojí skvost za půl mega minimálně se všemi vyfikundacemi moderní doby a ten kretén má sjeté letní gumy široké jako u formule 2...Tak z těchhle idotů s mobilem přilepeným u ucha mám strach... 
nepropadat panice...
-
burton.b22