Smoke píše:zákaz focení točení vynášení info sdílení a já nevim co všechno, takže bohužel....
ale jinak něco podobného http://www.youtube.com/watch?v=ieVDfnUKN9s
Jaky hybrid pro cca 230Hp??
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Seat Leon 1.9TDI 100kw - Ukradeno
Audi A4 - FB S764, EGR & KAT OFF, 288 brzdy, jednohmota HDS, FK -40mm, 17" alu, celopolep silver-grey matt
Aktual : Seat Toledo 1.9tdi ASV - zatim jen zakl servis a 17ky
Audi A4 - FB S764, EGR & KAT OFF, 288 brzdy, jednohmota HDS, FK -40mm, 17" alu, celopolep silver-grey matt
Aktual : Seat Toledo 1.9tdi ASV - zatim jen zakl servis a 17ky
Tak aspoň približnu cenu by si prezradiť mohol a približné údaje....Smoke píše:zákaz focení točení vynášení info sdílení a já nevim co všechno, takže bohužel....
ale jinak něco podobného http://www.youtube.com/watch?v=ieVDfnUKN9s
-
Smoke
- Aktivista
- Příspěvky: 2608
- Registrován: 24 bře 2006, 12:00
- Bydliště: kousek od Brna
- Kontaktovat uživatele:
nemohol, nejsu prodejce. a údaje chceš jaké? že dá 250k ? cenu si vygoogli, nebo repas, to už je na každým co zvolí. nebo tdiclub.com prodávaj nachystané s baňkou, se svodama atd. stačí hledat 
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
všechno je o seřízení a nastavení. Pro toho, kdo to chce namontovat, jezdit a nic neřešit určitě nové. Ten hybrid (1756 ve svodech) má nevýhodu, že se v něm vrtalo víc lidí a stejně to nakonec musíte nastavit na autě a pohrát si s tím. Ale zase je levnější a zástavba jednoduchá. Měl jsem tu čest s montáží 3 hybridů a do 2 jsem musel zasáhnout, nebylo to přesně podle mého gusta. Ale všechny jezdí do teď, najeto mají mezi 40-70 tis a všechny OK. Ale nové je nové to je známá věc...Smoke píše:mirkuv graf je pěknej, ale takto pěkné se zas tak často nevidí, a často s tym bývá problém a zejména s životností.
a 2260 vyváženou jsem viděl do 182t ot, a dle mapy je bezpečná hranice 185t, divné že každé vyvažuje jinak
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 
já sem našel tady http://www.darksidedevelopments.co.uk/p ... rsion.html v přepočtu na naše vychází kolem 25 tis doprava něco kolem tisícovky. Je to už upravený na podtlak. Mají tam i příruby, redukce a těsnění zatím jsem levnější variantu nenašel. Hledám dál času dosti 
Leon ASZ, fmic, GTB 1756, 209PS 457Nm mírný kouř, Brembo 323mm a 280mm
V roce 2007 jsem měl se 1756VK 234 PS, 507 Nm a nijak extra jsem ho nenastavoval.
Jestli už někdo uvažuje nad úpravou výfuku, tak je to jasná volba.
Jelikož jsem vzdal stavbu mého Transportéra, asi půjde 1756VK do G4 ( vyvážené je do 222 t. s grafem ).
Pak bych třeba dal pár foto.
Jinak u G4 4x4 budu s tímhle turbem asi držitelem světového rekordu- výměna turba mi trvá pouhých 20 min.
Jestli už někdo uvažuje nad úpravou výfuku, tak je to jasná volba.
Jelikož jsem vzdal stavbu mého Transportéra, asi půjde 1756VK do G4 ( vyvážené je do 222 t. s grafem ).
Pak bych třeba dal pár foto.
Jinak u G4 4x4 budu s tímhle turbem asi držitelem světového rekordu- výměna turba mi trvá pouhých 20 min.
MORE POWER?
DIESELPOWER!
Touran 2.0TDI Freestyle Dieselpowe®
DIESELPOWER!
Touran 2.0TDI Freestyle Dieselpowe®
já mám od Ondřeje tenhle hybrid a nadmíru jsem spokojenej!za mě doporučuji! akorád to chce ještě vstřiky a dá se na něm přes 230ps...Jeny píše:Tak tohle mě taky zajímá. Jsem v podobné situaci. ASZ fmic..... Dost mě zaujalo toto turbo http://www.turbosport.cz/1702-tsa220.html ještě před vánoci bylo za 24 tis
SEAT LEON FR ARL TDIFUN 271PS/521NM ,EGR,KAT OFF,MAF OFF,HDS,SACHS PERFORMACE,HP Sporting,BRZDY 330x30 4píst\288x22,WEBASTO R+,"R" komplet paket,sedáky RECARO 4(polokůže),...takže vlastně naftový Rko 
Daily-T4 mulťák acv
Daily-T4 mulťák acv
-
Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Netusim proc tomu tak bylo, mohu se jen dohadovat. Jen se zeptam - dal jsi pozadavek na dovyvazeni na vyssi otacky? ... ale ono i tak se mi to nezda, protoze kdyz tomu jinak neni, dovyvazuji to v ramci spektra pracovnich otacek.sh.w píše:Daval jsem jim taky na prevyvazeni gtb2260vk a poslali mi diagram na mail,tak jsem koukal a sotva to vyvazily do 164t
Jeto dobre nebo spatne vyvazene? Zajimala by mne reakce od Foresta
Jinak pokud to bylo pouzite turbo, mohlo se stat, ze pak uz to lezlo moc vysoko a bylo to nedovyvazitelne bez nutnosti repase (pozn.: to dost lidi zaskoci, kdyz da Oleg turbo na vyvazovacku a rekne jim, ze je to zrale na repas) - to vskutku nevim, nejsem jejich obchodni zastupce, mas pusu, mel jsi tam zavolat a zeptat se. Pochybuju, ze kdyby sis rekl o vyvazeni na vyssi otacky a on tak neucinil, ze by to odeslali bez komentare. Ja z toho neprofituju takze to nehodlam ani resit. Jimovi treba nedovyvazili nad 200tis. RPM z duvodu, ze si o vice nerekl, takze mu to vyvazili na 182tis. RPM.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
O pozadavek na vyssi otacky jsem nezadal,namerili max 0.77gPkForest píše:Netusim proc tomu tak bylo, mohu se jen dohadovat. Jen se zeptam - dal jsi pozadavek na dovyvazeni na vyssi otacky? ... ale ono i tak se mi to nezda, protoze kdyz tomu jinak neni, dovyvazuji to v ramci spektra pracovnich otacek.sh.w píše:Daval jsem jim taky na prevyvazeni gtb2260vk a poslali mi diagram na mail,tak jsem koukal a sotva to vyvazily do 164t
Jeto dobre nebo spatne vyvazene? Zajimala by mne reakce od Foresta
Jinak pokud to bylo pouzite turbo, mohlo se stat, ze pak uz to lezlo moc vysoko a bylo to nedovyvazitelne bez nutnosti repase (pozn.: to dost lidi zaskoci, kdyz da Oleg turbo na vyvazovacku a rekne jim, ze je to zrale na repas) - to vskutku nevim, nejsem jejich obchodni zastupce, mas pusu, mel jsi tam zavolat a zeptat se. Pochybuju, ze kdyby sis rekl o vyvazeni na vyssi otacky a on tak neucinil, ze by to odeslali bez komentare. Ja z toho neprofituju takze to nehodlam ani resit. Jimovi treba nedovyvazili nad 200tis. RPM z duvodu, ze si o vice nerekl, takze mu to vyvazili na 182tis. RPM.
Turbo bylo pouzite ale melo najeto jen par tisic km,bez vule.Dal se novy compressor z duvodu mirnych sekancu na lopatkach a maticka se dala taky puvodni (uz obrousena)Kdyz turbo dorazilo po vyvazeni ke mne,koukam a maticka v puvodnim stavu,nedotknuta.Volal jsem tam a ze nekdy se to stava,ze neni potreba nic ubrusovat z matky,je to mozny vubec to takhle trefit?
Jeste jsem zadal at k turbu prilozi diagram o vyvazeni,ten nedosel,na treti moji zadost ho poslali na meil,s tim ze se omlouvaj,nejela tiskarna.
Znamy taky daval mirne jetou 2260 na vyvazeni,bez zadosti na vyssi ot. a slo to pres 180t.
GIV 4x4 (AJM 85kw)=vymena za ASZ>KAT-EGR-MAF off,
hybrid_firad+80%_FMIC_Sachs Race_vyfuk D70_
brake 312mm+DSPF_18'' OZ_HP-Sporting+H&R
2xxhp 5xxNm
hybrid_firad+80%_FMIC_Sachs Race_vyfuk D70_
brake 312mm+DSPF_18'' OZ_HP-Sporting+H&R
2xxhp 5xxNm