Stránka 3 z 9

Napsal: 13 led 2013, 12:22
od peeeetr
Smoke píše:zákaz focení točení vynášení info sdílení a já nevim co všechno, takže bohužel....
ale jinak něco podobného http://www.youtube.com/watch?v=ieVDfnUKN9s
:shock:

Napsal: 13 led 2013, 12:53
od Martin.D
Smoke píše:zákaz focení točení vynášení info sdílení a já nevim co všechno, takže bohužel....
ale jinak něco podobného http://www.youtube.com/watch?v=ieVDfnUKN9s
Tak aspoň približnu cenu by si prezradiť mohol a približné údaje....

Napsal: 13 led 2013, 13:24
od Smoke
nemohol, nejsu prodejce. a údaje chceš jaké? že dá 250k ? cenu si vygoogli, nebo repas, to už je na každým co zvolí. nebo tdiclub.com prodávaj nachystané s baňkou, se svodama atd. stačí hledat ;)

Napsal: 13 led 2013, 13:31
od MirekX
Smoke píše:mirkuv graf je pěknej, ale takto pěkné se zas tak často nevidí, a často s tym bývá problém a zejména s životností.
a 2260 vyváženou jsem viděl do 182t ot, a dle mapy je bezpečná hranice 185t, divné že každé vyvažuje jinak
všechno je o seřízení a nastavení. Pro toho, kdo to chce namontovat, jezdit a nic neřešit určitě nové. Ten hybrid (1756 ve svodech) má nevýhodu, že se v něm vrtalo víc lidí a stejně to nakonec musíte nastavit na autě a pohrát si s tím. Ale zase je levnější a zástavba jednoduchá. Měl jsem tu čest s montáží 3 hybridů a do 2 jsem musel zasáhnout, nebylo to přesně podle mého gusta. Ale všechny jezdí do teď, najeto mají mezi 40-70 tis a všechny OK. Ale nové je nové to je známá věc...

Napsal: 13 led 2013, 13:55
od Jeny
já sem našel tady http://www.darksidedevelopments.co.uk/p ... rsion.html v přepočtu na naše vychází kolem 25 tis doprava něco kolem tisícovky. Je to už upravený na podtlak. Mají tam i příruby, redukce a těsnění zatím jsem levnější variantu nenašel. Hledám dál času dosti :)

Napsal: 13 led 2013, 14:03
od Smoke

Napsal: 13 led 2013, 14:22
od Jeny
ty jo díky za odkaz. Hned jdu navázat spojení jestli bude za tu cenu tak je to bomba

Napsal: 13 led 2013, 14:56
od Bóďa
V roce 2007 jsem měl se 1756VK 234 PS, 507 Nm a nijak extra jsem ho nenastavoval.
Jestli už někdo uvažuje nad úpravou výfuku, tak je to jasná volba. 8)
Jelikož jsem vzdal stavbu mého Transportéra, asi půjde 1756VK do G4 ( vyvážené je do 222 t. s grafem ).
Pak bych třeba dal pár foto. :)
Jinak u G4 4x4 budu s tímhle turbem asi držitelem světového rekordu- výměna turba mi trvá pouhých 20 min. (noteeth)

Napsal: 13 led 2013, 18:04
od atlas
sem zvedavej jak se povede uz mam gtb1756vk na stole :) prijde zastavet do o1 4x4 agr :)

Napsal: 13 led 2013, 18:19
od Jeny
Se tady nějak roztrhl pytel s těma 1756 :-D . Já mám zažádáno jenom čekám na odpověď ;)

Napsal: 13 led 2013, 18:29
od krejča
Jeny píše:Tak tohle mě taky zajímá. Jsem v podobné situaci. ASZ fmic..... Dost mě zaujalo toto turbo http://www.turbosport.cz/1702-tsa220.html ještě před vánoci bylo za 24 tis
já mám od Ondřeje tenhle hybrid a nadmíru jsem spokojenej!za mě doporučuji! akorád to chce ještě vstřiky a dá se na něm přes 230ps...

Napsal: 13 led 2013, 20:24
od Forest
sh.w píše:Daval jsem jim taky na prevyvazeni gtb2260vk a poslali mi diagram na mail,tak jsem koukal a sotva to vyvazily do 164t :?
Jeto dobre nebo spatne vyvazene? Zajimala by mne reakce od Foresta
Netusim proc tomu tak bylo, mohu se jen dohadovat. Jen se zeptam - dal jsi pozadavek na dovyvazeni na vyssi otacky? ... ale ono i tak se mi to nezda, protoze kdyz tomu jinak neni, dovyvazuji to v ramci spektra pracovnich otacek.

Jinak pokud to bylo pouzite turbo, mohlo se stat, ze pak uz to lezlo moc vysoko a bylo to nedovyvazitelne bez nutnosti repase (pozn.: to dost lidi zaskoci, kdyz da Oleg turbo na vyvazovacku a rekne jim, ze je to zrale na repas) - to vskutku nevim, nejsem jejich obchodni zastupce, mas pusu, mel jsi tam zavolat a zeptat se. Pochybuju, ze kdyby sis rekl o vyvazeni na vyssi otacky a on tak neucinil, ze by to odeslali bez komentare. Ja z toho neprofituju takze to nehodlam ani resit. Jimovi treba nedovyvazili nad 200tis. RPM z duvodu, ze si o vice nerekl, takze mu to vyvazili na 182tis. RPM.

Napsal: 13 led 2013, 21:01
od moucha
Je to tak, já jsem o vyvážení do vyšších otáček výslovně žádal.

Napsal: 13 led 2013, 22:54
od sh.w
Forest píše:
sh.w píše:Daval jsem jim taky na prevyvazeni gtb2260vk a poslali mi diagram na mail,tak jsem koukal a sotva to vyvazily do 164t :?
Jeto dobre nebo spatne vyvazene? Zajimala by mne reakce od Foresta
Netusim proc tomu tak bylo, mohu se jen dohadovat. Jen se zeptam - dal jsi pozadavek na dovyvazeni na vyssi otacky? ... ale ono i tak se mi to nezda, protoze kdyz tomu jinak neni, dovyvazuji to v ramci spektra pracovnich otacek.

Jinak pokud to bylo pouzite turbo, mohlo se stat, ze pak uz to lezlo moc vysoko a bylo to nedovyvazitelne bez nutnosti repase (pozn.: to dost lidi zaskoci, kdyz da Oleg turbo na vyvazovacku a rekne jim, ze je to zrale na repas) - to vskutku nevim, nejsem jejich obchodni zastupce, mas pusu, mel jsi tam zavolat a zeptat se. Pochybuju, ze kdyby sis rekl o vyvazeni na vyssi otacky a on tak neucinil, ze by to odeslali bez komentare. Ja z toho neprofituju takze to nehodlam ani resit. Jimovi treba nedovyvazili nad 200tis. RPM z duvodu, ze si o vice nerekl, takze mu to vyvazili na 182tis. RPM.
O pozadavek na vyssi otacky jsem nezadal,namerili max 0.77gPk
Turbo bylo pouzite ale melo najeto jen par tisic km,bez vule.Dal se novy compressor z duvodu mirnych sekancu na lopatkach a maticka se dala taky puvodni (uz obrousena)Kdyz turbo dorazilo po vyvazeni ke mne,koukam a maticka v puvodnim stavu,nedotknuta.Volal jsem tam a ze nekdy se to stava,ze neni potreba nic ubrusovat z matky,je to mozny vubec to takhle trefit?
Jeste jsem zadal at k turbu prilozi diagram o vyvazeni,ten nedosel,na treti moji zadost ho poslali na meil,s tim ze se omlouvaj,nejela tiskarna.
Znamy taky daval mirne jetou 2260 na vyvazeni,bez zadosti na vyssi ot. a slo to pres 180t.

Napsal: 14 led 2013, 07:08
od Forest
Nevim, kdyztak napis jmeno, mesto a datum a mohu se poptat.