já mám sadu z unimaxu za 3000 a zatím vždycky vyskočilo celkem v klidu. Při lisování je v tom pěkně cit. Víc času zabere očištění a vypucování těchlice, než lisování ložiska ven a pak zpět.jericho-3 píše:Origoši, nevím co máš proti trapézu, u normální těhlice s normálním radiálním ložiskem je to nejšetrnější nalisování , jaké je..Mám možnost lisu a dělám to /samozřejmě ne velké dodávky/ právě takhle.. Právě lis může zaprvé zkurvit těhlici/ohnout/ a za druhé je necitlivý, ono pumpovat s cigárem v hubě je samozřejmě snažší, ale viděl jsem nalisované ložisko křivě, díky tomu, že byl velký lis a rychlá práce..Trapéz ti přesně dává vědět, jak tam ložisko jde , tam nic nezkurvíš. Dělá se to v klidu, pomalu , ale pomalu. profesionální neznamená vždy dobrý..A středního kroužku se člověk může dotknout pouze při nalisovávání náboje a to právě trapézem udělám lépe než lisem..
výroba stahováku na ložiska kol octavia 1 tdi
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
- origoš
- Aktivista
- Příspěvky: 4149
- Registrován: 23 led 2006, 14:21
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
No právě pumpovat. Já jsem psal pořádnej lis. To znamená hydraulika s elektrickou pumpou ovládanou pedálem, manometrm cejchovaným v tunách, hezky si k tomu sednout, obě ruce volnné a vidím, kolik tlačím. Samozřejností jsou přípravky na podložení, aby to bylo kolmo a další co k tomu patří. A hlavně trochu toho strojnického citu. Já to tak dělám 40 let, zatím jsem žádnou těhlici neohnul, neměl ani jednu reklamaci, tak se nediv, že to považuji takhle za nejlepší.Origoši, nevím co máš proti trapézu, u normální těhlice s normálním radiálním ložiskem je to nejšetrnější nalisování , jaké je..Mám možnost lisu a dělám to /samozřejmě ne velké dodávky/ právě takhle.. Právě lis může zaprvé zkurvit těhlici/ohnout/ a za druhé je necitlivý, ono pumpovat s cigárem v hubě
Proti gustu žádnej dišputát. Kdo chce točit matkou, ať točí.
Krásné předpisové videaThrashTheTrash píše:Nedávno jsem se díval zde http://www.youtube.com/watch?v=3ue4NMI2KQI
a tady to vypadá krásněale jde to někde koupit ty sady a přípravky?To bude palba jak prase ale myslím že se to dá vymyslet,ale chce to trochu představivosti.
Já mám lis a kolikrát vypodložit tu těhlici a nejednou se mi stalo že sem lisoval, podložil to prostě dobře,ale to ložisko tam drželo fest a zohnul jsem u těhlici!
http://www.uni-max.cz/sada-pro-vymenu-lozisek-17-ks/d/Re-volt píše:Krásné předpisové videaThrashTheTrash píše:Nedávno jsem se díval zde http://www.youtube.com/watch?v=3ue4NMI2KQI
a tady to vypadá krásněale jde to někde koupit ty sady a přípravky?To bude palba jak prase ale myslím že se to dá vymyslet,ale chce to trochu představivosti.
Já mám lis a kolikrát vypodložit tu těhlici a nejednou se mi stalo že sem lisoval, podložil to prostě dobře,ale to ložisko tam drželo fest a zohnul jsem u těhlici!
Mámm tohle a taky to jde,neříkám,že jak na videu,ale rozhodně univerzálněji a na malejch autech to uděláš na voze a když ne,tak super podložek pod lis kolik chceš.Cena není tak hrozná,už je to několkrát zaplacený.
Origoš- měl jsem na mysli lis číňana, který se po napumpování nejdřív schoulí do kotoulu, potom se vymezí vůle a teprve tlačí..Takže člověk neví, kdy zabere, kdy to jde natvrdo, apod..Na budíku naskatují tuny a hovno se děje a člověk neví, kdy to vystřelí a zabije obsluhu..Mám spíš problém vylisování ložiska, když se mi nechce vyvařovat klec, tak jsem přístupný lisu, ale stane se to, co jsem popsal...
Ale jestli máš mašinu , citlivou a silnou, je to něco jiného...Takže točím a točím..
Ale jestli máš mašinu , citlivou a silnou, je to něco jiného...Takže točím a točím..
nepropadat panice...
já bych neřekl že to lisuje přes kuličky. Je to blbě vidět, ale ta podložka se podle mě opírá o ložisko, ne o těhlici..origoš píše:No právě pumpovat. Já jsem psal pořádnej lis. To znamená hydraulika s elektrickou pumpou ovládanou pedálem, manometrm cejchovaným v tunách, hezky si k tomu sednout, obě ruce volnné a vidím, kolik tlačím. Samozřejností jsou přípravky na podložení, aby to bylo kolmo a další co k tomu patří. A hlavně trochu toho strojnického citu. Já to tak dělám 40 let, zatím jsem žádnou těhlici neohnul, neměl ani jednu reklamaci, tak se nediv, že to považuji takhle za nejlepší.Origoši, nevím co máš proti trapézu, u normální těhlice s normálním radiálním ložiskem je to nejšetrnější nalisování , jaké je..Mám možnost lisu a dělám to /samozřejmě ne velké dodávky/ právě takhle.. Právě lis může zaprvé zkurvit těhlici/ohnout/ a za druhé je necitlivý, ono pumpovat s cigárem v hubě
Proti gustu žádnej dišputát. Kdo chce točit matkou, ať točí.
Co je to dobrý, je stahovák na vnitřní kroužek, já ho navařuju a revezním kladivem zcukám dolů,abych nemusel brousit.
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
-
Jarda S.
- Aktivista
- Příspěvky: 4310
- Registrován: 13 lis 2010, 18:11
- Bydliště: Netolice, největší prdel v republice
pokud lisuje spolu s nábojem tak to jinak nejde, ložisko je trošku utopený v těhlici tak by ho tam nijak nedostalBiimbo píše: já bych neřekl že to lisuje přes kuličky. Je to blbě vidět, ale ta podložka se podle mě opírá o ložisko, ne o těhlici..
ještě poznámka k videu: všimli ste si že při povolování poloosy a nasazení toho přípravku na náboj pak zabírá za závity kolových šroubů ?
Navara 2.5dci 126kw
Passat AVF 96kw
Passat AVF 96kw
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34084
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Já na to taky koukal, jak krásně povolil hlavní herec klipu na reklamu stahováku matku poloosy, dělá to na mne dojem, že dělá ve VW v kanceláři..A cose týče tankového utahováku, mohl bys poslat foto, jsem starší tankový mechanik T 54-55, ale u nás v dílnách na SO těchto tanků tyhle věcičky byly v bednách zapečetěné pro příklad války..různé stahováky, přípravky apod..Já je osobně viděl pouze ve voskovém papíře , když tu bednu ve skladu otevřeli..Takže tam jsem pochopil, že bychom válku prosrali, protože s tím nikdo neuměl a technik pluku jakbysmet..Takže jsme dávali např. pojezďáky ohnutým žebříkem a hlavní nástroj bylo kladivo a pajcer...Stejně jako v JZD Chvojkovice -Brod... 
nepropadat panice...
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34084
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34084
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
u jakýho auta z koncernu to ložisko konkrétně myslíš?Jarda S. píše:pokud lisuje spolu s nábojem tak to jinak nejde, ložisko je trošku utopený v těhlici tak by ho tam nijak nedostalBiimbo píše: já bych neřekl že to lisuje přes kuličky. Je to blbě vidět, ale ta podložka se podle mě opírá o ložisko, ne o těhlici..
ještě poznámka k videu: všimli ste si že při povolování poloosy a nasazení toho přípravku na náboj pak zabírá za závity kolových šroubů ?
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
- origoš
- Aktivista
- Příspěvky: 4149
- Registrován: 23 led 2006, 14:21
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Povídali, že mu hráli.Postup naprosto špatný! S těmi přípravky na videu to tak být musí, ale to je špatně. Nejdřív ložisko do těhlicepokud lisuje spolu s nábojem tak to jinak nejde, ložisko je trošku utopený v těhlici tak by ho tam nijak nedostal
a teprve potom
náboj do ložiska.
Je třea si uvědomit, že kuličky s dráhou mají bodový styk. Mám změřeno, že podle typu a stavu síla k nalisování vnějšího kroužku je mezi 1 až 3,5tuny, u větších aut a u nepojištěných segerovkou i přes 5 tun. Když se to tlačí přes kuličky, tak to nemůže prověhnout bez následků.
Jde to tam nahulákat i kladivem, ale je to "řemeslo braň se".