Stránka 3 z 5
Napsal: 22 úno 2013, 21:22
od eazy20
a na vstup/vystup IC si pouzil tie redukcie??
Napsal: 23 úno 2013, 07:39
od Ladas
jj

Napsal: 24 úno 2013, 18:55
od leon ALH
Vici píše:jenže aby to vykličkoval z ARL IC někam dopředu, to by bylo něco....
já bych to nijak nehrotil, nepamatuju si že bych s ARL IC a origo vedením vzduchu s 200PS měl nějak problém s teplotou i v létě, konkrétní hodnoty si už nepamatuju
na jaře vyměním hadici vpravo dole za novou - trošku to tam pouší olej a nové gumičky nepomohly a asi se vydám za funem na brzdu, kolik z toho leze po 30tkm od úpravy a s retardérem
Jinak Láďo pěkná práce! hadice a trubku od klimy jsi měnil?
Asi na kolko koni stači IC z ARL? popr. aky tlak max?
Napsal: 24 úno 2013, 20:03
od Forest
Dobre Ladas, moc dobre! Delas mi radost, konecne se rozvine potencial, jsem vice, nezli zvedav.
... jen si dovolim dotaz (nebot z fotek to neni 100%) - neslo by to nejak "vykouzlit" to sani na druhou strana (Passat)? Jsem si vedom, ze by bylo treba aby nejak vyresit odvetrani, ale verim, ze by to za to stalo, nebot poznamka ohledne teploty je realna. Navic, verim, ze by se zkratil cely saci trakt.
Ale rozhodne hodne dobry a jsem ze jsi do toho konecne prastil!
Napsal: 24 úno 2013, 20:24
od Ladas
Tak určitě by to šlo ale já tam chci origo dekl a vzhledem k tomu že můj cíl je nekouřit a mít "rozumný" výkon a spotřebu je tohle estetický (ve finále bude černý komaxit polomat)
Napsal: 24 úno 2013, 21:30
od luigi5
Vypada to velice rozumne, a no to co to asi vyzaduje za spoust nouzovych reseni na rotacce, tak si myslim ze velice zajimave a ciste (na moznosti) vyreseno. Takze dakazano, ARL IC jde in a rotacku, ale je to prace
Jinak si doposud jezdil pouze na ASZ vedeni ze ano?
Napsal: 25 úno 2013, 17:03
od Ladas
neřekl bych nouzových jediná nouze byla se spodní klima hadicí z kompresoru do chladiče vše ostatní je jen nandat úprava držáku čerpadla byla za 10 minut vyřešena a předtím jsem měl vše jako ASZ
Napsal: 25 úno 2013, 23:05
od Bengal
Ukážková práca

Napsal: 25 úno 2013, 23:16
od TDI tech
No tak ukazkovu pracu si predstavujem trochu inak, ale ujde to. Postrada to umelecky dojem to jedine co sa tomu da vytknut.
Napsal: 26 úno 2013, 08:18
od subz3ro_tdi
Tak schvalne, co ti umelecky kazi dojem? Ze su tam 3 druhy kolien a kazde inej farby? Ale chod prosim ta...

Napsal: 26 úno 2013, 11:13
od TDI tech
Zvarat to mohol TIGom a fukat formovacku. Tie plasty sa tiez dali vyrezat setrnejsie. Aj nejaku tu povrchovu upravu by to mohlo dostat. Aspon prebehnut skocbraitom a ofuknut nejakou farbou. Sparvil som to tak a nebola to nejaka extra robota naviac, akurat som tomu venoval cas naviac. Tiez niesom nijaky Picasso, ale rozhodne mi to tam nekrici a az ked sa clovek zakuka tak vidi ze tam nieco je co tam byt nema. Veci niesu len o funkcnosti, ale aj oku by mali polahodit. To je cele. Ja viem ze ma ukamenujete, bohuzial som chorobny perfekcionista a ludia co ma poznaju ma zato nemaju v laske.
Napsal: 03 bře 2013, 20:52
od Ladas
asi jsi nečetl pořádně že to je mezifáze momentálně jsem se vrátil z itálie a prostě jsem timhle autem chtěl jet,a barvě hadic nesejde jde o jejich funkci a ta fordge je přesně na tenhle pohyb natvarovaná a vyrobená,plasty nevím jaký řešíte žádný tam nejsou a povrchová úprava taky bude ale až to bude finálovka a bude na to čas....
Napsal: 03 bře 2013, 21:05
od Jeny
Svařování tigem je hezká věc ale pokud to člověk nemá doma nebo známého, který má možnost v práci, tak je to celkem drahá estetika
Napsal: 11 bře 2013, 21:19
od Ladas
napínák objeven po 2 dnech pátrání a zkoušení dílů....

Napsal: 11 bře 2013, 21:39
od r.martinec
know-how?
ale zase na druhou stranu zas tolik dolů s tou trubkou jít nemůžeš,už by pak vadila nádobka.mám taky 60mm.