Stránka 3 z 4
Napsal: 18 bře 2013, 21:07
od sniper--
a mas na tom kole aretacni kolik na prumer 6mm nebo ten silnej kul tusim ze na prumer 16mm.Postav ten motor upne na znacky, jestli bude haprovat volnobeh,dosteluj davku nafty, to je ten sroubek M8 zajistenej matkou na kterej je ochranej plisek.... je nad vstrikovacima trubkama.
Ja daval cerpadlo z G3 a zadnej problem.
Napsal: 19 bře 2013, 14:15
od palas88
takhle sem to dělal, vše na značky, čerpadlo bylo na ten velkej kůl tu 16ku, zaaretoval jsem, naplnul rozvodak, po dlouhým točení to chytlo, přidat nafty sem taky zkoušel, to nepomohlo,strašnej kouř z vyfuku... tipuju že je něco s čerpadlem nebo mám prostě jiný.
Napsal: 19 bře 2013, 15:20
od slovacek.milos
sniper-- píše:a mas na tom kole aretacni kolik na prumer 6mm nebo ten silnej kul tusim ze na prumer 16mm.Postav ten motor upne na znacky, jestli bude haprovat volnobeh,dosteluj davku nafty, to je ten sroubek M8 zajistenej matkou na kterej je ochranej plisek.... je nad vstrikovacima trubkama.
Ja daval cerpadlo z G3 a zadnej problem.
a kde se nachází značka na vačce?
Napsal: 19 bře 2013, 19:27
od MemphisR
Vyměnil jsi jen čerpadlo nebo i držák čerpadla? Bosch a Lukas mají jiné a pak to nejde nastavit

Napsal: 19 bře 2013, 19:38
od slovacek.milos
jo ale když stím kroutíš jak hloupý s hodinama tak ti to bude držet volnoběh

Napsal: 19 bře 2013, 20:10
od palas88
u vačky sem použil značky od mechošu co tam dělali rozvody, věřím jim prostě, nechtělo se mi shazovat víko a zajistit tu vačku na druhe straně, no o držáku sem taky četl že by se měl vyměnit ale to moje čerpadlo bosch co sem tam daval (pořád nevim jestli je to fakt nějaky co tam ma byt, buhvi z čeho to na tom vrakaču stahli) a stačilo jen trošku flexou a brusnym kotoučem vzít pár milimetru z takovýho masivního držáku. musel sem teda koupit delší šrouby a podložky tlustý protože to kolo čerpadla nebylo v jedné ose s vačkovým takže čerpadlo muselo jít o kousek k převodovce. jinak už vše bez problemu, nahazel sem trubky, zaaretoval čerpadlo, čeknul kliku na setrváku, napnul sem, projel to 2x ráčnou, všecko se zase vratilo na svoje značky.... nastartoval většínou až na laně to šlo....
Napsal: 19 bře 2013, 21:49
od slovacek.milos
[quote="palas88"]
máš těžko, rozvody se dělají setrvák na značku, vačka se sraženým kolem na pravítko, čerpadlo povolené zakolíkované a v tom napneš rozvody stručně řečeno,
pak vše utáhneš
čerpadlo se montuje vyčistěné seřízené pro daný typ motoru
palas nejsi ale totál blb příběh vyučeného automechanika:
na vačce jsem našel značku ale na klice ne tak jsem ji neřešil, motor nešel protočit tak jsem povolil hlavu o centimetr a motorem šlo protáčet

Napsal: 19 bře 2013, 21:51
od ezop
už se s tim jebeš tak dlouho misto toho aby si zhodil ten dekl a podival se tomu na zub.Taky jsem měl jednou podobny problem.Zhodil jsem viko a zjistil jsem že mam čerpadlo otočene o 180stupnu misto by střikalo do prvniho valce (když šel pist nahoru do vznětu)tak střikal do 4když byly ventily otevřene a šlo to do vyfuku.I přesto to chytalo ale dym černy jak prase hnusnej zvuk a nedrželo samozřejmě volnoběh.
Napsal: 19 bře 2013, 22:11
od UchoTD
tak zhodit veko je dosť roboty...

Napsal: 19 bře 2013, 22:28
od sniper--
UchoTD píše:tak zhodit veko je dosť roboty...

No kord u feldy

Napsal: 19 bře 2013, 22:30
od sniper--
slovacek.milos píše:sniper-- píše:a mas na tom kole aretacni kolik na prumer 6mm nebo ten silnej kul tusim ze na prumer 16mm.Postav ten motor upne na znacky, jestli bude haprovat volnobeh,dosteluj davku nafty, to je ten sroubek M8 zajistenej matkou na kterej je ochranej plisek.... je nad vstrikovacima trubkama.
Ja daval cerpadlo z G3 a zadnej problem.
a kde se nachází značka na vačce?
Takovej odbornik a pta se?

samozdrejme ze jsem myslel drazku ve vacce a srazeny kolo je snad samozdrejmosti.
Napsal: 19 bře 2013, 22:38
od UchoTD
myslím,že on sa pýtal ironicky prave preto,že nieje značka,ale použiva sa pravítko.

Napsal: 19 bře 2013, 22:45
od sniper--
vsak ja vim,taky jsem ty ironie drobet pridal v tom ze se pta

Napsal: 19 bře 2013, 22:57
od slovacek.milos
sniper-- píše:vsak ja vim,taky jsem ty ironie drobet pridal v tom ze se pta

tak ono na té vačce nějaká značka je a pak se něco hledá na plechu,
pokud se aktivně nezajímáš, nemáš autodata a manuály a rosteš jen jako automechanik z vody tak se to tak dělá všelijak
já byl taky blb ale měl jsem uchylkoměry, uměl si motor nastavit i bez znalostí o konkrétním typu naprosto přesně,
ale je lepší být všeználek jsou různé výdrby a lepe jim odoláš
z rozvodů mám respekt

Napsal: 19 bře 2013, 23:04
od sniper--
ja prave zase rozvody delam uplne nejradeji,teda na vw . Delam nekdy i troje do tydne

Co nesnasim a vyhejbam se tomu.... " potreboval bych pane zavarit vejfuk,novej davat nechci tak to tam nejak zalepte" to mam vzdycky nerva ale udelat to musis.