

Moderátoři: šulda, Moderátoři
Takze rikas dat jednohmotu jo? Na moje auto pry ale bohuzel jednohmota nejde...Huml píše:ty vibrace dělává setrvák, ale výměna pavděpodobně nepomůže, dal jsem na svoje auto trysky sprint 764 a bylo to ještě v pohodě, okamžitě po montáži trysek race 520 při sešlápnutí pedálu na podlahu a v rozmezí otáček 1600-2200 vibrace od motoru, dal jsem jednohmotu a je to pryč.
Velkou silou jsme na to nepusobili,nebylo potreba... jen jsme proste tocili kolem a celkem lehce? Takze rikas, ze pri takove vuli je setrvak po smrti jo? Po studenem staru to na volnobeh nedela nic.trojka píše:Nepíšeš jak velkou silou působíš na hřídel, ale předpokládám, že rukou toho moc nevivineš. Pak je setrvák po smrti, lépe pružiny, mělo by to být i hlučné a při volnoběhu po studeném startu to zřejmě bude rachtat. Vibrace způsobuje rozdíl v kroutícím momentu na klice(od jednotlivých dob motoru), který cyklicky urychluje a následně brzdí "otáčení" volné části setrváku. Jak už tady bylo řečeno. Ukončení této vibrace není dle mého záležitost otáček, ale snížením nárustu krouťáku motoru. Rozdíly se zmenšují a proto vibrace mizí.
240mm setrvák se v jednohmotě bohužel nedělá. Jinak k té vůli toho setrváku, těžko poznat v jakým je stavu podle vůle, Sachs setrváky jdou hodně těžko a jsou s malou vůlí, naproti tomu Luky např. 240mm, má vůli jak prase a mezi koncovejma polohama jde úplně volně, vždy je to daný tím vlastním setrvákem, porovnat to lze jedině tehdy jestli vemu od toho danýho typu novej a starej, žádný všeobecný návod jak určit v jakým stavu ten danej jetej setvák je, nenínielo píše:Takze rikas dat jednohmotu jo? Na moje auto pry ale bohuzel jednohmota nejde...Huml píše:ty vibrace dělává setrvák, ale výměna pavděpodobně nepomůže, dal jsem na svoje auto trysky sprint 764 a bylo to ještě v pohodě, okamžitě po montáži trysek race 520 při sešlápnutí pedálu na podlahu a v rozmezí otáček 1600-2200 vibrace od motoru, dal jsem jednohmotu a je to pryč.