Stránka 3 z 9
Napsal: 12 lis 2013, 22:20
od vilozx6
mirauh píše:veksll píše:co znamená v pohodě?
v pohodě je trysky a chip
140-150PS
Napsal: 12 lis 2013, 22:23
od acryll
u agr trysky+chip=130PS
s VA turbom je 160 akurát, to by sa este oplatilo
Napsal: 13 lis 2013, 09:23
od TDI tech
Tiez som toho nazoru ze do rotacky sa po ekonomickej stranke veci (pomer cena/vykon) najidealnejsie hodia dyzy Sprint764 a VA turbo po odladeni softu sa da realne dostat niekde na hranicu 160k. No a samozrejme jednohmota s organikou potom dlhy 5kvalt z Fabie , 288mm predne brzdy a uz sa zase eurokorunky sypu

Nema to vyznam
Napsal: 13 lis 2013, 09:38
od Vici
tak tak.. koupit ASZ nebo ideálně ARL a je to
Napsal: 13 lis 2013, 10:45
od bilix
zdra chlapy,jsem v tomo laik,vysvětlí mi někdo význam těchto slov AGR,ASZ,ARL,rotačka?Dík
Napsal: 13 lis 2013, 10:55
od subz3ro_tdi
AGR = Auto Groteskne Rychle
ASZ = Auto Skutocne Ziadane
ARL = Auto Rychlo Letargicke
a rotacku v hlave z toho budes mat teraz ty... tlacitko HLADAT smudlo

Napsal: 13 lis 2013, 11:00
od vilozx6
subz3ro_tdi píše:AGR = Auto Groteskne Rychle
ASZ = Auto Skutocne Ziadane
ARL = Auto Rychlo Letargicke
a rotacku v hlave z toho budes mat teraz ty... tlacitko HLADAT smudlo

Ale Stano veď aspoň nech má prehľad. To sú kódy motorov.
rotačka krochtačka - klasické čerpadlo
pumpee dizéé - elek. riadene vstrek.
pumpee dizéé - elek. riadene vstrek.

Napsal: 13 lis 2013, 12:51
od TDI tech
subz3ro_tdi píše:AGR = Auto Groteskne Rychle
ASZ = Auto Skutocne Ziadane
ARL = Auto Rychlo Letargicke
a rotacku v hlave z toho budes mat teraz ty... tlacitko HLADAT smudlo


Napsal: 13 lis 2013, 19:02
od Smoke
40tis svepomoci, kone nevim ale pres 200 urcite. Je na kazdym co kde koupi a co zvladne, takze bych netvrdil ze s 60tis je nerealne
Napsal: 13 lis 2013, 19:42
od subz3ro_tdi
Smoke píše:takze bych netvrdil ze s 60tis je nerealne
Tu bola rec o 250ps.... ak to (aj svojpomocne) zvladnes s 60 tis.Kc rozpoctom tak ti pridem osobne pogratulovat

Napsal: 13 lis 2013, 20:02
od Smoke
Jakej je rozdil v cene 1756 a 2260? Ostatni komponenty netreba menit, tzn s 2260 se pres 260k dostanes, takze?
Kdo na to nema at si to da udelat firme, to se pak netreba divit cene
Napsal: 13 lis 2013, 20:11
od Ladas
to smoke 200 za 40jde ale každej si SW doma neudělá a sám víš že to nejni jen o HW motoru takže za 40 určitě ne...
Napsal: 13 lis 2013, 20:25
od Smoke
Ja ale pocital i chip u MV pred nekolika lety, mozne to je, ne treba z new dilu, ja mel new jen vstriky
Jde o to ze se budes bavit s dvouma se stejnym vykonem a kazdy ti rekne jinou cenu co do toho dal, holt kazdy jde jinou cestou, otazka jaka je zrucnost a schopnost hledat
Napsal: 13 lis 2013, 20:30
od subz3ro_tdi
@Smoke: Tak zrovna u teba by som taketo kratkozrake pocty necakal.... Nechce sa mi tu vypisovat literaty, takze len v skratke.... Neviem nakolko si cital toto vlakno, ale chalan ma AGR motor r.v.1999 v seriovom stave (!!!). Ak si myslis ze tam das 2260 turbo a trysky z druhej ruky a odladis to na 250ps a je to za 60 tis.kc vybavene, tak sme asi kazdy uvazovanim niekde inde a dalej nema cenu sa o tom bavit.
Napsal: 13 lis 2013, 20:53
od Smoke
ano nema cenu psat, agr a co? Ja nez vymenil spodek tak trvalo rok a to uz jsem mel 1756, vymena za asz jen pro dobry pocit. Jinak vstriky jsem mel nove tak nevim jak ctes.