passat 96kw TDI/PD - axty X
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
Vašek Žabenský
- Sběrač informací
- Příspěvky: 49
- Registrován: 21 čer 2013, 11:40
já dělal zhoblovanou vačku a celkem dost na půlce palců a motor na volnoběh akorát klasicky pufal, jinak žral a jezdil normálně.
Teď už jsem si zvyknulže všem co měním oleje doporučuju že to zkontroluju a rovnou zavařím..
Teď už jsem si zvyknulže všem co měním oleje doporučuju že to zkontroluju a rovnou zavařím..
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
-
Vašek Žabenský
- Sběrač informací
- Příspěvky: 49
- Registrován: 21 čer 2013, 11:40
Vôbec neide? My ked sme riešili problém a zavarili tie záslepky tak bola ešte v p*iči váha vzduchu.Vašek Žabenský píše:Tak kluci je to v Pi.. K tomu všemu vyměměna váčka + hydra +přetěsněny vstřiky a auto furt nejede![]()
Co teď?????Má ještě někdo nápad?Myslím že je vše vyčerpáno
![]()
![]()
vw golf 1.9TDI,AHF, 81kw+race 520+egr kat off,MAF-off+ turbo by BH +ARL sanie+vymennik,brzdy 312mm+ jednohmota HDS-57+FMIC+ soft by BH-motor 199PS - 407Nm
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
-
Vašek Žabenský
- Sběrač informací
- Příspěvky: 49
- Registrován: 21 čer 2013, 11:40
Vá hu jsme měnili rok z5 auto se chovalo naprosto stejně.Tak si to shrňme.1,9 Tdi PD rv.2005 motor BJB.Najeto 180Tkm.Vyměněna váha,rozvody,odpojený kat,vyčištěný koš v nádrži,vyměnění tandémové čerpadlo,zaslepený egr,nová váčka,nové hydrozdvihy,přetěsněny vstřiky.CCa od 2000 do 2700 lehké škubání(vibrování)Auto táhne do 3 tisíc maximálka 160 někdy se zadaří 180.km-hPo čipu nejelo vůbec.

Slabá akcelerace pry jede na 70procent a nezahulí at mu šlapnu po krku nebo podřadím.Teď snad ješte zkusíme změřit atmosférický tlak ŘJ
Slabá akcelerace pry jede na 70procent a nezahulí at mu šlapnu po krku nebo podřadím.Teď snad ješte zkusíme změřit atmosférický tlak ŘJ
-
Vašek Žabenský
- Sběrač informací
- Příspěvky: 49
- Registrován: 21 čer 2013, 11:40
-
Vašek Žabenský
- Sběrač informací
- Příspěvky: 49
- Registrován: 21 čer 2013, 11:40
Tak stav pořád stejný.To jme už i vyměnili snímač tlaku paliva hodnota atmosférického tlaku se lišila 10ti bary ted sedí na chlup stejně s váhou,ale zase žádná změna. (wallbash)Ještě se vrátim k tomu tandému je ttiž z vrakáče bral jsem jeho funkčnost tak nějak 100centní.Musíme ho pro klid duše proměřit.
-
Vašek Žabenský
- Sběrač informací
- Příspěvky: 49
- Registrován: 21 čer 2013, 11:40
-
Vašek Žabenský
- Sběrač informací
- Příspěvky: 49
- Registrován: 21 čer 2013, 11:40
Nemáš to jedno??Nikdo mi taky neporadil změřit tlaky na Dvojkové Octavě která mí najeto 180tkm.Nelíbí se mi že když si sám zjistím závadu najde se někdo kdo pak dělá chytrého.Kde si byl celou dobu???Mohl jsi mi to poradit a při výměně vymleté váčky a vymačkaných hyder,které musely tak jako tak ven nezjistíš že máš v hajzlu ventily.Nepíšu to tady všechno proto abych se s někým dohadoval,ale aby to někomu pomohlo pokud se jeho auto bede chovat stejně 
Jaká byla rovnoměrnost chodu podle VAGu, když to mělo tak mizerný tlaky? Řešim něco podobnýho s jednim BLS. Kochal sem se VAGem asi 50km, ale všechny hodnoty v normě. Tlaky sem taky ještě neměřil.
Daj se zjistit VAGem? Prej nějak při startování s odpojenou naftou měříš rychlost otáčení kliky a podle toho si diagnostika dopočítá tlaky...
PS: auto chytá jako fík v létě v zimě.
Daj se zjistit VAGem? Prej nějak při startování s odpojenou naftou měříš rychlost otáčení kliky a podle toho si diagnostika dopočítá tlaky...
PS: auto chytá jako fík v létě v zimě.
Oct asv 2000, DieselPower
-
Vašek Žabenský
- Sběrač informací
- Příspěvky: 49
- Registrován: 21 čer 2013, 11:40
První 2 válce 28 Tak že Ok,ale 3tí má 20 a 4tý má 18.Tak že je to pochováné