passat 96kw TDI/PD - axty X

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Vašek Žabenský
Sběrač informací
Příspěvky: 49
Registrován: 21 čer 2013, 11:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vašek Žabenský »

Jenže jak to že to auto nekuří a nesmrdí když jsou v háji hydra a váčka.Mělo by tam totiž jít furt stejné množství paliva.Nebo to tam něco reguluje??
favo
blázen
Příspěvky: 2760
Registrován: 12 úno 2008, 16:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od favo »

Tohle je otázka spíš na profíky z Dieselpower nebo TDi Funa a spol.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4700
Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Biimbo »

já dělal zhoblovanou vačku a celkem dost na půlce palců a motor na volnoběh akorát klasicky pufal, jinak žral a jezdil normálně.
Teď už jsem si zvyknulže všem co měním oleje doporučuju že to zkontroluju a rovnou zavařím..
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive


Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Vašek Žabenský
Sběrač informací
Příspěvky: 49
Registrován: 21 čer 2013, 11:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vašek Žabenský »

Tak kluci je to v Pi.. K tomu všemu vyměměna váčka + hydra +přetěsněny vstřiky a auto furt nejede :o :x Co teď?????Má ještě někdo nápad?Myslím že je vše vyčerpáno :? :? :?
vilozx6
Aktivista
Příspěvky: 1953
Registrován: 30 pro 2010, 20:41
Odpovědi: 0
Bydliště: SVK

Příspěvek od vilozx6 »

Vašek Žabenský píše:Tak kluci je to v Pi.. K tomu všemu vyměměna váčka + hydra +přetěsněny vstřiky a auto furt nejede :o :x Co teď?????Má ještě někdo nápad?Myslím že je vše vyčerpáno :? :? :?
Vôbec neide? My ked sme riešili problém a zavarili tie záslepky tak bola ešte v p*iči váha vzduchu.
vw golf 1.9TDI,AHF, 81kw+race 520+egr kat off,MAF-off+ turbo by BH +ARL sanie+vymennik,brzdy 312mm+ jednohmota HDS-57+FMIC+ soft by BH-motor 199PS - 407Nm
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
Vašek Žabenský
Sběrač informací
Příspěvky: 49
Registrován: 21 čer 2013, 11:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vašek Žabenský »

Vá hu jsme měnili rok z5 auto se chovalo naprosto stejně.Tak si to shrňme.1,9 Tdi PD rv.2005 motor BJB.Najeto 180Tkm.Vyměněna váha,rozvody,odpojený kat,vyčištěný koš v nádrži,vyměnění tandémové čerpadlo,zaslepený egr,nová váčka,nové hydrozdvihy,přetěsněny vstřiky.CCa od 2000 do 2700 lehké škubání(vibrování)Auto táhne do 3 tisíc maximálka 160 někdy se zadaří 180.km-hPo čipu nejelo vůbec. :? :?
Slabá akcelerace pry jede na 70procent a nezahulí at mu šlapnu po krku nebo podřadím.Teď snad ješte zkusíme změřit atmosférický tlak ŘJ
Vašek Žabenský
Sběrač informací
Příspěvky: 49
Registrován: 21 čer 2013, 11:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vašek Žabenský »

V sobotu pokračujem s řešením Akt X.A projdem hadici před intercolerem sice je to diagnosticky Ok,ale muže se to stát.Ani syčení prý nemusí být slyšet tak zas podám zprávu jak jsem dopadl
Vašek Žabenský
Sběrač informací
Příspěvky: 49
Registrován: 21 čer 2013, 11:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vašek Žabenský »

Tak stav pořád stejný.To jme už i vyměnili snímač tlaku paliva hodnota atmosférického tlaku se lišila 10ti bary ted sedí na chlup stejně s váhou,ale zase žádná změna. (wallbash)Ještě se vrátim k tomu tandému je ttiž z vrakáče bral jsem jeho funkčnost tak nějak 100centní.Musíme ho pro klid duše proměřit.
Vašek Žabenský
Sběrač informací
Příspěvky: 49
Registrován: 21 čer 2013, 11:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vašek Žabenský »

Čau tak já už v tom mám jasno :o Moje Octava namá tlaky.Tak že ventily v háji (LOL) První 2 válce 28 Tak že Ok,ale 3tí má 20 a 4tý má 18.Tak že je to pochováné (wallbash)
Woko_O
Aktivista
Příspěvky: 1646
Registrován: 06 zář 2011, 20:04
Odpovědi: 0

Příspěvek od Woko_O »

28 taky není zrovna moc ok..ale asi v toleranci..

Zbytek už je na pikaču..
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Příště řekni mechanikovi, ať nechá notebook být a než tě podojí, ať zkusí kompresi. Tou se začíná a ne končí..Je to jako v kocourkově, samé grafy, úvahy a teorie a motor má "otevřenou" hlavu/kdoví jestli jen to/. Měli by si hoši přečíst, proč dieselem vůbec funguje... :)
nepropadat panice...
Vašek Žabenský
Sběrač informací
Příspěvky: 49
Registrován: 21 čer 2013, 11:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vašek Žabenský »

Nemáš to jedno??Nikdo mi taky neporadil změřit tlaky na Dvojkové Octavě která mí najeto 180tkm.Nelíbí se mi že když si sám zjistím závadu najde se někdo kdo pak dělá chytrého.Kde si byl celou dobu???Mohl jsi mi to poradit a při výměně vymleté váčky a vymačkaných hyder,které musely tak jako tak ven nezjistíš že máš v hajzlu ventily.Nepíšu to tady všechno proto abych se s někým dohadoval,ale aby to někomu pomohlo pokud se jeho auto bede chovat stejně :-)
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3729
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

Jaká byla rovnoměrnost chodu podle VAGu, když to mělo tak mizerný tlaky? Řešim něco podobnýho s jednim BLS. Kochal sem se VAGem asi 50km, ale všechny hodnoty v normě. Tlaky sem taky ještě neměřil.
Daj se zjistit VAGem? Prej nějak při startování s odpojenou naftou měříš rychlost otáčení kliky a podle toho si diagnostika dopočítá tlaky...

PS: auto chytá jako fík v létě v zimě.
Oct asv 2000, DieselPower
Vašek Žabenský
Sběrač informací
Příspěvky: 49
Registrován: 21 čer 2013, 11:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vašek Žabenský »

Právě že diagnosticky je všechno Ok.Tak že ním zbývala mechanická zývada.Vagem tlaky asi nezměříš,barometrem ano.Odpojíš palivo a vytáhneš všechny žhavičky pak měříš :-)Podle mě je to naprostá blbost měřit to vagem podle otáček motoru.Ptže ty otáčky hlavně závisí na stavu batérie :P (rofl)
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3729
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

Mělo by to měřit zpomalení otáčení motoru při jednotlivejch kompresích.
Oct asv 2000, DieselPower
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“