Stránka 3 z 3
Napsal: 02 čer 2007, 11:01
od vita
Budeš mít i dělaný ojnice? ten píst vypadá pořád dost mohutně, nešel by udělat větší průměr pístního čepu? Jednak by se čep míň ohejbal a vyšel by potom píst víc do T (eště lehčí píst). Ubrat kroužek asi nepude vzhledem k tlakům, ktery budou těsnit.
Jinak -89g je dooost slušnej výsledek

Ať všechno klapne

Napsal: 02 čer 2007, 16:28
od váha
tantal píše: Takže motor 10.000 netočí je to dost zbytečné nad 4.000 otáček u diesla stejně nic není (maximálně olej v držce)
no nechci nic řikat,ale mě teda passat nad 4000 ot. pořád tahá...zkoušel sem to těsně pod pět a ještě by šel a žádný umírání se nekonalo tak nevím

Napsal: 07 čer 2007, 21:18
od Stingray
pridavam par fotiek.

,

,

,

Napsal: 07 čer 2007, 21:23
od Bóďa
Vidím špatně, nebo je to táhlo ovládání lopatek turba asi 30cm dlouhé?
Takhle nějak to taky budu muset udělat na jednom motoru a ještě to vychází skrz sání...

Napsal: 09 čer 2007, 09:07
od Stingray
Napsal: 10 čer 2007, 14:25
od cupra
celkom pekne sa to začina vyzerat

parada...
