
mesacny turnus kamionom
Moderátoři: šulda, Moderátoři
ta líza je cajk , jak bylo psáno
půlky,turbo,vzduchová spojka
co víc člověk potřebuje
u mě nejhorší věc s čím sem kdy v životě jel byl freigthliner 33O long
na bezsynchroním EATON převodovce a s dvoustupnovou spojkou
hnaný 2 zadní nápravy , a za timhle mazlem evropskej návěs a na něm 34 tun dlažby
po 3 hodinách jízdy sem necejtil levou nohu
neslyšen naprosto nic a zedřenej jak z kamenolomu
nezatáčí neřadí nebrzdí , ale rovně to kurva jede pekelně rychle !!!
http://postimg.org/image/gd1qzd8yf/
edit . takhle na tom řve motorovka (opravdu a bez vykuchanýho výfuku )
http://www.youtube.com/watch?v=z3bLqjPBlx8
půlky,turbo,vzduchová spojka
co víc člověk potřebuje
u mě nejhorší věc s čím sem kdy v životě jel byl freigthliner 33O long
na bezsynchroním EATON převodovce a s dvoustupnovou spojkou
hnaný 2 zadní nápravy , a za timhle mazlem evropskej návěs a na něm 34 tun dlažby



neslyšen naprosto nic a zedřenej jak z kamenolomu
nezatáčí neřadí nebrzdí , ale rovně to kurva jede pekelně rychle !!!
http://postimg.org/image/gd1qzd8yf/
edit . takhle na tom řve motorovka (opravdu a bez vykuchanýho výfuku )
http://www.youtube.com/watch?v=z3bLqjPBlx8
--775914666--stačí zavolat
, Berlingo 1.9D Prasečák + MB-OM604 SUPERTURBODIESEL

-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 683
- Registrován: 15 úno 2010, 16:46
- Bydliště: Uherský Brod
Odpovědi: 0
Tak přesně tohohle Freightlinera jsem obdivoval pokaždé, když sem tam stával na parkovišti v Uherském Brodě!! Vždycky byl můj sen si tohle zkusit řídit, i když mi bylo trochu jasné, že to bude něco jak V3S
A co kabina a místo v ní? Jak se v tom jinak bydlelo? A bylo to na měchách? Motor tam byl jaký? Caterpillar nebo něco jiného? Bylo to jinak pohodlné na svezení? Zatáčení s tím byl problém kvůli těm nápravám?
Tyhle trucky mě hrozně baví, proto se tak ptám
Stejně bych do toho rád někdy sedl 
Jednou jsem měl možnost sedět v Kennym co má Švestka. Pod kapotou to má Caterpillar tuším C15, ale borec co s tím jezdí na to taky nadával, že je to nepohodlné jak hovado (zadní nápravy jenom na siláčích k rámu), poloměr otáčení že taky žádná sláva díky tomu čumáku a že jediné co je na tom dobré je to, že to pěkně vypadá

Tyhle trucky mě hrozně baví, proto se tak ptám


Jednou jsem měl možnost sedět v Kennym co má Švestka. Pod kapotou to má Caterpillar tuším C15, ale borec co s tím jezdí na to taky nadával, že je to nepohodlné jak hovado (zadní nápravy jenom na siláčích k rámu), poloměr otáčení že taky žádná sláva díky tomu čumáku a že jediné co je na tom dobré je to, že to pěkně vypadá

-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 935
- Registrován: 19 črc 2009, 20:47
Odpovědi: 0
Slavkov- jezdil jsem s T111 v terénu, která neměla posilovač a to byla jízda pro opravdové chlapy, já byl tehdy komár a neměl jsem na to ani náhodou..Nemohl jsem vyjet z brázdy, auto jelo svou cestou..A proto neskutečný krok vpřed bylo namontování posilovače řízení, to byl větší skok než internet...
A kdo může ať si to vyzkouší, při usazení a nastartování byl člověk král a ten řev jen umocňoval tu sílu trochu podobnou řízení tanku...Proto mám neskutečný obdiv když za války s tím museli absolvovat neskutečné porce kilometrů, nikdo se jich neptal, odbory nebyly a refundace si museli najít sami..Dnešní zhýčkaný člověk by to neustál.
Taky si všimněte, že tehdy řidič měl fyzičku a ne dnes ti školáci, kteří s tím jezdí. Jezdí pořád okolo mne a kolikrát řidič není ani vidět, že si říkám, zda to nějaký z páté třídy neukradl..

A kdo může ať si to vyzkouší, při usazení a nastartování byl člověk král a ten řev jen umocňoval tu sílu trochu podobnou řízení tanku...Proto mám neskutečný obdiv když za války s tím museli absolvovat neskutečné porce kilometrů, nikdo se jich neptal, odbory nebyly a refundace si museli najít sami..Dnešní zhýčkaný člověk by to neustál.

Taky si všimněte, že tehdy řidič měl fyzičku a ne dnes ti školáci, kteří s tím jezdí. Jezdí pořád okolo mne a kolikrát řidič není ani vidět, že si říkám, zda to nějaký z páté třídy neukradl..

nepropadat panice...
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 724
- Registrován: 04 zář 2007, 13:48
- Bydliště: Praha - Litvínov
Odpovědi: 0
TDItech , tohle už dávno MTS není , plní to alespoň euro2 , takže to nekouří a nesmrdí - tudíž to tolik nesere lidi
po výkonový stránce po úpravě to jede dobře , se soudobými vozy držím krok , horší je to zastavit , to je to co mě trápí nejvíc
ale jinak na chleba a vodu vydělá stejně tak jako nový auto
ale zase život tě naučí , musíš mít plný kastlík nářadní , pár základních dílů
dneska je jiná doba , auto jezdí skoro samo , pohodlí jak v obýváčku , když se to rozbije , v kastlíku leží smlouva se servisem , když píchneš kolo , v kastlíku leží další smlouva se servisem kterej přijede že z toho pomalu ani nevylezeš
já kdybych do toho sehnal retardér aby to brzdilo , tak s tím budu jezdit klidně do důchodu



po výkonový stránce po úpravě to jede dobře , se soudobými vozy držím krok , horší je to zastavit , to je to co mě trápí nejvíc



ale jinak na chleba a vodu vydělá stejně tak jako nový auto

ale zase život tě naučí , musíš mít plný kastlík nářadní , pár základních dílů
dneska je jiná doba , auto jezdí skoro samo , pohodlí jak v obýváčku , když se to rozbije , v kastlíku leží smlouva se servisem , když píchneš kolo , v kastlíku leží další smlouva se servisem kterej přijede že z toho pomalu ani nevylezeš

já kdybych do toho sehnal retardér aby to brzdilo , tak s tím budu jezdit klidně do důchodu


-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 233
- Registrován: 02 led 2012, 22:36
Odpovědi: 0
-
- Aktivista
- Příspěvky: 2767
- Registrován: 24 led 2006, 11:32
- Bydliště: Carlow (IRL), nebo skoro Brno
Odpovědi: 0
To jear ewing: v cr je beznej plat 10t. hrubyho mesicne + diety coz je cca50€ na den ale dle zakona ti z nich muze vyplatit 70%, kdyz chytnes lepsi autodopravu tak dostanes i nejakou premii a zaplati ti i diety kdyz delas nekde na parkovisti wikendovou pauzu. Jinak bezne ti strhavaji za nadspotrebu, za sluzebni telefon a za mytny kdyz jezdis po dalnici a mas narizeny jezdit mimo. Placeni od km je nezakonny
G2,r88,mTDI,4x4,přev.ASD,ABS/EDS,Digifiz,klima, moped Honda VTR
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4580
- Registrován: 09 lis 2007, 15:48
- Bydliště: Slavkov u Brna
Odpovědi: 0
... do Lízy se jich moc nedávalo, ale nejde do toho napasovat něco z Oasy HD12, tam byl stojatý motor Liaz, převodovka Praga a retardér... cca před půl rokem jsem někde viděl jednu nabízet na díly.luke.bean píše:já kdybych do toho sehnal retardér aby to brzdilo , tak s tím budu jezdit klidně do důchodu![]()
Nicméně jak je to tam řešené a zda by to šlo nějak použít netuším... jsem s tím jenom 2x otočil Balaton a zpět na výpomoc kamošovi...
GIV Variant TDi ???kW
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 724
- Registrován: 04 zář 2007, 13:48
- Bydliště: Praha - Litvínov
Odpovědi: 0
Jo , z nčeho by to asi šlo , ale nevím jak bych to přidělal na převodovku , mám Pragovku , určitě zkrátit kardan . . ideální by bylo někde celý vrak , ale jak píšeš , bylo toho hrozně málo
a další věc je , že to má nějakých 500 kg a to ti sníží užitnou hmotnost
tady foto na přání
sedačku mám jinou , mám ISRI abych měl pocit že řídím pořádný kamion
, ten potah tam byl na dobu stavby


ještě teda když to tak zaujalo , tak tady fotka jak jsme to přivezli domů před pár lety

a další věc je , že to má nějakých 500 kg a to ti sníží užitnou hmotnost

tady foto na přání
sedačku mám jinou , mám ISRI abych měl pocit že řídím pořádný kamion





ještě teda když to tak zaujalo , tak tady fotka jak jsme to přivezli domů před pár lety

mišanek : já sem s tim jel jednou a pak utek
motor je v tom asi 330 deitroit diesel (už si nevzpomínám )
na štítku má 330 koní PDčko v reálu snad přez 500 leti to jak kráva
když jede solo tahač tak v max má 150 km
oktavie tdi 66kw se do kila nechytaj
zadní nápravay sou na listovkách
hnaný sou obě dvě , na kruháku jak přidáš plyn tak se to staví na zadek
a předek začne skákat rovně (má posunutou točnu o půl metru )
takže zatáčky přez motorovku
pohodlnost jízdy : volant si neseřídíš servo to snad ani nemá , sedačku jenom klasicky
misto v tom není , jelikož to nemá čůmák tak motor se schoval do tunelu
takže řadičkou když daš LO se mrdeš do kolena , tunel funguje jako loketka , je brutální že ani nevlezeš od řidiče dozadu na chrápání
řazení je bez spojky, takže musíš umět s meziplynem a trefovat otáčky
spojka je jenom na rozjezd a jde kurevsky z tuha (nemá posilovač)
po třetím sešlápnutím necejtíš nohu , pokud sešlápneš spojku do druhé polohy když je průser a musíš brzdit tak si ji zkurvil takže při jizdě maximálně do půlky , v drůhé poloze je vyplá spojka a dotláčí se brzda
soukolí převodovky ma brzdovej talířek aby se zastavily kola v převodovce a zařeidil si buď LO nebo R
když ji prohamstneš za jizdy až dolů tak urveš tu brzdu a už se nerozjedeš !
co se týká elkovýho dojmu tak je to taková V3S
chrápání celkem ujde je fakt velký ,ale mínus má survký za to
že je všechno potáhnutý koženkou a zapatlá se
takže taky nic moc
jear : 10 základ , kilák 1,1-2,0 , sem tam premie kterou ti strhnou za nadspotřebu , vejpleta 25-35 ale za 35 to už seš král
motor je v tom asi 330 deitroit diesel (už si nevzpomínám )
na štítku má 330 koní PDčko v reálu snad přez 500 leti to jak kráva
když jede solo tahač tak v max má 150 km
oktavie tdi 66kw se do kila nechytaj
zadní nápravay sou na listovkách
hnaný sou obě dvě , na kruháku jak přidáš plyn tak se to staví na zadek
a předek začne skákat rovně (má posunutou točnu o půl metru )
takže zatáčky přez motorovku
pohodlnost jízdy : volant si neseřídíš servo to snad ani nemá , sedačku jenom klasicky
misto v tom není , jelikož to nemá čůmák tak motor se schoval do tunelu
takže řadičkou když daš LO se mrdeš do kolena , tunel funguje jako loketka , je brutální že ani nevlezeš od řidiče dozadu na chrápání
řazení je bez spojky, takže musíš umět s meziplynem a trefovat otáčky
spojka je jenom na rozjezd a jde kurevsky z tuha (nemá posilovač)
po třetím sešlápnutím necejtíš nohu , pokud sešlápneš spojku do druhé polohy když je průser a musíš brzdit tak si ji zkurvil takže při jizdě maximálně do půlky , v drůhé poloze je vyplá spojka a dotláčí se brzda
soukolí převodovky ma brzdovej talířek aby se zastavily kola v převodovce a zařeidil si buď LO nebo R
když ji prohamstneš za jizdy až dolů tak urveš tu brzdu a už se nerozjedeš !
co se týká elkovýho dojmu tak je to taková V3S
chrápání celkem ujde je fakt velký ,ale mínus má survký za to
že je všechno potáhnutý koženkou a zapatlá se
takže taky nic moc
jear : 10 základ , kilák 1,1-2,0 , sem tam premie kterou ti strhnou za nadspotřebu , vejpleta 25-35 ale za 35 to už seš král
--775914666--stačí zavolat
, Berlingo 1.9D Prasečák + MB-OM604 SUPERTURBODIESEL

Právě jsem se chtěl zeptat, můj již mrtvý kámoš/našli ho v kamionu na parkovišti/mi vždy vyprávěl, že nejlepší couvání je z návěsem, že s tím zacouvá i malá holka a že s vlekem to umí málokdo. S vlekem jsem jezdil na vojně, ale jen dopředu, dozadu nebyla šance . Proto jsem se ptal na ten název vleku, já znám jen podjíždáky a normální..Tak jak ten dotyčný jezdil jsem nechápal. Jezdil dlouho Rusko a při tom tak chlastal, že zůstával rozum stát. 

nepropadat panice...