Si naozaj pacient, mas moj obdiv. Inac tu termoizolacnu pasku daj prec lebo ajtak zhori a moze ti zhoriet cele auto. Etse ked som mal Uno tak hned jak zasvietilo turbo zacala horiet a mal som co robit aby som ju uhasil. Takze asi po 10km jazdy isla prec.
dikes, ja mam s tou paskou take skusenosti ze zdrzala na 400-500ps turbo benzinoch s ALS a pod. kde boli potrubia cervene, proste na pretekarskych autach a tu sa ani nahodou nedostanem na taku hranicu, zaizolovana bude aj turbina a prvy meter rury od turba, nak vsetko teplo ostane tam kde ma...aj teraz mam pasku a drzi, a je to znackova paska nie daka lacna nahraska, je pravda ze casom zkrehne a moze sa rozpadnut ale zhoret by nemala, ale tak pre vsetky pripady hasicak bude
Pěkná práce to se musí nechat. Měl bych takovou otázečku, je potřeba tu termoizolační pásku stříkat tím supr trupr sprejem? nebo je to jenom placebo 400 stováky bych utopil radši jinde.....
Leon ASZ, fmic, GTB 1756, 209PS 457Nm mírný kouř, Brembo 323mm a 280mm
niektore pasky sa nestriekaju, vacsinou tie titanove a pod., lenze tie su aj drahsie a tieto klasicke je dobre nastriekat si myslim, je to tak ucelenejsie potom a ked sa to nastrieka a vypali teplovzduskou tak z toho ani netrcia franforce a je to gut...napr. ked nie je na spodu kryt a je obalovana rura alebo koleno tak to treba streknut aby nenavlhla izolacia a potom by to uz vobec neizolovalo...ak sa ti vidi dat vela za sprej origo tak kup sprej na kachle ziaruvzdorny, ale to su uz haliere rozdiel, paska je aj tak najdrahsia...tie thermotec spreje som vyskusal asi aj vsetky a aj ten cierny napr. je super na kov, neopada je odolny voci poskriabaniu atd.
nieto zac...som akurat robil izolaciu na turbo a celkom sa mi osvedcilo take ziaruvzdorne lepidlo, lepil som tu termopasku na hoco s tym a drzi, lepidlo by malo zdrzat 1100st., je urcene na lepenie tesniacich snur do peci a kachiel, takze ak by niekto chcel tak nech sa paci: http://www.zopkrby.sk/detail/715-thermo ... tuba-velka