Stránka 3 z 3

Napsal: 06 dub 2014, 10:45
od tired.of.life
Tak jsem dnes odpojil čidlo chladící kapaliny. Než jsem ale startoval, tak jsem kouknul na teploty. Nafta něco přes 9°C, vzduch přes 10°C a chladící kapalina stejně jako nafta. Kde to to číslo vzalo, když bylo čidlo odpojené? Start byl pochopitelně takřka dokonalý.

Pak jsem motor chcípl, připojil čidlo a koukal na teplotu. U chladící kapaliny bylo 5,4°C. Startovat jsem nezkoušel. Ani to nemá smysl, protože by byl stejně dobrej. Žhavení jen probliklo.

Nějaké rady či nápady?

Děkuji

Napsal: 06 dub 2014, 10:57
od dhfool
Při výpadku čidla vody si to vezme teplotu z čidla nafty.

Napsal: 06 dub 2014, 11:23
od slovacek.milos
dhfool píše:Při výpadku čidla vody si to vezme teplotu z čidla nafty.
to jsem nevěděl,
té teplotě je potřeba věnovat větší pozornost už jsem to psal nedávno jsem měl teplotu motoru náhradní 85 a po jetí 2OO metrů skočila teplota 3O a čidlo ukazovalo správně,

Napsal: 06 dub 2014, 19:18
od tired.of.life
Něco bude špatně na čidle teploty chladící kapaliny.

Ze včerejška (5.4. 14:53, venku 10°C):

Obrázek


Dnes ráno to bylo 5.4°C, nafta a vzduch 9° a 10°. A vždy když jsem se tento týden koukal před startem na teploty, tak teplota chladící kapaliny byla nižší. Je tam vždy minimálně 4stupňový rozdíl, ale spíš větší.

Odpoledne jsem napíchl bráchovo auto (až na pár detailů stejné jako moje, motor taky ASV). Nafta 10.8°, vzduch 11.x° a chladící kapalina? Světe div se 10.8°C.

Sice bych čekal, že nižší teplota chladící kapaliny tomu spíš pomůže, že si bude řídící jednotka myslet, že je kosa a tak tomu motoru při startu dá víc. Ale asi je z toho ŘJ spíš mešuge...

Napsal: 25 srp 2014, 21:09
od tired.of.life
slovacek.milos píše:parkuj to u těch vašich kovohutí a nastartuješ vždy je tam teplejc ;)
Kdybys mi, Milošku, místo těchto rádoby vtipných odpovědí raději napsal, ať si zkontroluju zpětný ventil v sacím koši v nádrži, udělal bys lépe... ;)

Na jiných fórech jsi byl sdílnější...

Napsal: 25 srp 2014, 21:25
od MadMar
tired.of.life píše:
slovacek.milos píše:parkuj to u těch vašich kovohutí a nastartuješ vždy je tam teplejc ;)
Kdybys mi, Milošku, místo těchto rádoby vtipných odpovědí raději napsal, ať si zkontroluju zpětný ventil v sacím koši v nádrži, udělal bys lépe... ;)

Na jiných fórech jsi byl sdílnější...
kolik za tu informaci jsi ochoten zaplatit? V servisu to budou dělat celé dopoledne , ty zaplatíš a nemusíš se dočkat jezdícího auta.... miloš Ti tady prozrazuje nou hau a ty ho pomlouváš.
Miloši podobnej fenomén řeším na tom svém lupu, ŘJ převodovky z nějakého důvodu nebere signál snímače rychlosti, když to rozjedu z kopce tak se při 15 kmh chytí a jede. Ty snímače prokazatelně jedou, měřeno osciloskopem na drátech! Moje teorie je že se to domluví po CANu a pokud ABS hlásí že už se jede tak to přemluví ten snímač rychlosti. a všechny řídící jednotky. Takže tohle bude podobnej princip, nahrazení hodnoty podobným snímačem bylo už u monomotronicu.

Napsal: 25 srp 2014, 21:33
od slovacek.milos
[quote="MadMar"] to máš lupo s automatem?

Napsal: 25 srp 2014, 22:27
od MadMar
slovacek.milos píše:
MadMar píše: to máš lupo s automatem?
ano manuální převodovka 085 vzor polo, rychlosti řadí hydraulika ovládaná evojí jednotkou.

Napsal: 20 led 2015, 21:24
od Ambiente2002
Caute, velmi podobny problem som mal 4 roky s ASV 2002 270.000km - pod 10 stupnov boli problemove starty (ako keby nie na vsetky valce, modry dym atd)... avsak nie vzdy - skor som mal pocit ze to ovplyvnuje aj vlhkost vzduch...

V mojom pripade bol problem v starteri - bol tam uz meneny v roku 2010 (este predoslym majitelom), avsak nie za origos ale nahradu s nizsimi otackami ako by mali byt - toto som netusil, predosly majitel bol pedant a podla mna by tam neoriginal nedal...

Kamos ktory mi servisuje auto mi teda zalozil nejaky jeho erarny original repasovany a starty uz viac ako mesiac bez problemov, a to aj po 10 dnovom státí pri minusovych teplotach nastartovala OK (v case startu -4). Prave cez vikend idem za nim - objednal mi originalny starter, myslim ze bosch.

Takze v mojom pripade bol tento problem s prvym rannym studenym startom v starteri, aspon teda dufam po mesiac startov pri teplote -10 az +10 stupnov, lebo za tie 4 roky som vymenil koli tomu zhavice, baterku, fajky na zhavice, cidlo teploty vody v motore, x krat kontroloval VAGom - zakazdym bez akejkolvek chyby a uz to bola fakt zufalost, bol som uz pripraveny na vymenu vstrekovacov (su zatial povodne, ako aj turbo) ...

za vyskusanie zalozit na skusku 100%ny starter to podla mna stoji...

dajte vediet ako ste dopadli