Stránka 3 z 3

Napsal: 27 srp 2020, 16:54
od chosepm
Nová, docela děsná zkušenost s 1.6TDI CR. Kde lze naučit minimální vstřikované množství v základním nastavení. Po výmeně vadný dvouhmoty auto koktalo, jako na tři válce. Nejvíc markantní při rozjezdu v nízkých otáčkách. Jeden válec přez 3mg/str zbytek 0.8, 0.9, 1,2mg. Zvukově chod hroznej. Vypadalo to na repas vstřikovače. Spustil jsem základní nastavení, stojíš na brzdě a plynu...po dvaceti minutách noha dřevěná, tak jsem to vzdal a šel domu. Ráno okta chytla, chcípla, pořád dokola, hulila jak stará avie. Zvonilo v tom, nepoužitelný auto. Po ohřátí značně lepší, ale tvrdší chod. Zkusil jsem znovu nakodovat vstřiky, nic platný. Spustil jsem učení hodnoty znovu, brzdu zapřel o sedačku, na plyn cihlu a ani po 40 minutách hotovo. Vytáčení na 3500ot/min...až je vám ho líto. Nekde na cizím foru psal týpek, že to běželo hodinu a nic. Jinej podobný, dal repas a chod beztak hroznej. (wallbash) Už jsem byl rozhodnutej, že vstřiky pujdou na test. A hle, napotřetí se nastavení dokončilo asi po deseti minutách (crazy). Haleluja...V měřených hodnotách uložený dávky v bináru, po nedokončeným testu tam byly samý nuly...už jsem věděl, že je vyhráno. Auto přede skoro jak nový, běží měkce, kulatě, najeto 210000km na korekcích 1, 0.8, 0.9, 1,2 , ve volnoběhu 0,4l/h :o Alespon něco na tom siemensu je dobrý...

Otázka pro znalce...2.0 a 3.0CR v boschi neco podobnýho asi neumí :?

Napsal: 28 srp 2020, 09:07
od passion
Musíš to mať riadne zohriate. Inak po spustení testu minimálnej dávky vypíše not running a zvýši otáčky. Pravdepodobne to chce takto RJ sama zohriať.
Samotný test potom trvá cca 10 minút.

Napsal: 31 srp 2020, 20:06
od chosepm
Ohřáté bylo až až. Tím to nebylo. Spíš mě napadlo třeba filtr...

Re: Kanál 13 korekce vstřikovačů

Napsal: 14 srp 2023, 18:17
od ovesnyvk
Ahoj, mám turka 2,5 128kw BPE a motor se třepe při volnoběhu a u zahřátého motoru neotočí startér motorem dokud neschládne- může být startér nebo udajne vtřikovače ?

Mám na vstřikách tyto hodnoty viz foto - je to u teplého motoru


je to na výměnu ? motor má novou vačku, šály, přebroušená klika, nové pístní kroužky a vše okolo.