RudisTDic píše:octaviask píše:co to znamena nic moc? Pokazi sa? vytečie?
Jezdil jsem s ním 12tis km,takže výdrž nevím..ale prostě nefunguje,auto je sice tvrdé a nehoupe se,ale pocitově mi série přišla daleko bezpečnější na průjezd zatáčkou..ve stejné rychlosti..
 
To je taky diskuze o koze a o voze. Nedá mi než reagovat. Stavíky obecně bez stavění průtoku oleje jsou tvrdé. Správně nastavený podvozek neodskakuje a je bezpečný - mluvim o těch co prošli TÜV a maj ho. Stavíky jsou ideální na štelování výšky a doladění vzhledu na top. Neni to úplně to co by jste měli kupovat na závodění. Jízdní vlastnosti nezhoršují, ale jste níže a k tomu se nesou určitá omezení. O 7cm níže lítat na dírách moc nejde.
Kupovat tedy stavík TA, AP, H&R na prasení autem po dírách a okreskách je šáhnutí vedle. K tomu se kupují pevné sporty AP, TA, H&R, Weitec.
Například TA: 
https://tatechnix.cz/32989-sportovni-po ... 46238.html
AP: 
https://vwshop.cz/70463-sportovni-podvo ... werke.html
atd.. Pitomý tačko za čtyřku nadělá kupu muziky. Spousta lidí to ani nepozná od řádové dražšího. Bavíme se ale o pevných podvozcích. Což jsou komplety na jízdu bez zbytečné mrtvé váhy stavítka.
Tačko je z hlediska stavíka to nejkvalitnější mezi podvozky v cenové relaci kolem 5-6 tis. Nic lepšího tam neni. Za ty peníze to samozřejmě neni ten nejlepší podvozek na trhu, ale neskáče a funguje.
Je ho potřeba nastavit a umět montovat. Zásada je 
 - povolit silentbloky a ramena, 
 - udělat geo, 
 - odstranit áčka pokud vzniknou, 
 - namontovat ho celý, 
 - nekřížit nápravy, 
 - použít kratší tyčky..
Spousta joudů to montuje:
 -  bez pružin ( jedněch ) a matek. Pak to hopsá. 
 - Nepovolujou silentbloky a pak se to mlátí a uskakuje. 
 - Nedaj tyčky a pak se mlátěj o poloosy. 
 - Skřížej nápravy hlavně zadek pod nádrží a hned to vyteče. 
 - Geo - odchází do stran..
Každá tahle stížnost nic neříká o podvozku ale o montérovi.. 
