Stránka 3 z 3
Napsal: 04 čer 2014, 20:35
od Bořek89
Tak jsem dnes rozluštil číslo té původní poloosy a byla tam 271 GC. Ještě jsem nestihl se stim jet projet s tou novou poloosou snad už to bude v pořádku. Doufám.
Otázka by ale jedna byla.... Není poloosa s posledními čísly 271 GC náhodou také z šesti kvaltu? Číslo poloosy co jsem tam nyní dal neznám ale na vrakovišti mě umjišťoval ze je na 100% z šesti kvaltu.
Napsal: 17 čer 2014, 17:59
od Bořek89
Zdravím vás pánové nemáte někdo rozměry té levé poloosy? Snažím se ji sehnat podle objednacího čísla, ale hodně lidí na tech poloosách už ty čísla nemá tak když budu kupovat poloosu tak abych si mohl vybrat aspoň podle délky abych si byl aspoň trošku jistý ze mám správnou poloosu. Děkuji za odpověď.
Napsal: 27 čer 2014, 18:57
od Bořek89
Napsal: 30 čer 2014, 09:10
od Bořek89
Ahoj pánové vše kteří se snažily poradit moc děkuji. Poloosa už je vyřešena.
Napsal: 30 čer 2014, 10:48
od Jarda S.
a kde byl problém ?
Napsal: 30 čer 2014, 20:18
od Bořek89
Byla hnutá přední náprava. Na origo podvozku to bylo v pohodě ale na sportovním podvozku už tam bylo málo místa.
Napsal: 01 črc 2014, 09:36
od favo
No vidíš a já ti chtěl říci že já mám na své 6q převodovce v G4 úplně jiný poloosy. Alespoň podle foto.
Napsal: 01 črc 2014, 13:52
od Bořek89
Favo Máš jiný určitě. Ty tam mas obě dvě silné. Ty sem mel i na vw boře když sem do ni školil 1.8 t 132 kw s šesti kvaltem