Rozdelovacie hlavy do cerpadiel

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Jim
Site Admin
Příspěvky: 1249
Registrován: 23 led 2006, 12:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jim »

Venca píše:Zatim tady nejsou, nevim jak se podari nakoupit. Budu to vedet za 14 dni.
kupujete jen nové hlavy nebo i použité? :)
Fabia RS - 274PS, 578N.m. - DIESELPOWER - EX
BMW 335Cd - 368PS, 790Nm - DIESELPOWER - EX
Lexus GS300
Obrázek
Sifon
Přispěvovatel
Příspěvky: 648
Registrován: 01 úno 2007, 10:34
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Sifon »

Venca píše:Sifon : stejne ti to bude kourit jako prase, ted jsem si vsiml, ze tam mas powerbox

Huml: To vsechno je pravda, ale u RACE 520 - jede to krasne, ale nejsou vyuzitynaplno moznosti tech 5 der na konci, chce to hlavu 12 mm a uvidis, jak se to jeste zvedne a nebudes mit obavu, ze to bude ukapavat. :)
Powerbox chcem dat do riti co najskor uz mi leze na nervy ze to dymi jak tatrovka aj bez vacsich trysiek ale zas zatial je to jediny sposob pokial budu trysky ako z toho aspon trosku vyzmykat...Dufam ze s tymi tryskami to tak nebude dymit lebo teraz je to uz v takom stadiu ze ked na dialnici v nejakej 140tke pridam plny kotol tak sa za mnou vali dym ktory vidim v spatnom zrkadle. Ale nie tym stylom ze si odfukne a potom nic ale dymi stale (wallbash)
Kolotoč TUNING
Venca
uživatel
Příspěvky: 407
Registrován: 01 čer 2006, 23:34
Odpovědi: 0
Bydliště: Chomutov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Venca »

Jim: kupujeme jen nove hlavy, nekdy repasovane. Jen tam je zaruka,ze nebude problem.

Sifon: Trysky ti kourit nebudou, pokud na motoru nemas jiny problem :-D
pitrsss
Přispěvovatel
Příspěvky: 818
Registrován: 15 lis 2006, 12:47
Odpovědi: 0
Bydliště: od chomutova

Příspěvek od pitrsss »

a jak to vypadá s hlučností při použití větší hlavy -je motor hlučnější ,tišší nebo to bude beze změny
Sifon
Přispěvovatel
Příspěvky: 648
Registrován: 01 úno 2007, 10:34
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Sifon »

Venca píše:Jim: kupujeme jen nove hlavy, nekdy repasovane. Jen tam je zaruka,ze nebude problem.

Sifon: Trysky ti kourit nebudou, pokud na motoru nemas jiny problem :-D
Mno ked ho odpojim a dam v lete plny kotol tak si odfukne(sak je to diesel) ale potom uz nic nevidim ani ked dusim plny kotol. Na emisnej ked som bol a mal som odpojeny powerbox tak vysli perfektne hodnoty. ( Sice vtedy nie je v zabere ale aj tak ani naznak toho ze by si odfukol ked ho vytocil)
Kolotoč TUNING
tomáš karbus
Aktivista
Příspěvky: 1521
Registrován: 09 říj 2006, 22:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Pozdeň

Příspěvek od tomáš karbus »

jde o to jen podržet pořádně vačku a naštelovat si přesně proti ní hlavu aby to zapadlo a auto se ani nemusí přizvednout,jakmile se vysypou válečky tak už je to zlí a přichází nařadu vazelína,aby se dali vrátit-ten kdo ještě nikdy nerozebíral čerpadlo doporučuji dát do svěráku a nebude problém a možná to i bude rychlejší
conti
Aktivista
Příspěvky: 1154
Registrován: 20 dub 2007, 22:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Tam na západě za Plzní
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od conti »

Tomáši, Tomáši, ty, ty, ty!!!
Myslim, že teď leckerej letitej čerpadlář nadskakuje metr nad zem chi,chi.
Nikdy tam žádnou vazelinu nedávej. Je to nejlepší způsob jak čerpadlu pomoct do věčnejch lovišť. Když už se to vysype, radši to vyndat a udělat pořádně jak se má v tom svěráku. :-D
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

Venca píše:Sifon : stejne ti to bude kourit jako prase, ted jsem si vsiml, ze tam mas powerbox

Huml: To vsechno je pravda, ale u RACE 520 - jede to krasne, ale nejsou vyuzitynaplno moznosti tech 5 der na konci, chce to hlavu 12 mm a uvidis, jak se to jeste zvedne a nebudes mit obavu, ze to bude ukapavat. :)
všechno snad bude, teď se musím trochu zmátořit ;)
Uživatelský avatar
Andre
Aktivista
Příspěvky: 1607
Registrován: 23 led 2006, 05:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Andre »

conti píše:Tomáši, Tomáši, ty, ty, ty!!!
Myslim, že teď leckerej letitej čerpadlář nadskakuje metr nad zem chi,chi.
Nikdy tam žádnou vazelinu nedávej. Je to nejlepší způsob jak čerpadlu pomoct do věčnejch lovišť. Když už se to vysype, radši to vyndat a udělat pořádně jak se má v tom svěráku. :-D
Můžeš mi to prosím vysvětlit? Proč by ta vazelína měla zničit čerpadlo?
conti
Aktivista
Příspěvky: 1154
Registrován: 20 dub 2007, 22:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Tam na západě za Plzní
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od conti »

To ti vysvětlím snadno. Mimoto, že to Bosch výslovně zakazuje. Abys tam ty kladky přilepil, musel bys jí tam docela dost nakydat. Ta vazelína ti např. zalepí některý kanálek a máš to. V lepším případě ti nebude něco fungovat, např ovládání přesuvníku.
V horším se ti třeba pístek může se kousnout a můžeš hlavu vyhodit.
pafka
Aktivista
Příspěvky: 3359
Registrován: 15 úno 2006, 22:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od pafka »

[quote="conti"]To ti vysvětlím snadno. Mimoto, že to Bosch výslovně zakazuje. Abys tam ty kladky přilepil, musel bys jí tam docela dost nakydat. Ta vazelína ti např. zalepí některý kanálek a máš to. V lepším případě ti nebude něco fungovat, např ovládání přesuvníku.
V horším se ti třeba pístek může se kousnout a můžeš hlavu vyhodit.[/quote

to slyším poprvé] :o , a vazelínu jsem použil mnohokrát do čerpadla , a nikdy žádny problém, samozřejmě jsem použil vaz. do ložisek, a ne do kloubů
tomáš karbus
Aktivista
Příspěvky: 1521
Registrován: 09 říj 2006, 22:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Pozdeň

Příspěvek od tomáš karbus »

já to též nechápu je na to i zvláštní vazelína, kterou nafta rychleji vymívá i když kvalitní klasická vazelína bez příměsi (třeba grafit je naprd) též neni problém, v 99% neni potřeba, ale když něco pořád padá a padá tak neni problém si vypomoct a andre to čerpadlo je už vpořádku ze záhadného důvodu se odštíp zoubek z odstředivého regulátoru a tak šikovně se zapích, že fakt trvalo než jsem ho našel asi se v jednu chvíli dostal i k pístku přiraf ho a on se roztrh, protože jinak si to neumim vysvětlit a pro contiho- já sice nejsem čerpadlář, ale rozdělovací hlavu vyměnim snadno a už myslim mám skušenosti s tim co vadí a co ne
conti
Aktivista
Příspěvky: 1154
Registrován: 20 dub 2007, 22:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Tam na západě za Plzní
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od conti »

Tomáši, já jen říkám že ta vazelína něco ucpe a to pak způsobí problém. Prostě se tam dávat nemá. Taky jsem v začátcích lepil vazelínou vymezovací podložku na pístek. Už to nedělam, a to je jen nepatrné množství. Vem si kolik ji tam dáš, aby to ty kladky udrželo.
Ale zkus se schválně zeptat nějakého čerpadláře. Třeba bude mít jinej názor.
conti
Aktivista
Příspěvky: 1154
Registrován: 20 dub 2007, 22:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Tam na západě za Plzní
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od conti »

Klucí, ještě mám jeden dotaz.
Nevíte někdo, jestli výrobce těchle tuningových 12mm hlav k nim dodává seřizovací předpis na dávkování? Dík
tomáš karbus
Aktivista
Příspěvky: 1521
Registrován: 09 říj 2006, 22:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Pozdeň

Příspěvek od tomáš karbus »

podložku většinou udrží jen nafta a k seřizování ti musí něco povědět Venca nebo Luboš ti tady s velkejma hlavama mají asi nejvíc skušeností u 11mm stačí jen lehce doladit předvstřik a u 12mm to bude asi totéž
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“