Alfa 159 jtdm 110kw chyba tretieho vstreku

Alfa Romeo, Fiat, Lancia...

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Non1
Přispěvovatel
Příspěvky: 785
Registrován: 11 čer 2008, 20:54
Odpovědi: 0

Příspěvek od Non1 »

Klapky ako som pisal su v prdeli, vyhodil som ich, boli pootacane. Korekcia je do 2 a vacsinou je menej, takze to nie je tragedia. Ten EGR planujem vybrat a vycistit. Vaha moze byt v prdeli ale so studenym startom to nic nepomoze, spotrebu mam normalnu. Este ma napadlo pri starte skusit rozpojit sanie pri motore a vyfuk, ci nie je nieco zapchate. Problem je, ze momentalne nemam kde a kedy. V servisoch mi nik neporadil, takze cestou zbytocneho platenia za nic ist nechcem.
A EGR zaslepeny.
Pokiaľ to má kolesá alebo kozy, tak s tým budú čoskoro problémy...
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od sikin1987 »

aha EGR zaslepeny. ja to vse necetl. No ja tma mel ted stilo,kde to bylo uplne otevreny a turbo tlacilo asi tak na 10% a to ve vysokych otackach odspoda uplna mrtvola sotva 40 kw nevyjelo to ani kopec.
Tady u tech nobych MJTD moc zatim nevim musim se naucit jak to ma ti klapky v sani nevim jak to funguje. vim jen,ze to vyhazuji i u koncernu fiat i u BMW. zlatej unijet
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
Non1
Přispěvovatel
Příspěvky: 785
Registrován: 11 čer 2008, 20:54
Odpovědi: 0

Příspěvek od Non1 »

Tie klapky funguju tak, ze sa naklapaju a tym rozviruju nasavany vzduch aby sa vo valcoch vytvoril nejaky prud vzduchu v ktorom sa zmes lepsie premiesa a tym sa zefektivni horenie. Ma to nejaky ucinok na vykon, no nie je to nic extra.
Pokiaľ to má kolesá alebo kozy, tak s tým budú čoskoro problémy...
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od sikin1987 »

aha takze od nazvu docela logicke. (crazy)
ja sem minuly tydne zkousel odslepit EGR,protoze sem vubec nevedl jestli je vyplej v jendotce nebo jen mechanicky no a rikam si driv se to zahreje spotreba uvidimeale podle vseho to zralo jeste vic a vykon byl ted bez prdele tak o 20 koni min proste jelo to temer jako bez chipu odspoda nic az lehky turboefekt na 2 tis. Takze sem to zas zaslepil.
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
Non1
Přispěvovatel
Příspěvky: 785
Registrován: 11 čer 2008, 20:54
Odpovědi: 0

Příspěvek od Non1 »

Chystam sa odslepit ten EGR v najblissich dnoch, takze tiez uvidim co to povie.
Pokiaľ to má kolesá alebo kozy, tak s tým budú čoskoro problémy...
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od sikin1987 »

bude se ti to rychleji zahrivat na 3 km sem poznal rozdil o vic jak 10 stupnu,ale proad je lybra super. at jedu jakymkoliv dieselem na servisu,tak se rucka po 3 km ani nehne natos aby ta bylo 65 stupnu
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
Non1
Přispěvovatel
Příspěvky: 785
Registrován: 11 čer 2008, 20:54
Odpovědi: 0

Příspěvek od Non1 »

Hej ono ten EGR je do motorov uz integrovany vela rokov a aj chod motora je tomu prisposobeny a vyhadzovat ho moze mat svoje negativne nasledky. Kazda minca ma dve strany. To ze sa motor rychlejsie zohrieva rozhodne nie je na zahodenie.
Pokiaľ to má kolesá alebo kozy, tak s tým budú čoskoro problémy...
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od sikin1987 »

prave ja sem zkusil jestli funguje,ale nejspis zustava priotevreny,tak sme to zaslepil. novy sezenu sice za 2500,-,ale kaslu na to ten zatah od 1500 se mi hodi. ale sere me spotreba jezdim za 12 mesto ne ze bych v TP nemel psano 11,9....
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
Uživatelský avatar
jurki888
Aktivista
Příspěvky: 2564
Registrován: 07 srp 2006, 23:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Nitra

Příspěvek od jurki888 »

Tomas dost kamoc robi tak max 8 aj kolegovi na crome mas tam este dpf??
159 2.4 JTDM Na objednavku fuul EGR OFF DPF OFF KAT OFF SWIRL OFF turbo GTB2056V tlak 1.9bar davka 100mm3 cca 290 ps 550nm Sarkan cip ON :-)
Uživatelský avatar
Torgan
Přispěvovatel
Příspěvky: 961
Registrován: 01 kvě 2009, 14:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Senica Slovakia

Příspěvek od Torgan »

jurki888 píše:Tomas dost kamoc robi tak max 8 aj kolegovi na crome mas tam este dpf??
ty byvas na rovine on na celkom prudkom kopcia pokial jazdi hore dole zo studeným motorom to sa tam ukaze
Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,1-1,5 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, soft BH motor 160ps 360Nm
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
Non1
Přispěvovatel
Příspěvky: 785
Registrován: 11 čer 2008, 20:54
Odpovědi: 0

Příspěvek od Non1 »

Ja jazdim v takej konzistencii ako som pisal mesto cca 8,5 - 8,6l takze to je celkom prijatelne.
Pokiaľ to má kolesá alebo kozy, tak s tým budú čoskoro problémy...
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od sikin1987 »

kurna ja teda mesto pod 9 litru dostal jen v lete a to mi ten palubak urcite keca. ted mam realne okolo tech 11:( ale jezdim porad 3-5 km a kdyz jedu nekde dalku nad 30 km mam stejne spotrebu 6,5
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
Non1
Přispěvovatel
Příspěvky: 785
Registrován: 11 čer 2008, 20:54
Odpovědi: 0

Příspěvek od Non1 »

Hej dlhu trasu mam tiez okolo 6,2 - 6,3l. A to jazdim na zimnych gumach a klima je furt na automat takze defacto ide neustale.
Pokiaľ to má kolesá alebo kozy, tak s tým budú čoskoro problémy...
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od sikin1987 »

ona ta klima u tak silneho motoru zase tolik nesezere,ale pravda,ze mi jede taky casto a malo kd dokazu jet ze bych tomu aspon 2x nevrznul do plnyho.
docela zajimave je,ze po dalnici proste jedes 200 a bere to do 10 to by kazdej benzinak aj objemu 1,6 bral 20 aj vic
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
Uživatelský avatar
jurki888
Aktivista
Příspěvky: 2564
Registrován: 07 srp 2006, 23:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Nitra

Příspěvek od jurki888 »

Mne klima robi aj o liter hore a to mam 2.4
159 2.4 JTDM Na objednavku fuul EGR OFF DPF OFF KAT OFF SWIRL OFF turbo GTB2056V tlak 1.9bar davka 100mm3 cca 290 ps 550nm Sarkan cip ON :-)
Odpovědět

Zpět na „Italské vozy“