Čierny dym pomalý nábeh Turba-VYRIEŠENÉ

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

mareak
Přispěvovatel
Příspěvky: 204
Registrován: 19 srp 2011, 10:51
Odpovědi: 0

Příspěvek od mareak »

Chlapi zajimalo by me, jestli by cerpadlo mohlo normalne pracovat s poskozenym obalem, jak je to na tech dvou poslednich fotkach.
Samozrejme za predpokladu, ze vse ostatni bude v poradku. Jen ten poskozeny obal.
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

normálně pracovat nemůže protože nebude mít správný vnitřní tlak tím bude snížená možnost regulace předvstřiku a samozřejmě i dávka do rozdělovací hlavy
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
mareak
Přispěvovatel
Příspěvky: 204
Registrován: 19 srp 2011, 10:51
Odpovědi: 0

Příspěvek od mareak »

Tlak se vytvari v lamelovem cerpadle a jde pres redukcni ventil ktery udrzuje vnitrni tlak. Rolny, vacka a vse ostatni neni v primem kontaktu s obalem, jsou tam vule ne? Takze ryhy by snad vadit nemely. Nevim, proto se ptam je to jen uvaha.
Pletu se?
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

jo sory samozřejmě máš pravdu čuměl jsem jinam....
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“