SMIC Golf IV

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Martin.D
Přispěvovatel
Příspěvky: 318
Registrován: 17 říj 2011, 20:51
Odpovědi: 0

Příspěvek od Martin.D »

No ako to pokračuje ?
macan371538
Přispěvovatel
Příspěvky: 157
Registrován: 22 led 2014, 16:38
Odpovědi: 0

Příspěvek od macan371538 »

Na nejaky velky test jsem se momentalne nezmohl jelikoz neni cas,ale kdyz jsem mu daval couda do kopcu a mel jsem nalogovanou teplotu tak vic jak 37 jsem nenameril....mozna to je tim pocasim,ale uz jen pocitove je ten ic znat :) hlavne prestalo to coudit uplne,zvedal se tlak na 1.4bar a trochu se pridalo na nafte,ale predtim s 1.2bar a origo ic to cadilo kdyz jsem mu daval,ted vubec takze asi nejaky prinos ma..
Pitlik
Přispěvovatel
Příspěvky: 510
Registrován: 25 čer 2014, 18:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od Pitlik »

Znovuotvaram temu :D dufam ze niekto prispeje.. mate este niekto nejake ine skusenosti k tomuto IC? Zaujimalo by ma hlavne preco od HPP je drahsi ako od darkside ked je darkside kvalitnejsi...
O1 Combi ASV, 0.26 dlc, 11mm, 1749VB, FMIC, rezonator (predau som to het v serii)
Uživatelský avatar
tantor-bn
Přispěvovatel
Příspěvky: 684
Registrován: 08 dub 2012, 10:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od tantor-bn »

Hpp zivi viac deti...
Cupra TDI
macan371538
Přispěvovatel
Příspěvky: 157
Registrován: 22 led 2014, 16:38
Odpovědi: 0

Příspěvek od macan371538 »

Ten SMIC už mám cca rok a na turbu 1.4bar,výkon 409nm a cca 18xhp a v létě žádnej problém.
Pitlik
Přispěvovatel
Příspěvky: 510
Registrován: 25 čer 2014, 18:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od Pitlik »

Macan máš aj odvetranie za IC? A vedenie vzduchu k nemu si upravoval alebo ako si to urobil? Asi pôjdem do toho darksidu.. Tantor tym si myslel ze je zbytocne predrazeny? (rofl)
O1 Combi ASV, 0.26 dlc, 11mm, 1749VB, FMIC, rezonator (predau som to het v serii)
macan371538
Přispěvovatel
Příspěvky: 157
Registrován: 22 led 2014, 16:38
Odpovědi: 0

Příspěvek od macan371538 »

mám za SMIC udělaný mrížky v podběhu,vedení je origo,akorát jsem koupil redukce silikonový z 55mm na 60mm myslím.....
macan371538
Přispěvovatel
Příspěvky: 157
Registrován: 22 led 2014, 16:38
Odpovědi: 0

Příspěvek od macan371538 »

Jinak tady je můj příspěvek z VW fora...možná ti pomůže..http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=7 ... hilit=smic
Pitlik
Přispěvovatel
Příspěvky: 510
Registrován: 25 čer 2014, 18:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od Pitlik »

Tie redukcie som už hľadal ale nikde neviem nájsť z 55 na 60... Všade len 57/60. A náporové vedenie vzduchu na IC si nejako riešil?
O1 Combi ASV, 0.26 dlc, 11mm, 1749VB, FMIC, rezonator (predau som to het v serii)
Uživatelský avatar
tantor-bn
Přispěvovatel
Příspěvky: 684
Registrován: 08 dub 2012, 10:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od tantor-bn »

Hadicu stiahnes tie 2mm..
A myslel som to tak
Cupra TDI
Sinister
Přispěvovatel
Příspěvky: 117
Registrován: 30 lis 2014, 18:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od Sinister »

síce sa to začalo rozoberať už dávno ale keďže mam tiež ALH motor v golfe tak pridám svoj postreh ku teplote za IC.. motor po HW stránke čistá séria, taktiež IC a s chipom som ho teda nešetril..je to vymačkané skoro tak na max čo seriové trysky a turbo pustia...teda davky v max 51mg nafta, dlžka vstreku tiež hraničí s možným maximom a turbo 1,3bar.. pri vonkajšej teplote dajme tomu 25c je pri kludnej jazde po meste teplota za IC okolo 38-40c. Keď som tomu podusil šprint do vrchu u nás na Babe, tak sa mi teplota pohybovala okolo 75c za IC podotýkam bolo to večer takže neviem kolko bolo stupnov vonku v tom lese ale určite menej ako 25:) Jediná zmena čo som spravil je že som vyhodil origo airbox a spravil čiastočne náporové sanie za mriežkou nárazníka. teplota hneď klesla za IC o zhruba 5-6c či už pri kludnej jazde alebo šprinte do vrchu..
VW Golf VI 2.0TDI R-line, Highline, 103kw, r.v.2012
Škoda Octavia 3 r.v.2016 1.6TDI 81kw
Pitlik
Přispěvovatel
Příspěvky: 510
Registrován: 25 čer 2014, 18:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od Pitlik »

Vraciam sa opäť sem, nebudem zakladať novú tému.. Robili ste niekto úpravu náporu vzduchu na SMIC či už v octavii alebo golfe? Darkside tam už mám dlho len teraz by som chcel doupraviť prívod vzduchu a potreboval by som nejakú inšpiráciu, nejaký plán už mám približne ako to spraviť..
O1 Combi ASV, 0.26 dlc, 11mm, 1749VB, FMIC, rezonator (predau som to het v serii)
Uživatelský avatar
marena tdi
Aktivista
Příspěvky: 3597
Registrován: 02 dub 2009, 09:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od marena tdi »

Napadá mně jedna věc . Tvrdý kartovoný papír udělat a nastříhat dle požadovaného rozměru . Budeš mít formu na výrobu z laminatu nebo karbonu. Případně to vyrobit z tvrdého plastu . Nebo upravit stavajici seriovy a nechat dovařit stejným plastem .
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
Pitlik
Přispěvovatel
Příspěvky: 510
Registrován: 25 čer 2014, 18:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od Pitlik »

Áno vedenie vzduchu nechám vyrobiť z laminátu keď si vyrobím formu, len ešte rozmýšľam či, upraviť nárazník a tak vyrobiť väčšiu dieru prípadne by tam bolo najlepšie odrezať trochu z výstuhy len potom či neutrpí bezpečnosť...
O1 Combi ASV, 0.26 dlc, 11mm, 1749VB, FMIC, rezonator (predau som to het v serii)
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

A nepraska laminat tak trochu? Ja bych to udelal na 3D tiskarne z ABS plastu (ktery se mimochodem pouziva /nejen/ na narazniky).
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“