SMIC Golf IV
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 157
- Registrován: 22 led 2014, 16:38
Na nejaky velky test jsem se momentalne nezmohl jelikoz neni cas,ale kdyz jsem mu daval couda do kopcu a mel jsem nalogovanou teplotu tak vic jak 37 jsem nenameril....mozna to je tim pocasim,ale uz jen pocitove je ten ic znat
hlavne prestalo to coudit uplne,zvedal se tlak na 1.4bar a trochu se pridalo na nafte,ale predtim s 1.2bar a origo ic to cadilo kdyz jsem mu daval,ted vubec takze asi nejaky prinos ma..

-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 157
- Registrován: 22 led 2014, 16:38
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 157
- Registrován: 22 led 2014, 16:38
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 157
- Registrován: 22 led 2014, 16:38
Jinak tady je můj příspěvek z VW fora...možná ti pomůže..http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=7 ... hilit=smic
síce sa to začalo rozoberať už dávno ale keďže mam tiež ALH motor v golfe tak pridám svoj postreh ku teplote za IC.. motor po HW stránke čistá séria, taktiež IC a s chipom som ho teda nešetril..je to vymačkané skoro tak na max čo seriové trysky a turbo pustia...teda davky v max 51mg nafta, dlžka vstreku tiež hraničí s možným maximom a turbo 1,3bar.. pri vonkajšej teplote dajme tomu 25c je pri kludnej jazde po meste teplota za IC okolo 38-40c. Keď som tomu podusil šprint do vrchu u nás na Babe, tak sa mi teplota pohybovala okolo 75c za IC podotýkam bolo to večer takže neviem kolko bolo stupnov vonku v tom lese ale určite menej ako 25:) Jediná zmena čo som spravil je že som vyhodil origo airbox a spravil čiastočne náporové sanie za mriežkou nárazníka. teplota hneď klesla za IC o zhruba 5-6c či už pri kludnej jazde alebo šprinte do vrchu..
VW Golf VI 2.0TDI R-line, Highline, 103kw, r.v.2012
Škoda Octavia 3 r.v.2016 1.6TDI 81kw
Škoda Octavia 3 r.v.2016 1.6TDI 81kw
Vraciam sa opäť sem, nebudem zakladať novú tému.. Robili ste niekto úpravu náporu vzduchu na SMIC či už v octavii alebo golfe? Darkside tam už mám dlho len teraz by som chcel doupraviť prívod vzduchu a potreboval by som nejakú inšpiráciu, nejaký plán už mám približne ako to spraviť..
O1 Combi ASV, 0.26 dlc, 11mm, 1749VB, FMIC, rezonator (predau som to het v serii)
- marena tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3597
- Registrován: 02 dub 2009, 09:39
- Bydliště: Frýdek-Místek
Napadá mně jedna věc . Tvrdý kartovoný papír udělat a nastříhat dle požadovaného rozměru . Budeš mít formu na výrobu z laminatu nebo karbonu. Případně to vyrobit z tvrdého plastu . Nebo upravit stavajici seriovy a nechat dovařit stejným plastem .
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
Áno vedenie vzduchu nechám vyrobiť z laminátu keď si vyrobím formu, len ešte rozmýšľam či, upraviť nárazník a tak vyrobiť väčšiu dieru prípadne by tam bolo najlepšie odrezať trochu z výstuhy len potom či neutrpí bezpečnosť...
O1 Combi ASV, 0.26 dlc, 11mm, 1749VB, FMIC, rezonator (predau som to het v serii)
-
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
A nepraska laminat tak trochu? Ja bych to udelal na 3D tiskarne z ABS plastu (ktery se mimochodem pouziva /nejen/ na narazniky).
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)