Stránka 3 z 6

Napsal: 01 lis 2014, 18:29
od MartinR3
Tak už mám FMIC. Bylo to teda hodně pracný, ale zase vcelku levný! Intercooler sem chtěl dvoustranný, protože je účinnější a nechá se sehnat za dobře. :) Vyrobil sem novou výztuhu nárazníku, která je nyní zároveň vedení vzduchu a držák cooleru! (pevnost spočítána, deformační zóny zachovány)



Obrázek

Napsal: 01 lis 2014, 18:33
od MartinR3
Nalakováno a vyčištěno!


Obrázek

Napsal: 01 lis 2014, 18:56
od Jeny
Sachs dvouhmota mi vydržela s odřenýma ušima 20tis km a výkonem 209PS a 450Nm autu dávám sem tam kouř. Jinak se musím zastat tvého kamaráda přišetři. Uvidíš, že s VB to zachvilku nepojede :D

Napsal: 01 lis 2014, 20:11
od lifty
Jeny píše:Sachs dvouhmota mi vydržela s odřenýma ušima 20tis km a výkonem 209PS a 450Nm autu dávám sem tam kouř. Jinak se musím zastat tvého kamaráda přišetři. Uvidíš, že s VB to zachvilku nepojede :D
a to byla úplně nová ta dvouhmota? :o

Já bych chtěl VB a když bych se dostal ke 200hp, tak by mi to stačilo, ale dost koukám, že to setrvák nevydržel. Tak hold zesílenej SACHs :D



Jinak FMIC super věc, obdivuju provedení, sice né vzhledově to se mi nelíbí, ale pokud to splní funkčnost tak to je v pohodě :)

Napsal: 02 lis 2014, 08:16
od Jeny
jo uplně nová dvouhmota. Teď jí tam zas tak jsem zvědav. Sachs dělá nějaký zesílený setrváky?

Napsal: 02 lis 2014, 08:23
od lifty
No asi jsem kecal čoveče v té sadě SACHS Performance (nebo jak se jmenuje) je zesílená asi jen lamela a přítlačák, dvouhmota bude stejná.

Napsal: 02 lis 2014, 09:31
od PetrSs
Dvouhmota na 6q musí udržet ve správný kombinaci s přeobloženou lamelou 500Nm krouťák...

Napsal: 02 lis 2014, 12:26
od Jeny
Ona to udrží o tom žádná ale né moc dlouho ;) Nevím jak to všichni dělají, že jim to jezdí bez problémů. Buď to kecají nebo tomu tak nedávaj ale když už zvyšuju výkon, tak nechci jezdit jako duchodce. Jinak jsem někde na netu vyšmátral jak poznat špatný setrvačník. Psali tam když má výkyv do strany jakoby mrtví bod 1cm doporučují výměnu ale to má i nový setrvák, tak jsem z toho jelen.

Napsal: 02 lis 2014, 13:12
od Dawee
Já mam najeto 25K s novým přítlačákem,HDS a starým setrvákem,kterej má 180K. 200 ps, 450 Nm.. Dávám tomu dost. Asi ty nový setrváky prd vydržej ;)

Napsal: 02 lis 2014, 15:59
od Jeny
Hele vůbec bych se tomu nedivil, že to zase někde ošulily proti prvovýrobě. Taky tam mám HDS akorát zesílený přítlačák Sachs race

Napsal: 02 lis 2014, 17:44
od Dawee
Hele,jak vidíš ty díly,jak to všem odchází. To co se do auta dá ve fabrice je prostě jiná liga.. Až mi to začne rachtit,tak zkusim repas originálu.

Napsal: 02 lis 2014, 18:03
od tantor-bn
ten ic važne panuješ takto nechať ?

Napsal: 03 lis 2014, 18:40
od MartinR3
Sestaveno a namontováno!

Obrázek
tantor-bn píše:ten ic važne panuješ takto nechať ?
Co je špatně? :?

Napsal: 03 lis 2014, 19:10
od spojkař
Jeny píše:Ona to udrží o tom žádná ale né moc dlouho ;) Nevím jak to všichni dělají, že jim to jezdí bez problémů. Buď to kecají nebo tomu tak nedávaj ale když už zvyšuju výkon, tak nechci jezdit jako duchodce. Jinak jsem někde na netu vyšmátral jak poznat špatný setrvačník. Psali tam když má výkyv do strany jakoby mrtví bod 1cm doporučují výměnu ale to má i nový setrvák, tak jsem z toho jelen.
co jsme se učily tak výkyv 1.5 zubu je max, pak už je ko

Napsal: 03 lis 2014, 20:29
od Jeny
Jak říkám nový sachs výkyv mrtvý chod 1cm. Takže když šlápnu na plyn bum 1cm nic a pak zabere. To musí být celkem prdy. Potom když pustím plyn a brzdím motorem, tak musí přetočit 2cm mrtvého chodu....