Stránka 3 z 4

Napsal: 31 led 2015, 14:24
od oldav
teď jsem to přepouzdřil plastovou trubičkou s dirkou 0,9mm a významně to ztichlo,zřejmě by to sneslo průměr tak 0,5-0,7 mm.
Když už mě ten blbec sral spolehlivě jsem ho přebouchal rockandrollem.. (crazy)

Napsal: 01 úno 2015, 14:30
od oldav
Kluci, nevíte náhodou někdo jak se dostanu k tomu repráčku co je někde v palubce,jak vydává takové ty strašné zvuky,když si např nezapnu pás,apod.?
Kde ho najdu?

Napsal: 02 úno 2015, 08:34
od jurki888
V budikoch

Napsal: 02 úno 2015, 16:20
od Martin Derenin
jurki prosím jaký motorový olej a kolik do 3.0 116kw 2007, ceka me vymena :) diky

Napsal: 10 úno 2015, 23:15
od jurki888
Martin Derenin píše:
oldav píše:jen jsem převrtal to Téčko na větší průměr,od te doby to je hlučnější. Asi to přepouzdřím zpět na 0,8 - 1mm. Egr čistej jak jen může být výfuk čistý. Check engine spolu s oranž.kontrolkou je tady prostě exponované světýlko...,bez ohledu na to auto jede pořád jak z praku. (tedy pokud se zrovna nerozhodne vypalovat dpf).
..ten pedál ztuhne jen když není dost podtlaku v posilovači,ne? Asistent funguje jen s běžícím motorem,bez ruční brzdy,zařazeným kvaltem,před rozjezdem do kopce/zkopce..,aspoň u mě
takze si to taky zvetsil to tecko, tak to bude nas problém toho kvílícího ventilu, ja sem tam te´d na tu hadičku dal sponku na hadice a utahl tak aby to prestalo kvilet a i auto jede lip, ale original tecko by bylo asi lepsi, tohle je jen od oka. ten pedal mi funguje jak pises za jizdy to je ok, ale jak to stoji chcipli tak NEKDY ztvrdne NEKDY ne
Na posilovaci kam ide podtlak mas spatny ventil ten ti nedrzi a preto ti to aj rezonuje inak na novsie ducata davaju silentblok pod ten ventil aby sa to neprenasalo do kasni on bzuci na vsetkych Wink

Napsal: 10 úno 2015, 23:15
od jurki888
Martin Derenin píše:
oldav píše:jen jsem převrtal to Téčko na větší průměr,od te doby to je hlučnější. Asi to přepouzdřím zpět na 0,8 - 1mm. Egr čistej jak jen může být výfuk čistý. Check engine spolu s oranž.kontrolkou je tady prostě exponované světýlko...,bez ohledu na to auto jede pořád jak z praku. (tedy pokud se zrovna nerozhodne vypalovat dpf).
..ten pedál ztuhne jen když není dost podtlaku v posilovači,ne? Asistent funguje jen s běžícím motorem,bez ruční brzdy,zařazeným kvaltem,před rozjezdem do kopce/zkopce..,aspoň u mě
takze si to taky zvetsil to tecko, tak to bude nas problém toho kvílícího ventilu, ja sem tam te´d na tu hadičku dal sponku na hadice a utahl tak aby to prestalo kvilet a i auto jede lip, ale original tecko by bylo asi lepsi, tohle je jen od oka. ten pedal mi funguje jak pises za jizdy to je ok, ale jak to stoji chcipli tak NEKDY ztvrdne NEKDY ne
Na posilovaci kam ide podtlak mas spatny ventil ten ti nedrzi a preto ti to aj rezonuje inak na novsie ducata davaju silentblok pod ten ventil aby sa to neprenasalo do kasni on bzuci na vsetkych Wink

Napsal: 10 úno 2015, 23:16
od jurki888
Martin Derenin píše:
oldav píše:jen jsem převrtal to Téčko na větší průměr,od te doby to je hlučnější. Asi to přepouzdřím zpět na 0,8 - 1mm. Egr čistej jak jen může být výfuk čistý. Check engine spolu s oranž.kontrolkou je tady prostě exponované světýlko...,bez ohledu na to auto jede pořád jak z praku. (tedy pokud se zrovna nerozhodne vypalovat dpf).
..ten pedál ztuhne jen když není dost podtlaku v posilovači,ne? Asistent funguje jen s běžícím motorem,bez ruční brzdy,zařazeným kvaltem,před rozjezdem do kopce/zkopce..,aspoň u mě
takze si to taky zvetsil to tecko, tak to bude nas problém toho kvílícího ventilu, ja sem tam te´d na tu hadičku dal sponku na hadice a utahl tak aby to prestalo kvilet a i auto jede lip, ale original tecko by bylo asi lepsi, tohle je jen od oka. ten pedal mi funguje jak pises za jizdy to je ok, ale jak to stoji chcipli tak NEKDY ztvrdne NEKDY ne
Na posilovaci kam ide podtlak mas spatny ventil ten ti nedrzi a preto ti to aj rezonuje inak na novsie ducata davaju silentblok pod ten ventil aby sa to neprenasalo do kasni on bzuci na vsetkych Wink

Napsal: 10 úno 2015, 23:16
od jurki888
Martin Derenin píše:
oldav píše:jen jsem převrtal to Téčko na větší průměr,od te doby to je hlučnější. Asi to přepouzdřím zpět na 0,8 - 1mm. Egr čistej jak jen může být výfuk čistý. Check engine spolu s oranž.kontrolkou je tady prostě exponované světýlko...,bez ohledu na to auto jede pořád jak z praku. (tedy pokud se zrovna nerozhodne vypalovat dpf).
..ten pedál ztuhne jen když není dost podtlaku v posilovači,ne? Asistent funguje jen s běžícím motorem,bez ruční brzdy,zařazeným kvaltem,před rozjezdem do kopce/zkopce..,aspoň u mě
takze si to taky zvetsil to tecko, tak to bude nas problém toho kvílícího ventilu, ja sem tam te´d na tu hadičku dal sponku na hadice a utahl tak aby to prestalo kvilet a i auto jede lip, ale original tecko by bylo asi lepsi, tohle je jen od oka. ten pedal mi funguje jak pises za jizdy to je ok, ale jak to stoji chcipli tak NEKDY ztvrdne NEKDY ne
Na posilovaci kam ide podtlak mas spatny ventil ten ti nedrzi a preto ti to aj rezonuje inak na novsie ducata davaju silentblok pod ten ventil aby sa to neprenasalo do kasni on bzuci na vsetkych Wink

Napsal: 11 úno 2015, 12:14
od Martin Derenin
jurki888 píše:
Martin Derenin píše:
oldav píše:jen jsem převrtal to Téčko na větší průměr,od te doby to je hlučnější. Asi to přepouzdřím zpět na 0,8 - 1mm. Egr čistej jak jen může být výfuk čistý. Check engine spolu s oranž.kontrolkou je tady prostě exponované světýlko...,bez ohledu na to auto jede pořád jak z praku. (tedy pokud se zrovna nerozhodne vypalovat dpf).
..ten pedál ztuhne jen když není dost podtlaku v posilovači,ne? Asistent funguje jen s běžícím motorem,bez ruční brzdy,zařazeným kvaltem,před rozjezdem do kopce/zkopce..,aspoň u mě
takze si to taky zvetsil to tecko, tak to bude nas problém toho kvílícího ventilu, ja sem tam te´d na tu hadičku dal sponku na hadice a utahl tak aby to prestalo kvilet a i auto jede lip, ale original tecko by bylo asi lepsi, tohle je jen od oka. ten pedal mi funguje jak pises za jizdy to je ok, ale jak to stoji chcipli tak NEKDY ztvrdne NEKDY ne
Na posilovaci kam ide podtlak mas spatny ventil ten ti nedrzi a preto ti to aj rezonuje inak na novsie ducata davaju silentblok pod ten ventil aby sa to neprenasalo do kasni on bzuci na vsetkych Wink
jurki ten ventil je pod trubkou když ji sundam? tu podtlakovou co vede k tomu tecku? ventil je tam nasroubovaný? hledal sem ho na eshopech ale nenasel nemas nejaky odkaz?? diky

Napsal: 27 bře 2015, 09:39
od Martin Derenin
oldav píše:teď jsem to přepouzdřil plastovou trubičkou s dirkou 0,9mm a významně to ztichlo,zřejmě by to sneslo průměr tak 0,5-0,7 mm.
Když už mě ten blbec sral spolehlivě jsem ho přebouchal rockandrollem.. (crazy)
ahoj, dal sem novou trubku od posilovace k vyvěvě a uz je od ventilu klid, bez kravalu, a pedal vypada ze uz je ok uz netvrdne, v te trubce je i ten zpetny ventil jak psal jurki

Napsal: 07 srp 2015, 20:44
od mr.eko
Mám dodávku Peugeot 3,0 116kw. motor Iveco. Otáčky mi houpou při volnoběhu - otačky jdou v poho a najednou to houpne a tak se to pořád opakuje. Nejvíc se to projevuje když je teplo v zimě to bylo mnohem lepší. Na diagnostice v Peugeotu jim to chybu nenačetlo snad že motor má slabší výkon do 2000ot./m. vstřiky prý ok. ale jinak klasika nevědí. Snad klapka vzduchu nebo EGR atd. Na tu trubičku co je zde popis sem se dívál a zdá se být v poho je tam dokonce tak na 3mm provrtaná díra která se zužuje.Nevíte náhodou někdo co stím?

Napsal: 09 srp 2015, 16:10
od Martin Derenin
mr.eko píše:Mám dodávku Peugeot 3,0 116kw. motor Iveco. Otáčky mi houpou při volnoběhu - otačky jdou v poho a najednou to houpne a tak se to pořád opakuje. Nejvíc se to projevuje když je teplo v zimě to bylo mnohem lepší. Na diagnostice v Peugeotu jim to chybu nenačetlo snad že motor má slabší výkon do 2000ot./m. vstřiky prý ok. ale jinak klasika nevědí. Snad klapka vzduchu nebo EGR atd. Na tu trubičku co je zde popis sem se dívál a zdá se být v poho je tam dokonce tak na 3mm provrtaná díra která se zužuje.Nevíte náhodou někdo co stím?
V tom jak se trubička zuzuje to bude ucpaný, je tam mini dírka na spendlik, a to souvisi i stim vykonem do 2000ot ovlada to totiž egr, přes takovej ventil pod prednim sklem v motorovym prostoru. Ja mel to samy

Zkus abys mel jistotu, nastartuj, odpoj hadičku co vede z tecka k tomu ventilu a na tom tecku to musí sát ten podtlak, jestli nesaje je to ucpany

Napsal: 09 srp 2015, 18:04
od mr.eko
Díky za odpověď. Provedeno - otáčky v pohodě, ale už to tady bylo zveřejněno ten selenoid vydává dost hrozný zvuky asi moc velká díra do toho téčka :) Výkon se mi zdá pořád stejný auto má už přes 250.000km takže to asi lepší nebude. To kvílení budu muset pořešit, hučí to na volnoběh i zajízdy. Nejspíš nové téčko...

Napsal: 08 říj 2017, 10:47
od RAPIDmen
AHOJTE,ma niekto polohu rozvodu na 3,0HDI motore ducato-peugeot ide mi o vačky ,vačky sa zaistia kolikmy a kolesa na vačkach maju viac otvorov ,takže sa daju aj pomylit nepoznačil som si polohu.sacie kolo nepotočim ale vyf.sa da presadit.Obrázek

Napsal: 08 říj 2017, 11:40
od jozef9
Ahoj, možno ti pomôže.

Obrázek[/img]