Stránka 3 z 3

Napsal: 04 úno 2015, 20:50
od JenicekGTD
Nechapu :D

Napsal: 04 úno 2015, 21:00
od Ladas
to je na uživatele Shima po dlouhý době někdo kdo jezdí SDI vačku a má tam nějakou kobylku...

Napsal: 04 úno 2015, 21:21
od JenicekGTD
Jo a Shima proste jsi vzal jen sdi vacku a dal ji tam nic vic?

Napsal: 04 úno 2015, 21:37
od Holz-tdi
ahoj, moje první tdi byl motor AFN ( už je to víc jak 20 let ), samozřejmě mechanika, snažil jsem se zvýšit výkon výměnou vačky, nejdřív jsem použil z AAZ, jen tak jsem jí přehodil a hotovo, motor byl malinko hlučnější, ale co, hlavně že to jelo víc- motor se lépe vytáčel. Teprve když jsem na cestě z dovolené na dálnici popravil těsnění pod hlavou, se vše ukázalo: výfukové ventily byly obtisklé na pístech, sací lehký náznak. Při dalším zkoumání jsem zjistil následující: vůle mezi ventily a pístem je u originál motoru t.j. nikdy nerozebíraný 0,3 mm. Proto mají SDi motory zapuštené ventily (kratší) aby to neťukalo. Vačka AAZ a SDI jsou ve střihu hodně podobné, SDI má výfukový ventil otevřený delší dobu. Vše vám bude jasný, když si vačky postavíte vedle sebe a porovnáte postavení vaček.
přeju vám mnoho úspěchů v ladění. Čao.

Napsal: 05 úno 2015, 08:23
od shima
JenicekGTD píše:Jo a Shima proste jsi vzal jen sdi vacku a dal ji tam nic vic?
nieco v tom zmysle

momentalne prebieha upgrade

cakam na VKLR, porting hlavu, a pojde sa ladit

Napsal: 05 úno 2015, 20:20
od JenicekGTD
takze to není jen ji tam dat
zase tajnosti :D

Napsal: 06 úno 2015, 10:34
od shima
tajnosti tam nie su... kupil som, novu original hlavu
kupil som original vacku

poskladal to a jazdim...

Napsal: 08 úno 2015, 11:50
od JenicekGTD
TAK JSEM VCERA PROJIZDEL jETTU V TOM LEHKYM MRAZU A SVETE DIV SE MOC TO NEKOURILO TAKZE OPRAVDU POTREBUJU VELKY VSTRIKY :D

JEN NEVIM JESTLI VZIT RACE520 VEBO JESTLI BUDOU STACIT PP ????

SDI vacka

Napsal: 08 úno 2015, 16:52
od Gardner
Tak ja se pridam k Simovi, taky jezdim SDI vacku, konkretne na ASV, byl jsem stim na brzde u fana, a prez prvotni nejistotu mne velmi potesila.

Co se tyka potkani, v mem pripade bezproblemu, ale o nejakych pripadech jsem slysel, osobne si myslim ze za to muze spatny vyber SDI vacky, protoze neni SDI jako SDI. Je dulezite vybrat vacku ze spravneho modelu.

Veskere info ktere se mi pred montazi podarilo dat dohromady jsem postnul sem: http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 3&start=15 Zajemcum doporucim nastudovat. A krom toho vacka bude brzy naprodej, mam nachystanou dbilas, zajemci muzou napsat SZ. A tady je muj graf. http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... highlight= ,samozrejme je tam i dalsi HW.

Re: SDI vacka

Napsal: 08 úno 2015, 21:07
od Andre
Gardner píše:Tak ja se pridam k Simovi, taky jezdim SDI vacku, konkretne na ASV, byl jsem stim na brzde u fana, a prez prvotni nejistotu mne velmi potesila.

Co se tyka potkani, v mem pripade bezproblemu, ale o nejakych pripadech jsem slysel, osobne si myslim ze za to muze spatny vyber SDI vacky, protoze neni SDI jako SDI. Je dulezite vybrat vacku ze spravneho modelu.

Veskere info ktere se mi pred montazi podarilo dat dohromady jsem postnul sem: http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 3&start=15 Zajemcum doporucim nastudovat. A krom toho vacka bude brzy naprodej, mam nachystanou dbilas, zajemci muzou napsat SZ. A tady je muj graf. http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... highlight= ,samozrejme je tam i dalsi HW.
Je i graf se stejným setupem ale se seriovou vačkou?

Nechci nikomu brát iluze, ale já tedy jsem k použití vačky z atmosferického motoru na přeplňovaný z mnoha důvodů dost skeptický. Natož když se ukazuje, že na 1,9TDI seriová vačka není problém pro dosažení výkonu daleko přes 300HP...

Vím, že tady spousta lidí píše, jak jim auto neskutečně ožilo :) Ale je tu někde důvěryhodný graf "před a po"?

Napsal: 09 úno 2015, 21:49
od Gardner
Bohuzel graf s TDI vackou nemam, nejak mne nenapadlo ze bych se tim jeste mohl sireji zabyvat.

Rovnez musim priznat ze nejaka ta skepse je na miste, skrze to co jsem se zatim dozvedel lze v kostce rici, ze na vykonu to asi mnoho neprida, ale podle nekterych informaci by to mohlo mit priznivy vliv na prubeh ve vyssich otackach a mozna i o chlup lepsi EGT.

Graf pred a po jsem videl, slo o ibizu nekde z polska +10Hp +20Nm, ale jak moc je to duveryhodna informace tezko soudit.

http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 3&start=15

Napsal: 23 črc 2015, 09:17
od Gardner
Tak přez veškerou snahu mohu potvrdit že můj pokus s SDI vačkou skončil nezdarem.

Po 30tis ujetých s SDI vačkou na ASV se nakonec ukázalo že sací i výfukové ventily se otiskly do pístů až asi 0.15