4. Jaký je váš názor na větší vstřikovací trysky do motorů TDI?
Výměna trysek za trysky s většími otvory je sice populární, ale problém je v tom, že elektronika nepočítá s většími tryskami tj. s větším množstvím paliva, elektronika to neumí vyhodnotit, jednotka počítá množství paliva podle délky otevření vstřikovacího ventilu, kvůli většímu průměru trysek jde do motoru více paliva (až 180 % !!!) při stejné délce otevření vstřikovacího ventilu než u sériových trysek, řídící jednotka ale nepozná, že jsou namontovány větší trysky takže rozhodíte směšovací poměr a tím i emise, takže motor může značně kouřit. Pokud dáte pouze trysky tak se zvedne výkon asi o cca 10-20 % a motor nebude plnit emise. Pokud upravíte řídící jednotku, kde se mění jak množství paliva tak množství vzduchu, motor plní emise a přidá se na výkonu cca 25-30 %. Nehledě na to, že množství paliva se zvyšuje i při úpravě řídící jednotky. Větší vstřikovací trysky se hodí pro závodní použití, nebo pro toho komu nezáleží na životnosti motoru a plnění emisních předpisů, pak lze ve spojení s chiptuningem dosáhnout zajímavých výkonových parametrů.
Kvůli zřejmě neodstranitelným problémům s kouřivostí po montáži větších trysek jsme upustili od úprav řídících jednotek motorů s nestandardními vstřikovacími tryskami. Nebudeme řešit problémy za jiné, je to nevděčná práce. Pokud vám motor po výměně trysek nadměrně kouří, kontaktujte firmu, která vám trysky prodala a montovala.
co říkáte na firmu SPORTMOTOR tuning?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Tak doufám ež tohle mluví na jejich stránkách za všechno
Escalade EXT 6.2 AWD flexfuel
nie nebudeme riesit elektroniku s vacsimi tryskami ale nevieme by bolo asi vystiznejsieváha píše:Tak doufám ež tohle mluví na jejich stránkách za všechno4. Jaký je váš názor na větší vstřikovací trysky do motorů TDI?
Výměna trysek za trysky s většími otvory je sice populární, ale problém je v tom, že elektronika nepočítá s většími tryskami tj. s větším množstvím paliva, elektronika to neumí vyhodnotit, jednotka počítá množství paliva podle délky otevření vstřikovacího ventilu, kvůli většímu průměru trysek jde do motoru více paliva (až 180 % !!!) při stejné délce otevření vstřikovacího ventilu než u sériových trysek, řídící jednotka ale nepozná, že jsou namontovány větší trysky takže rozhodíte směšovací poměr a tím i emise, takže motor může značně kouřit. Pokud dáte pouze trysky tak se zvedne výkon asi o cca 10-20 % a motor nebude plnit emise. Pokud upravíte řídící jednotku, kde se mění jak množství paliva tak množství vzduchu, motor plní emise a přidá se na výkonu cca 25-30 %. Nehledě na to, že množství paliva se zvyšuje i při úpravě řídící jednotky. Větší vstřikovací trysky se hodí pro závodní použití, nebo pro toho komu nezáleží na životnosti motoru a plnění emisních předpisů, pak lze ve spojení s chiptuningem dosáhnout zajímavých výkonových parametrů.
Kvůli zřejmě neodstranitelným problémům s kouřivostí po montáži větších trysek jsme upustili od úprav řídících jednotek motorů s nestandardními vstřikovacími tryskami. Nebudeme řešit problémy za jiné, je to nevděčná práce. Pokud vám motor po výměně trysek nadměrně kouří, kontaktujte firmu, která vám trysky prodala a montovala.
MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
- Bugs.Bunny
- Aktivista
- Příspěvky: 5346
- Registrován: 17 dub 2007, 21:50
- Bydliště: Most
Asi mají pravdu. Jdu si z auta demontovat race a vrátím zpět original trysky 66kw.váha píše:Tak doufám ež tohle mluví na jejich stránkách za všechno4. Jaký je váš názor na větší vstřikovací trysky do motorů TDI?
Výměna trysek za trysky s většími otvory je sice populární, ale problém je v tom, že elektronika nepočítá s většími tryskami tj. s větším množstvím paliva, elektronika to neumí vyhodnotit, jednotka počítá množství paliva podle délky otevření vstřikovacího ventilu, kvůli většímu průměru trysek jde do motoru více paliva (až 180 % !!!) při stejné délce otevření vstřikovacího ventilu než u sériových trysek, řídící jednotka ale nepozná, že jsou namontovány větší trysky takže rozhodíte směšovací poměr a tím i emise, takže motor může značně kouřit. Pokud dáte pouze trysky tak se zvedne výkon asi o cca 10-20 % a motor nebude plnit emise. Pokud upravíte řídící jednotku, kde se mění jak množství paliva tak množství vzduchu, motor plní emise a přidá se na výkonu cca 25-30 %. Nehledě na to, že množství paliva se zvyšuje i při úpravě řídící jednotky. Větší vstřikovací trysky se hodí pro závodní použití, nebo pro toho komu nezáleží na životnosti motoru a plnění emisních předpisů, pak lze ve spojení s chiptuningem dosáhnout zajímavých výkonových parametrů.
Kvůli zřejmě neodstranitelným problémům s kouřivostí po montáži větších trysek jsme upustili od úprav řídících jednotek motorů s nestandardními vstřikovacími tryskami. Nebudeme řešit problémy za jiné, je to nevděčná práce. Pokud vám motor po výměně trysek nadměrně kouří, kontaktujte firmu, která vám trysky prodala a montovala.








mozem sa s tebou stavit aj o 100000 ze ked ti tam urobi soft reesha pripadne ja tak ti nevyleti z auta ani oblacik a budes spokojny. lenze neviem na co race 520 ked tam nemas aspon troska vacsie turbo 764 nestacili. Chlapci pisu kraviny a ewste jedna vec ked robis tryskovy upgrate takehoto razu a nechas povodne turbo tak tak nevidim najmensi dovod na pouzitie race 520. myslim ze obyc 520 by ti pohodlne stihali aj s rezervou. ked spekulujes tak sa potom nestazuj ze ti to dymi. Bez softu to jednoducho nejde
MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
- Bugs.Bunny
- Aktivista
- Příspěvky: 5346
- Registrován: 17 dub 2007, 21:50
- Bydliště: Most
Nevsadil bych se ani o 10,-skBH motor píše:mozem sa s tebou stavit aj o 100000 ze ked ti tam urobi soft reesha pripadne ja tak ti nevyleti z auta ani oblacik a budes spokojny. lenze neviem na co race 520 ked tam nemas aspon troska vacsie turbo 764 nestacili. Chlapci pisu kraviny a ewste jedna vec ked robis tryskovy upgrate takehoto razu a nechas povodne turbo tak tak nevidim najmensi dovod na pouzitie race 520. myslim ze obyc 520 by ti pohodlne stihali aj s rezervou. ked spekulujes tak sa potom nestazuj ze ti to dymi. Bez softu to jednoducho nejde


a nebo zajedu k PROFESIONALUM a necham si tam dat 66kw trysky a oni mi ty kone urcite budou garantovatBH motor píše:nooooooooooooo dobra otazka. asi si dat druhy motor do kufraflekyc píše:![]()
![]()
oh shit !! a co ted ?
jak teda dostanu 200hp kdyz nemuzu mit RACE
![]()

VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
Aaa koukam ze panove nasly ty sileny reci od sportmotoru o tryskach... uplne jsem na to zapomel.... jsou to fakt ujetaci vubec nevi co delaji .... Jinak me to tenkrat stalo cca 8200 + uprava privodu vzduchu k mezichladici(to jest plastovy podbeh s zebrovanim pekne drahy cca 2000) takze jsem v tom byl za 10 000... kdybych tenkrat nebyl hnup mohl jsem mit golfa do ted a s cipem od reeshy:) 

Fabia RS Blue Race - seriovka:)
je to takMatthew píše:Aaa koukam ze panove nasly ty sileny reci od sportmotoru o tryskach... uplne jsem na to zapomel.... jsou to fakt ujetaci vubec nevi co delaji .... Jinak me to tenkrat stalo cca 8200 + uprava privodu vzduchu k mezichladici(to jest plastovy podbeh s zebrovanim pekne drahy cca 2000) takze jsem v tom byl za 10 000... kdybych tenkrat nebyl hnup mohl jsem mit golfa do ted a s cipem od reeshy:)

VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation